QFB T-shirt ontwerpen

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2971
Lid geworden op: zo 19 jan, 2003 22:14
Locatie: bree
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

hoho kleine kinderen... sorry maar nu begint het mij hennig te storen, nu begint iedereen nikolas al aan te vallen als hij niks heeft gedaan. Mij stoort het gedrag van hem totaal niet, ik heb er geen last van en kan redelijk goed met m overweg.

de enige die hier problemen met m hebben, zijn mensen die hem nog niet eens kennen, maar die denken: kijk wat die kan betalen, en zo jaloers zijn (mijn mening).

vraag eens aan fré, joachim, warrior etc... die hebben hem ontmoet, vraag eens wat zij van nikolas vinden? ik denk dat het een normaal mens is die gewoon wil quadten, net zoals iedereen hier, ik koop ook veel onderdelen op m'n suzu, maar ik wordt niet uitgescheten etc? als we dat toch gaan doen, vindt ik dat we iedereen over dezelfde kam moeten scheren, en begin mij dan maar ook uit te schelden en te "pesten".

sorry maar dit soort dingen verkloot echt het forum, bij "te koop gevraagd" zat het er ook weer tegen, man man. De meeste problemen komen hier voor met oudere mensen dan met de jongere... dan begin ik mij ECHT vragen te stellen, moeten die geen voorbeeld geven???

Ik kan Qenny alleen maar steunen (zie andere topic).

schei er allemaal mee uit ofwel denk ik dat jullie veel forumgebruikers zullen verliezen...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
TiM.
Quadrider
Quadrider
Berichten: 276
Lid geworden op: di 09 mar, 2004 20:48
Locatie: helchteren(limburg)

Bericht door TiM. »

dat is gewoon zo ik haat het om van die topics te lezen
als het zo blijft doorgaan zijn er hier achtereen een pak minder forum leden
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Nikolas doet niks? Wat dacht je van mij vals beschuldigen! Noem je dat niks?
john trekels
Quadrider
Quadrider
Berichten: 288
Lid geworden op: do 15 jan, 2004 20:22
Locatie: rotselaar (aarschot)

Bericht door john trekels »

vals beschuldigen van wa?? :mrgreen:
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Dat ik topics verwijder om er voor te zorgen dat er geen goedkopere producten kunnen gevonden worden.

En dan daarna er mee komen dat ik nooit iets van waarde toevoeg en dat ik alleen maar handel vanuit eigen belang.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Ik vind dat iedereen de waarheid mag weten, dit was een van de berichten die ik van Nikolas kreeg:
Je kan gewoon nooits iets toegeven, was vroeger zo bij het samengaan van de forums en is nog altijd zo. Eigen wil eerst is het bij jou ! Iedereen was voor het samengaan en Ralph moest tegen dus was het lange tijd tegen. Zo kan ik wel nog een pak voorbeelden aanhalen.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Dat pak met voorbeelden heb ik ook nog steeds niet gekregen.
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Berichten: 421
Lid geworden op: di 24 feb, 2004 13:21
Locatie: De Kust (België)
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Ik heb Nicolas persoonlijk al 2 keer ontmoet en hij is echt een toffe kerel! Dus, diegene die hem nog lastig valt krijgt met mij aan de stok :lol: . Echt waar, is een coole gast en heeft een bom van een quad :twisted:

De T-shirt vond ik wel grappig maar ik dacht niet dat dit een persoonlijk aanval was naar Nikolas toe. Als het zo bedoelt was Becon, dan ben je zelf een kabouter, né! :P
Laatst gewijzigd door Wå®®iør op vr 09 jul, 2004 12:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Vind jij het grappig als er dat soort dingen over je gezegd worden?
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Berichten: 421
Lid geworden op: di 24 feb, 2004 13:21
Locatie: De Kust (België)
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Ralph schreef:Vind jij het grappig als er dat soort dingen over je gezegd worden?
Ik vond die t-shirt grappig :?: Voor mijn part mogen ze mijn foto gebruiken hoor. :wink:

En idd, als je vals beschuldigd werd van het verwijdering van topics is dit idd niet leuk. Dus, dit is ook verkeerd....
Laatst gewijzigd door Wå®®iør op vr 09 jul, 2004 12:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Nee ik bedoel die dingen die Nikolas allemaal over mij zegt. Dat ik handel vanuit eigen belang, nooit iets toevoeg, topics verwijder om er voor te zorgen dat andere mensen geen goedkopere dingen vind...blabla...
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Berichten: 421
Lid geworden op: di 24 feb, 2004 13:21
Locatie: De Kust (België)
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Zie boven :wink:
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Dus jij vind het een toffe kerel ook al maakt hij forum leden met opzet zwart?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Waarom wordt er door sommige leden opeens niet meer gereageerd als de waarheid boven tafel komt?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Het valt niet uit te praten als de personen in kwestie te zwak zijn om te reageren. Zodra er maar iets van een bewijs boven tafel komt houden ze hun mond dicht alsof ze van niets weten.
Plaats reactie