Yamaha YFZ 450 eigenaar gezocht in de buurt van Amsterdam

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
noordip
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 24 mar, 2013 19:42
Locatie: Noord Holland

Yamaha YFZ 450 eigenaar gezocht in de buurt van Amsterdam

Bericht door noordip »

Beste Leden,

Zoals sommige van jullie misschien al weten hebben ik en een kameraad een startprobleem met een YFZ 450. We hebben werkelijk alles al geprobeerd maar hebben nog steeds geen oplossing gevonden. Het lijkt erop dat de startmotor niet genoeg kracht heeft om de motor rond te laten draaien. We hebben al een andere startmotor erbij maar weten niet zeker of deze goed is. Hij draait even hard rond als de andere maar krijgt de motor nog steeds niet rond gedraaid.

Nu vroegen wij ons of of er iemand in de buurt van Amsterdam / Badhoevedorp woont wiens startmotor 100% goed werkt en bereid is gezellig op de koffie te komen. We hebben een mooie sleutel garage waar we de startmotor over kunnen zetten. Dit is hooguit 10 minuten werkt.

Mocht iemand ons hiermee kunnen helpen horen we het graag en als dank krijg je een vol kratje bier mee terug.

Alvast bedankt!!
Suzuki LTZ 400 verbreed en verlaagd
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3495
Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
Locatie: ridderkerk

Re: Yamaha YFZ 450 eigenaar gezocht in de buurt van Amsterda

Bericht door bonzaiking »

hoi een maat van me had ook dit probleem bij zn raptor 700 bij hem werkte zn decompressie meganisme niet goed
ik heb alleen geen id of een 450 ook dit meganisme heeft :?
noordip
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 24 mar, 2013 19:42
Locatie: Noord Holland

Re: Yamaha YFZ 450 eigenaar gezocht in de buurt van Amsterda

Bericht door noordip »

Hey Deze heb ik vanmiddag getest en deze werkt soepel dus dat is het helaas ook niet. Toch bedankt voor je reactie :wink:
Suzuki LTZ 400 verbreed en verlaagd
Plaats reactie