MX brillen

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !

Wie rijdt met welke bril en waarom?

Smith
24
35%
Scott
24
35%
Rino
2
3%
Pro Grip
6
9%
Arnette
3
4%
Spy
1
1%
Rip'n Roll
1
1%
Oakley
4
6%
Andere
4
6%
 
Totaal aantal stemmen: 69

Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2463
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl

Bericht door Dutje#82 »

rip'nroll en oakley 8) beste brillen ooit ! heb 4 scott versleten, heb 2 smith versleten was het beu !
gelukkig verkoopt mijn sponser goeie merken :tongduim:
BERT'S RACING SHOP


For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Heb Scott en Smith, persoonlijk vind ik Scott Voltage betere pasvorm dan Smith Wrap Star, maar kan ook van helm afhangen.

Enig nadeel van Scott tov van Smith is dat zicht verkleint als je rolloff monteerd, bij Scott zit dat op de lens, bij Smith erbuiten. Voordeel van Smith is dan weer dat glas veel makkelijker monteert dan Scott.

Begrijp niet hoe jullie brillen verslijten, ik rij er al jaren mee en nog steeds in perfecte staat. Denk dat het kwestie van onderhoud is en het aanschaffen van degelijk (duurder) model met 3 lagen mousse.

Ik steek zelfs mijn brillen (zonder glas) in de wasmachine. Zijn perfect proper en verslijten minder dan reinigen met perslucht of met spons.

Begrijp ook niet dat je er zoveel ziet met lint rolloff dat eruit komt. Als je correct monteert (met O-ring op asjes) dan kan er niets verkeerd gaan.

Ander vraagje : al iemand de samengeperste tear offs geprobeerd zoals op de GP ? Schijnt super te zijn !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

No Limit YFZ schreef:Heb Scott en Smith, persoonlijk vind ik Scott Voltage betere pasvorm dan Smith Wrap Star, maar kan ook van helm afhangen.

Enig nadeel van Scott tov van Smith is dat zicht verkleint als je rolloff monteerd, bij Scott zit dat op de lens, bij Smith erbuiten. Voordeel van Smith is dan weer dat glas veel makkelijker monteert dan Scott.

Begrijp niet hoe jullie brillen verslijten, ik rij er al jaren mee en nog steeds in perfecte staat. Denk dat het kwestie van onderhoud is en het aanschaffen van degelijk (duurder) model met 3 lagen mousse.

Ik steek zelfs mijn brillen (zonder glas) in de wasmachine. Zijn perfect proper en verslijten minder dan reinigen met perslucht of met spons.

Begrijp ook niet dat je er zoveel ziet met lint rolloff dat eruit komt. Als je correct monteert (met O-ring op asjes) dan kan er niets verkeerd gaan.

Ander vraagje : al iemand de samengeperste tear offs geprobeerd zoals op de GP ? Schijnt super te zijn !
Ik rijd nu met tear offs k weet alleen niet helemaal wat je bedoeld? of er meerdere achter elkaar zitten?
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Klassiek monteer je zelf de ene tear off na de andere. Nu bestaat er nieuw systeem waarbij ze als het ware op elkaar geperst zijn. Zo kan je er tot 18 monteren op je bril. Wel nog vrij moeilijk aan te geraken. Meeste winkels bekijken je alsof je van andere wereld komt als je ernaar vraagt.

For the serious competitor who wants every advantage when lining up on the start gate, Scott introduces the ProStack. The ProStack is a laminated tearoff system designed to be used exclusive on the new WORKS lenses. Lamination of the tearoffs effectively eliminates refraction of light between individual tearoffs, resulting in a crystal-clear view of the track, even with multiple ProStack prepacks mounted on the lens. ProStack tearoffs come three to a laminated prepack and there are three prepacks per package. WORKS pins and post included. Fits all Voltage Series WORKS lenses.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bertmat
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 29 aug, 2005 17:44
Locatie: Meulebeke
Contacteer:

Bericht door bertmat »

Laminated tear off zonder probleem te bestellen bij Bertmat voor Smith, Spy, Scott en uiteraard Oakley.

We beloven U dat we U niet zullen bekijken alsof je van een andere planeet komt, zelfs niet als je van planet quad komt:lol:
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 722
Lid geworden op: di 20 jan, 2004 22:24
Locatie: ede
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

ik heb de nieuwe scott brillen met van die pikkels op het glas dat het filpje er niet aan kan plakken met water en er zit ook gelijk van dat flip dingen op
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
djbk
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 17:42

Bericht door djbk »

nieuwe fox bril echt super fijn
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

bertmat schreef:Laminated tear off zonder probleem te bestellen bij Bertmat voor Smith, Spy, Scott en uiteraard Oakley.

We beloven U dat we U niet zullen bekijken alsof je van een andere planeet komt, zelfs niet als je van planet quad komt:lol:

:mrgreen:
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

bertmat schreef:Laminated tear off zonder probleem te bestellen bij Bertmat voor Smith, Spy, Scott en uiteraard Oakley.

We beloven U dat we U niet zullen bekijken alsof je van een andere planeet komt, zelfs niet als je van planet quad komt:lol:
hij kunt nogal lollen zulle :mrgreen:
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
miq
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 176
Lid geworden op: do 16 feb, 2006 20:57

Bericht door miq »

bertmat schreef:Laminated tear off zonder probleem te bestellen bij Bertmat voor Smith, Spy, Scott en uiteraard Oakley.

We beloven U dat we U niet zullen bekijken alsof je van een andere planeet komt, zelfs niet als je van planet quad komt:lol:
:D
Flippen
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 168
Lid geworden op: za 10 jun, 2006 11:39
Locatie: In de brousse

Bericht door Flippen »

mijn nieuwe bril wordt een Thor Hero MX goggle! echt fantastich! zeeer mooi bling bling spul én zeer degelijk en daarbovenop nogeens goedkoop! :tongduim:
Flying Member of °/oo Quad Racing Team
Plaats reactie