Schoonmaakbeurt: Hoe dikwijls kuis jij je quad

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !

Wanneer kuis jij je quad(s)?

Na elke rit (modder of geen modder)
35
43%
Enkel na een modderige rit
32
40%
1x per week
9
11%
1x per maand
4
5%
Slechts enkele keren per jaar
1
1%
 
Totaal aantal stemmen: 81

L.D.
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 21 dec, 2003 19:17
Locatie: Oosterzele België

Bericht door L.D. »

Cardan is toch gemakkelijk hé :wink:

Ik kuis hem na elke modderige rit, zodat je niks meer van modder ziet, maar ik heb er nog nooit m'n plastiek afgedaan... Dus in het chassis zal dat wel vol zitten...
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
SCOOBY
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 01:32
Locatie: Lochristi

Bericht door SCOOBY »

Na elke modderige rit wordt mijn vierwielertje met de tuinslang afgespoten (geen hogedrukreiniger), met de spons afgewassen, wordt alles met de compressor drooggeblazen en dan volgt nog een klein ritje om de quad volledig te drogen. Af en toe wordt de quad nadien nog es volledig ingewaxt :!:

Allemaal veel werk maar het beloont op termijn + je vertrekt iedere keer met een '"propere machine" :D
Fun is not a straight line !
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 867
Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
Locatie: maaseik
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

SCOOBY schreef:Na elke modderige rit wordt mijn vierwielertje met de tuinslang afgespoten (geen hogedrukreiniger), met de spons afgewassen, wordt alles met de compressor drooggeblazen en dan volgt nog een klein ritje om de quad volledig te drogen. Af en toe wordt de quad nadien nog es volledig ingewaxt :!:

Allemaal veel werk maar het beloont op termijn + je vertrekt iedere keer met een '"propere machine" :D
das waar alleen jammer dat niet lang proper blijft :P
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Plaats reactie