VQR enquete

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !
Plaats reactie

VQR enquete

1a Als het quadverbodsbord morgen realiteit wordt verkoop ik mijn quad
2
3%
1b Als het quadverbodsbord morgen realiteit wordt pas ik mij aan de nieuwe wetgeving aan en blijf mijn passie beoefenen
18
27%
2a Er is nood aan een organisatie die quadrijders verenigd en hun belangen behartigt
14
21%
2b We hebben geen vereniging nodig het is goed zoals het nu is.
9
13%
3a Ik zou lid worden van dergelijke vereniging en hiervoor een lidgeld van 30€ betalen
9
13%
3b Ik zou lid worden van dergelijke vereniging maar ben niet bereid hiervoor lidgeld te betalen
11
16%
3c Ik ga zeker geen lid worden van dergelijke vereniging.
4
6%
 
Totaal aantal stemmen: 67

vqr
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: do 09 dec, 2010 10:14
Contacteer:

VQR enquete

Bericht door vqr »

Beste quadrijders

Omdat we graag weten welke weg we moeten inslaan met VQR vzw (Verantwoord Quad Rijden) en of er een draagvlak bestaat voor deze vereniging lanceren we deze poll op dit forum

Bijkomend graag je mening over wat je van een belangenvereniging als VQR verwacht

Bedank voor uw deelname

VQR bestuur.
vqr
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: do 09 dec, 2010 10:14
Contacteer:

Re: VQR enquete

Bericht door vqr »

up :crosser:
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: VQR enquete

Bericht door Haagje »

Wat kan en wilt deze vereniging dan doen. en wat is aan deze vereniging anders dan al die andere?

En voor wat zal die 30 euro gebruikt worden ( mocht het ingevoerd worden )
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 207
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 12:15

Re: VQR enquete

Bericht door libie »

Eerst en vooral werd deze poll opgestart om te weten te komen wat quadrijders verwachten van een vereniging. Als er verwacht wordt dat er nergens verbodsborden komen door onze vereniging dan moeten we zeggen dat dit onmogelijk is.
Het is onze bedoeling om eerst en vooral te weten te komen welke richting we moeten uitgaan.
- we willen uiteraard dat we onze hobby kunnen blijven uitoefenen, zij het al dan niet met enkele beperkingen.
- de mensen (buitenstaanders) er op wijzen dat er ook goeie rijders zijn en niet alleen wildcrossers of herriemakers
- quadrijders er attent op maken dat het ook kan zonder overdreven snelheid, overtollig lawaai of gevaarlijk stuntwerk.
- organiseren van events ( bijvoorbeeld quadrit ten voordele van BB4M).
- houden van infosessies, enz
Uiteraard kost het oprichten van allerlei activiteiten ook geld, vandaar een lidmaatschap

Bestuurslid
vqr
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: do 09 dec, 2010 10:14
Contacteer:

Re: VQR enquete

Bericht door vqr »

up
den eddy
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: ma 17 mei, 2010 12:42
Locatie: Kortrijk

Re: VQR enquete

Bericht door den eddy »

Ik vind het een geweldig idee om een vereniging op te starten die zich inzet voor quadrijder. Ik stel me enkel de vraag in welke mate zal een nieuwe vereniging druk kunnen uitoefenen op de regering.
Ik denk dat het dan interessanter is om bijvoorbeeld binnen de MAG een werkgroep oprichten die zich uitsluitend met de quadrijder bezig houdt.

Dus ik vind het een super idee, maar denk dat een compleet nieuwe vzw weinig gewicht in de schaal zal kunnen werpen.
A motorcycle is God's gift to mankind
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 207
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 12:15

Re: VQR enquete

Bericht door libie »

Daarom houden we ook deze poll om eerst eens te zien of er wel degelijk interesse is in onze vzw. Het is de bedoeling om zoveel mogelijk mensen aan te sluiten bij VQR ( die zich kunnen vinden met het quadcharter en het ook willen ondertekenen, zie http://www.vqr.be" onclick="window.open(this.href);return false;) om een invloed te kunnen uitoefenen op de regering. Er werd reeds een hand uitgestoken naar Mag en Codegroen maar tevergeefs. Quads komen te weinig aan bod en zijn niet goed vertegenwoordigt.
Trouwens 2 van onze bestuursleden waren betrokken bij de oprichting van codegroen, toen alles klaar was voor de oprichting moesten wij constateren dat de quads eigenlijk maar een noodzakelijk aanhangsel waren. Vandaar dat we toen besloten hebben om samen met nog 5 andere gemotiveerde quadrijders VQR op te richten.

Bestuur VQR
Plaats reactie