welke quad kopen?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
PimSmeets
Quadrider
Quadrider
Berichten: 360
Lid geworden op: di 15 apr, 2014 20:33

Re: welke quad kopen?

Bericht door PimSmeets »

Zo!

Nu ben ik klaar met onze Jary.

Dat hij veel pezier van zijn quad mag gaan hebben.

Vanaf morgen reageer ik weer netjes mannen!

;-)
jary
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 131
Lid geworden op: za 11 apr, 2015 13:07

Re: welke quad kopen?

Bericht door jary »

PimSmeets schreef:
jary schreef:is het nog geen bedtijd voor jullie?
Nee hoor.

Moet jij van het UWV niet vroeg naar bed om morgen fris en fruitig sollicitatiebrieven te kunnen schrijven slome?
haha nee dom oor, dat moet daar niet.ik ben vrij gesteld van sollicitaties ,het mooiste is dat jij mijn uitkering van je belastingcenten betaald haha :applaus:
jary
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 131
Lid geworden op: za 11 apr, 2015 13:07

Re: welke quad kopen?

Bericht door jary »

PimSmeets haha echt een domme naam voor een domme sukkel zoals jij
Iedow
Quadrider
Quadrider
Berichten: 400
Lid geworden op: za 15 nov, 2014 17:41
Locatie: Drenthe

Re: welke quad kopen?

Bericht door Iedow »

Beetje jammer van al je reactie's momenteel, dat terwijl iedereen jou goed advies gaf!

Maar bedenk je goed, het quadwereldje is best klein, dus echte quadvrienden kun je op je buik tatoeëren, en je kansen op dit forum zijn wel voorbij....


Dus eigenljjk is er maar 1 verliezer Jary, en dat ben jij!

(Ps, je mag best weer gaan schelden, verwacht niks anders, het zegt zoveel over jou persoon)


:crosser: <----------- 4 Ever Alone!!
Laatst gewijzigd door Iedow op zo 03 mei, 2015 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Can-am outlander L 570 max
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: welke quad kopen?

Bericht door Jason McCoy »

Jongens ophouden want dit slaat nergens op. Dit moeten we echt niet willen op ons altijd zo mooie forum
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
jary
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 131
Lid geworden op: za 11 apr, 2015 13:07

Re: welke quad kopen?

Bericht door jary »

Jason McCoy schreef:Jongens ophouden want dit slaat nergens op. Dit moeten we echt niet willen op ons altijd zo mooie forum
Ja ik wilde hier niemand beledigen of uit gaan zitten schelden.en dit heb ik ook niet gedaan tot het moment dat jullie begonnen met beledigen en scheldwoorden enzo..lees maar eens goed terug..,ik zit op meerdere forums en heb daar nooit problemen of gehad,

ook vind ik dat ik zelf mag bepalen welke quad ik koop of wat ik met adviezen doe..ik kan wel iets gaan aannemen maar als het niet binnen mijn mogelijkheden behoord kan ik dat niet uitvoeren. ik heb ook al veel uitleg gegeven over mijn omstandigheden maar heb ook het idee dat jullie dat ook niet snappen of aan willen nemen.en dan krijg je nog eens negatieve discussie op de koop toe ook.. ieder leid zijn eigen leven en maakt zijn eigen beslissingen. bij mij heeft alles tot nu toe nog goed uitgepakt. dus dan blijf ik daar ook bij.

die quad die komt er zeker. ook al gunnen jullie die mij misschien niet.de bashan zie ik serieus zitten en hoop hem ook te mogen kopen. ik heb de verkoper gebeld en het voelde gewoon goed.wilde dit alleen op het forum delen en had op wat positievere reakties gehoopt. maar dan krijg je iedereen gelijk weer over je heen met een hoop flauwekul met oa dat ik maar tegen een boom moet gaan rijden. slaat toch nergens op of wel?
jary
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 131
Lid geworden op: za 11 apr, 2015 13:07

Re: welke quad kopen?

Bericht door jary »

quote="Iedow"]Beetje jammer van al je reactie's momenteel, dat terwijl iedereen jou goed advies gaf!

Maar bedenk je goed, het quadwereldje is best klein, dus echte quadvrienden kun je op je buik tatoeëren, en je kansen op dit forum zijn wel voorbij....

NOU JIJ BLIJ EN IK BLIJ ZULEN WE MAAR ZEGGEN DAN...


Dus eigenljjk is er maar 1 verliezer Jary, en dat ben jij!


(Ps, je mag best weer gaan schelden, verwacht niks anders, het zegt zoveel over jou persoon)


:crosser: <----------- 4 Ever Alone!![/quote]

Even bij jezelf nagaan wie er eigenlijk begonnen zijn met schelden??? maar wat heb ik verloren dan ? denk je soms dat ik van jullie of jou afhankelijk ben??? echt niet hoor. kan het hier missen als kiespijn.




jary schreef:
Jason McCoy schreef:Jongens ophouden want dit slaat nergens op. Dit moeten we echt niet willen op ons altijd zo mooie forum
Ja ik wilde hier niemand beledigen of uit gaan zitten schelden.en dit heb ik ook niet gedaan tot het moment dat jullie begonnen met beledigen en scheldwoorden enzo..lees maar eens goed terug..,ik zit op meerdere forums en heb daar nooit problemen of gehad,

ook vind ik dat ik zelf mag bepalen welke quad ik koop of wat ik met adviezen doe..ik kan wel iets gaan aannemen maar als het niet binnen mijn mogelijkheden behoord kan ik dat niet uitvoeren. ik heb ook al veel uitleg gegeven over mijn omstandigheden maar heb ook het idee dat jullie dat ook niet snappen of aan willen nemen.en dan krijg je nog eens negatieve discussie op de koop toe ook.. ieder leid zijn eigen leven en maakt zijn eigen beslissingen. bij mij heeft alles tot nu toe nog goed uitgepakt. dus dan blijf ik daar ook bij.

die quad die komt er zeker. ook al gunnen jullie die mij misschien niet.de bashan zie ik serieus zitten en hoop hem ook te mogen kopen. ik heb de verkoper gebeld en het voelde gewoon goed.wilde dit alleen op het forum delen en had op wat positievere reakties gehoopt. maar dan krijg je iedereen gelijk weer over je heen met een hoop flauwekul met oa dat ik maar tegen een boom moet gaan rijden. slaat toch nergens op of wel?

en die quad komt er zeker te weten. dus bedenk nog maar eens goed dat ook jary binnenkort op de QUAT zit hahaha


groeten jary :applaus:
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: welke quad kopen?

Bericht door Jazzy »

jary schreef:Weet je wat geef die ban maar stelletje domme stomme klootzakken die alles beter denken te weten en niks voorstellen. vuile flikkertjes!! ik ga me zwaar irriteren aan jullie eikels hier.als je het niet aanstaat reageer dan gewoon niet in mijn topic,maar ja je kan het niet laten he met je domme stomme gore grote smoelen. wat ik doe maak ik zelf wel uit ,dat bepalen jullie niet!!!
Sorry voor de late reactie mensen, ik zit in het buitenland en had de meldingen nog niet gezien. Iedereen bedankt voor het melden trouwens!

Dit topic gaat dicht en Jary wordt verbannen van het forum. Felicitaties voor deze prestatie, dat je dit al voor mekaar krijgt nog voordat je een quad gekocht hebt. :( Toelichting zal ik per PB geven maar het lijkt me duidelijk dat hier alle normen overschreden zijn.

Eén ding even voor de rest die vandaag bij deze discussie betrokken is geweest... Laat je in zo'n geval niet meeslepen en ga zeker niet terug lopen schelden. Met name één van onze forumleden heeft het wel erg bont gemaakt met de doodverwensingen, dat kan echt niet. Als iets te ver gaat, druk dan op het knopje 'Meld dit bericht' en wacht tot één van de moderators actie neemt. Volgende keer graag even aan denken. :)
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Gesloten