Eerste quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Kevin vk
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 01 aug, 2005 15:06
Locatie: Hulshout

Eerste quad

Bericht door Kevin vk »

Ik ben Kevin Van Kerckhoven (20 jaar) en vrij nieuw in het quad wereldje, het interesseert me al lang maar ik zou graag binnenkort een quad kopen (voornamelijk voor op de baan) maar ik zou totaal niet weten welke ik zou moeten kopen :s ik heb nog geen ervaring met schakelen, en kben ook een vrij smal ventje :p (weeg maar 50kg), kweet niet of dat iets uitmaakt. Als ik puur naar de schoonheid op de fotokes kijk dan ziet de raptor 350 er wel mooi uit maar wss zijn er nog wel andere (betere) modellen voor mij. Wat raden jullie me aan ?

Ik ben van Heist-op-den-Berg (mijn vader woont in Diest), indien er iemand in de buurt woont die een quad heeft of er wat van kent mag hij/zij me altijd op msn toevoegen als je wilt ;) kevin_van_kerckhoven2@hotmail.com



Kevin.
Moorverken
Quadrider
Quadrider
Berichten: 406
Lid geworden op: di 19 dec, 2006 19:28
Locatie: Raptorgem
Contacteer:

Bericht door Moorverken »

Ikzelf heb ook een Raptor 350 en ik vind dit een leuk machientje om mee te beginnen. :knikduim: :tongduim:
Het enige nadeel is de luchtkoeling. Vooral dan op warme zomerdagen.
http://www.demoorverkens.net

Moor, moor en nog eens moor...
Yamaha Raptor 700R SE :quad:
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Hoi Kevin,

welkom op het forum! En veel succes in het vinden van een quad naar je zin. :D
Ik denk dat je ook rekening moet houden met wat je eraan wil spenderen, alsook bestaan er vele quads met een automatische versnellings bak, maar normaal gezien zul je het schakelen heel snel gewoon zijn :duimhoog: .