wie gaat er voor 2takt en wie voor 4takt

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !

wie gaat er voor 2takt en wie voor 4takt

2takt
18
23%
4takt
62
78%
 
Totaal aantal stemmen: 80

ET-power

Bericht door ET-power »

Vin het saai dat ge altijd moet menge as ge nen 2-takty ebt.Langs den andere kant emde dan wel wa meer power in de plaats natuurlijk. :wink:
danny kawa 500
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 01 sep, 2004 21:29

Bericht door danny kawa 500 »

een 2 takt is als een porsche : niet voor mietjes :lol:
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

danny kawa 500 schreef:een 2 takt is als een porsche : niet voor mietjes :lol:
Alleen een porsche is een 4 takt boxermotor :roll:
blasterke27
Quadrider
Quadrider
Berichten: 479
Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55

Bericht door blasterke27 »

ik denk dat de 2-takt met de jaren stilaan zal verdwijnen hoor
honda the power of dreams
honda trx400 !
Gebruikersavatar
keesie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 634
Lid geworden op: ma 21 jun, 2004 19:59

Bericht door keesie »

danny kawa 500 schreef:een 2 takt is als een porsche : niet voor mietjes :lol:
2 takt is als een tampon..................

ieder pussy heeft er een
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2209
Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
Locatie: ternat
Contacteer:

Bericht door Robby »

keesie schreef:
danny kawa 500 schreef:een 2 takt is als een porsche : niet voor mietjes :lol:
2 takt is als een tampon..................

ieder pussy heeft er een


lolz is wel een goede!!!!
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

keesie schreef:
2 takt is als een tampon..................

ieder pussy heeft er een
Ik heb alleen die andere versie van de 4 takt gehoord :lol:
danny kawa 500
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 01 sep, 2004 21:29

Bericht door danny kawa 500 »

blasterke27 schreef:ik denk dat de 2-takt met de jaren stilaan zal verdwijnen hoor
terug komen zeker :!: wat doe je met een 2 takt , ieder jaar een nieuw piston , en met een 4 takt .veel geld uitgeven om hem op te fokken en dan hem na iedere koers opensmijten om na te kijken :wink: met mijn supermotard kawa 500 met fabrieksmotor rij ik nu al 3 jaar zonder 1 cent kosten :!: ik heb ook 1 jaar gereden met de supermotard Honda 650 XR van Fiorentino en voor bijna 7000 € kosten gereden :arrow: als je eens met een echte 2 takt wil rijden ben je altijd welkom en ik verzeker u DAT IS FUN alleen al om hem onder te houden :wink:
Gebruikersavatar
keesie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 634
Lid geworden op: ma 21 jun, 2004 19:59

Bericht door keesie »

Ralph schreef:
keesie schreef:
2 takt is als een tampon..................

ieder pussy heeft er een
Ik heb alleen die andere versie van de 4 takt gehoord :lol:
ok ok
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2209
Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
Locatie: ternat
Contacteer:

Bericht door Robby »

danny kawa 500 schreef:
blasterke27 schreef:ik denk dat de 2-takt met de jaren stilaan zal verdwijnen hoor
terug komen zeker :!: wat doe je met een 2 takt , ieder jaar een nieuw piston , en met een 4 takt .veel geld uitgeven om hem op te fokken en dan hem na iedere koers opensmijten om na te kijken :wink: met mijn supermotard kawa 500 met fabrieksmotor rij ik nu al 3 jaar zonder 1 cent kosten :!: ik heb ook 1 jaar gereden met de supermotard Honda 650 XR van Fiorentino en voor bijna 7000 € kosten gereden :arrow: als je eens met een echte 2 takt wil rijden ben je altijd welkom en ik verzeker u DAT IS FUN alleen al om hem onder te houden :wink:

???? dan moet je dringend met 4-takt leren rijden hoe het moet, ik ken machines die al 5-6 jaar geen revisie hebben gekregen en toch flink afzien maar nog steeds als een klokje draaien, reken maar uit elk jaar met je zuiger en je pakkingen + om de 4zuigers laten boren, powervalve stukken vervangen, af en toe rietkleppen, dichtingen,lagers op de krukas om de 4maand bij intensief rijden + revisie van de krukas + dat het naft en oliedrinkers zijn.
geef mij maar een trouwe viertakt
danny kawa 500
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 01 sep, 2004 21:29

Bericht door danny kawa 500 »

blast Racer AKA sdsracer schreef:
danny kawa 500 schreef:
blasterke27 schreef:ik denk dat de 2-takt met de jaren stilaan zal verdwijnen hoor
terug komen zeker :!: wat doe je met een 2 takt , ieder jaar een nieuw piston , en met een 4 takt .veel geld uitgeven om hem op te fokken en dan hem na iedere koers opensmijten om na te kijken :wink: met mijn supermotard kawa 500 met fabrieksmotor rij ik nu al 3 jaar zonder 1 cent kosten :!: ik heb ook 1 jaar gereden met de supermotard Honda 650 XR van Fiorentino en voor bijna 7000 € kosten gereden :arrow: als je eens met een echte 2 takt wil rijden ben je altijd welkom en ik verzeker u DAT IS FUN alleen al om hem onder te houden :wink:

???? dan moet je dringend met 4-takt leren rijden hoe het moet, ik ken machines die al 5-6 jaar geen revisie hebben gekregen en toch flink afzien maar nog steeds als een klokje draaien, reken maar uit elk jaar met je zuiger en je pakkingen + om de 4zuigers laten boren, powervalve stukken vervangen, af en toe rietkleppen, dichtingen,lagers op de krukas om de 4maand bij intensief rijden + revisie van de krukas + dat het naft en oliedrinkers zijn.
geef mij maar een trouwe viertakt
gij spreekt zeker van origineel :roll:mijne Honda 650 XR was fabrieksmotor (met garantie ) voledig opgefokt
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2209
Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
Locatie: ternat
Contacteer:

Bericht door Robby »

als je geflood verlichte krukas, yoshi cams, ietwat opgeboord, uitlaat grotere carbu en andere filter standaard noemt????.
je mag wroeten of wringe he, viertakt is minder sleetiger als 2-takt, hoe je het ook keert of draait, als je met een 4-takt rijdt hoe het moet en hem iet ofwat onderhoudsaandacht schenkt heb je er veel meer plezier van dan een 2-takt. niet dat ik 2-takt afbreek want rij er zelf graag mee, maar 4-takt is onderhoudsvriendelijker en qua rijden plezanter vindt ik. Bij 2-takt moet je zitten jengelen en doen.
L.D.
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 21 dec, 2003 19:17
Locatie: Oosterzele België

Bericht door L.D. »

Das toch het leuke, dat "jengelen en doen"...
2-takt blijft roelen bij een sportquad, alleen qua rijden hé, onderhoud en verbruik is mss wat anders.
Waarom moet je veel koppel hebben onderin? Om minder te moeten schakelen? Koop je dan een automatique :wink:
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2209
Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
Locatie: ternat
Contacteer:

Bericht door Robby »

voorwat meer koppel onderin??? om sneller door de bocht te komen. Als 2-takt toch zo populair is, waarom is de 450, de z, de kfx enzo zo goed verkoopbaar? waarom legt men meer en meer 4-takt blokken in een quad? hoeveel 2-takt quads worden er nog gebouwd in vergelijking tot 4-takt. Eens jengelen is tof ja, geeft het gevoel van snelheid, maar als je echte macht wil ga je voor 4-takt en die is even snel (sneller zelf) dan een 2-takt qua topsnelheiden binnekort misschien wel even snel.
greetz
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ook voort millieu
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie