Wie heeft wat info over dit ding?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
muller295
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 10
Lid geworden op: za 19 jul, 2014 14:48

Re: Wie heeft wat info over dit ding?

Bericht door muller295 »

dutchmoose schreef:bamiquadje uit winterswijk,kreeg ik bij de koop van een huifaanhanger kado,het regende en de eigenaar wilde niet nat worden bij het eruit halen de kosten van zijn kleren te drogen was meer dan de quad,alleen de banden zijn nieuw,de rest echt schroot,had daarvoor 10 maanden buitengestaan onder een zeil.acccu defect,blok vast.op sommige plekken geen roest.met name de rubber delen.

Maar 1 pluspunt:er zaten mooie spanbanden aan waarmee hij was vastgezet. :lol: :lol:
by the way:dutchy heeft een redelijke quad te koop staan,wil er geloof ik 1200 voor hebben,dat ding gaat best en is redelijk goed onderhouden,ik zou met een beperkt budget(want dat proef ik een beetje uit de vastberadenheid om een goedkoop ding te willen kopen)daarvoor gaan.Staat ook op dit forum aangeboden geloof ik.
Zo'n bamiquad uit winterswijk is wat ik zoek, alleen met een nu al vastgelopen blok wil ik niet.
En 1200 euro heb ik gewoon niet, punt.
Ik wil troep en ik wil er 5 tientjes voor betalen :mrgreen:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Wie heeft wat info over dit ding?

Bericht door tjobbie »

Groot gelijk, alleen zit je daarvoor op het verkeerde forum ben ik bang haha.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Re: Wie heeft wat info over dit ding?

Bericht door Teunie »

Wat een heerlijk topic ik heb me helemaal ziek gelachen. Wijselijk heb ik voor mijn vijftig euro bij de afhaal Chinees geïnvesteerd ipv een quad. Heb je ook het hele weekend plezier van :)
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Plaats reactie