Case saver Raptor 700

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
RPTR700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 15 feb, 2015 21:06

Case saver Raptor 700

Bericht door RPTR700 »

Goedenavond,

Ik heb een vraag m.b.t. een case saver voor de raptor 700.
Sinds kort een 15t voortandwiel alleen schuurt de ketting nu langs de originele case saver. Hier kan ik wat van afschuren maar dit lijkt me qua sterkte niet de beste oplossing. Zijn er case savers in de handel die je kan gebruiken i.c.m. het originele zwarte kapje ? Ik heb wel er wel een gezien van art in blauw waarbij ik het originele kapje volgens mij niet kan gebruiken. Spettert dit niet erg als de ketting net vers in het vet is gezet ?
Gr,
Rob

2007 Yamaha Raptor 700R
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Case saver Raptor 700

Bericht door yamahakoppel »

de originele case saver heeft een gleuf boven kant staan is dus verstelbaar kan zijn dat je de bovenste schroef even moet uit nemen voor je hem kunt kantelen want zit een klein hakje in bij die van mij toch :?
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
RPTR700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 15 feb, 2015 21:06

Re: Case saver Raptor 700

Bericht door RPTR700 »

Oke zal vanavond eens kijken of dat bij mij ook zo is als goed is wel maar meen me te herinneren dat de al redelijk ver tegen het blok aanzat
Gr,
Rob

2007 Yamaha Raptor 700R
RPTR700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 15 feb, 2015 21:06

Re: Case saver Raptor 700

Bericht door RPTR700 »

Had nog gekeken voor de case saver hier zit aan de bovenzijde een speciaal vormpje in. Ik kon hem niet helemaal naar zin monteren dus heb nog iets bij gevijld. Tevens zaten er wat slijtsporen op de case saver welke ik ook gelijk wat bijgewerkt heb zodat de ketting niet meer raakt.

Afbeelding

Daar raakte de ketting
Gr,
Rob

2007 Yamaha Raptor 700R
Plaats reactie