barossa 250cc of blaster 200cc

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !

barossa 250cc of blaster 200cc

barossa 250cc
24
24%
blaster200cc
78
76%
 
Totaal aantal stemmen: 102

blasterboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:45
Locatie: mol

Bericht door blasterboy »

jah maar barossa gaat het zeker NIET worden :lol:
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

Laat die post dan een goede les zijn voor eventuele twijfelaars :lol:
blasterke27
Quadrider
Quadrider
Berichten: 479
Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55

Bericht door blasterke27 »

jah tis dat barossa heeft teveel weg van blaster en is niet iets om echt mee te crossen meer voor mee op de baan vind ik eh :wink:
honda the power of dreams
honda trx400 !
bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Bericht door bulcky »

blaster
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

blast Racer AKA sdsracer schreef: kdenk dat je me mis begrijpt, de kader is 100% die van een blaster en de motor is echt wel een kopie van de cb250 , en ik ken enkele mannen die er echt wel mee uit de bol gaan en tot nu toe nog geen problemen. en trouwens over de lasnaden gesproken, bij yamaha heb je veel dat zdeze roesten, bij barossa nog geen een geval bekend.
greetz
Wat je zegt een kopie motor, dus niet de honda-motor die uit de hondafabriek komt, maar gewoon nagemaakt, en die zijn echt wel altijd van mindere kwaliteit.
Linhai
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 109
Lid geworden op: za 29 nov, 2003 18:17
Locatie: Geluwe
Contacteer:

Bericht door Linhai »

Frank gelooft dat zijn machine in Europa werd gemaakt. da is een goeie.
Tegenwoordig wordt alles in China gemaakt, ook Honda en Yamaha. En als je me niet gelooft, dan stuur ik je de bewijzen zwart op wit. Alle Japanezen en Amerkanen worden heden daar gemaakt, zelfs de Belgische staaldraad van Bekaert. Wordt wakker Frank !!!!!!
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

Linhai schreef:Frank gelooft dat zijn machine in Europa werd gemaakt. da is een goeie.
Tegenwoordig wordt alles in China gemaakt, ook Honda en Yamaha. En als je me niet gelooft, dan stuur ik je de bewijzen zwart op wit. Alle Japanezen en Amerkanen worden heden daar gemaakt, zelfs de Belgische staaldraad van Bekaert. Wordt wakker Frank !!!!!!
Het ligt eraan wie het maakt niet waar het gemaakt wordt, waar ik overgens niets over zeg. Ik weet ook wel dat mijn honda motorblok in china ofzo gemaakt is, behalve de kappen, die komen nog steeds uit italie
Rik350
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1413
Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
Locatie: Hagestein
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Yapanse Arbeiders Maken Alles Half Af.

8)
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
L.D.
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 21 dec, 2003 19:17
Locatie: Oosterzele België

Bericht door L.D. »

- meer power
- mooier uiterlijk
- meer tuningmogelijkheden
- beter voor off-road

Waarom overweeg je zelfs een Barossa? :wink:
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Stitos
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 20 okt, 2006 09:43
Locatie: Drongen

Bericht door Stitos »

Sorry dat ik dit onderwerp nog eens open...maar wou nu wel eens weten wat hij van die Blaster vond...?

Ikzelf heb een Barossa 250.. ben er enorm tevreden van..nieuwe tandwieltjes, andere uitlaat.. verbreed vanvoor en achter... ik rij er gewoon graag mee.. ook het geluid van een 4 takt.. super.. een 2 takt klinkt net als mijn grasmachien...

Laat eens iets weten...ben echt benieuwd..
Magila
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 06 nov, 2006 15:11

Bericht door Magila »

Ik heb ook zitten twijfelen tussen deze 2.
heb op beide gereden en voor mij was de keuze al heel snel duidelijk.
Blaster!
Heerlijk die 2takt :crosser:
supergeluid, lekker fel en voelt heel degelijk aan.
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

volgens mij ligt het er gewoon aan wat je er mee gaat doen ik ga met mijn barossa ook gewoon op de baan hoor. Maar ik heb een barossa omdat ons pap er een op kenteken wou en dan zou mee betalen en dan is de keuze snel gemaakt.. Maar er staan hier een hoop dingen bijvoorbeeld van die lasnaden e.d waar ik absoluut geen last van heb hoor! En bij mijn quad dealer(quad paradijs) zeiden ze dat het frame precies hetzelfde is dan dat van een blaster en dus niet nagemaakt. Heb zelf ook 2 takt gereden(honda) maar dit was een motor maar ik vind de kracht van 4 takt ook zeker mooi![/b][/u]
Magila
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 06 nov, 2006 15:11

Bericht door Magila »

spoor! schreef:volgens mij ligt het er gewoon aan wat je er mee gaat doen ik ga met mijn barossa ook gewoon op de baan hoor. Maar ik heb een barossa omdat ons pap er een op kenteken wou en dan zou mee betalen en dan is de keuze snel gemaakt.. Maar er staan hier een hoop dingen bijvoorbeeld van die lasnaden e.d waar ik absoluut geen last van heb hoor! En bij mijn quad dealer(quad paradijs) zeiden ze dat het frame precies hetzelfde is dan dat van een blaster en dus niet nagemaakt. Heb zelf ook 2 takt gereden(honda) maar dit was een motor maar ik vind de kracht van 4 takt ook zeker mooi![/b][/u]
Ik heb een blaster met barossa frame op NL kenteken; frame is identiek.
Stitos
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 20 okt, 2006 09:43
Locatie: Drongen

Bericht door Stitos »

Ja ik ben in ieder geval enorm tevreden over men bescheiden Barossa'tje.
En ja het is natuurlijk smaak.. maar ik hou veel meer van het zware geluid van en 4 takt tegenover het scherpe geluid van een tweetakt

Heb dan wel een vraagje...Indien dit dezelfde kaders zijn... kan ik dan ook verschillende "tunings" van de Blaster gebruiken?
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

hahaha nou als je het puur op geluid zou doen zou ik voor een 2takt kiezen
zo'n 4takt klinkt als een natte scheet :p
CustomCoatingsHelvoirt
Plaats reactie