Op de quad naar het gala

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
japiedequad
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 20 jun, 2016 20:23

Op de quad naar het gala

Bericht door japiedequad »

(Ik weet niet of dit het juiste topic is)
Over 2 weken zal het gala(rit van 1000m) plaats vinden. En zou graag een entree maken met een quad.
Ben het liefst opzoek naar een wat sportievere quad (denk aan een raptor).
Het zal plaats vinden in Venlo. Ophalen in een straal van 50km is geen probleem.
Uiteraard zal hier een vergoeding tegenover staan. :)
Hopelijk stelt iemand zijn quad ten gelegenheid.
U kunt mij een pb sturen.
Alvast bedankt! :crosser:
Gmpspeurhond
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 33
Lid geworden op: di 23 jan, 2018 09:13

Re: Op de quad naar het gala

Bericht door Gmpspeurhond »

Denk dat er maar weinig zijn die m zullen uitlenen/verhuren, mits je al een rijbewijs hebt. Achterop geef ik je meer kans, maar dat is vast niet je insteek.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Balloontyres
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 25 mei, 2018 17:49

Re: Op de quad naar het gala

Bericht door Balloontyres »

Venlo en omgeving zou toch moeten lukken mensen zijn daar niet zo moeilijk over het algemeen.. Meestal wel toffe mensen daar net zoals in Brabant.. :bier:
Gmpspeurhond
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 33
Lid geworden op: di 23 jan, 2018 09:13

Re: Op de quad naar het gala

Bericht door Gmpspeurhond »

Met alle respect voor de ts, maar leen of verhuur jij je quad aan een wild vreemde? Heeft die wel of geen rijbewijs? En evt wat ervaring op een quad? Het is voor een gala, heb meerdere gala’s gezien in Venlo, en idd indrukwekkend wat daar voorbij komt aan vervoermiddelen. ( ts valuas college toevallig? Of roc? Of anders?) en hoewel ik het de ts enorm gun, zou ik persoonlijk mijn quad ( banshee) niet beschikbaar stellen, je weet nooit, stoken m misschien koud af of t laatste bochtje ff tof doen en misschien brokken, misschien ook niet, misschien gebeurt er helemaal niks geks, maar je weet t nooit.. ligt niet aan de mensen zelf denk ik want ik gun t m van harte, wel iets aparts in de entree van n gala. Maar misschien wil jij hem matsen? Zou t persoonlijk wel mooi vinden als die wat geregeld krijgt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Balloontyres
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 25 mei, 2018 17:49

Re: Op de quad naar het gala

Bericht door Balloontyres »

Iemand een idee wat voor gala dit is of meer info..
japiedequad
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 20 jun, 2016 20:23

Re: Op de quad naar het gala

Bericht door japiedequad »

Dit is idd voor het gala van het Valuas. Ik heb 1 jaar op een access sp50 125cc gereden en cross nu op een husqvarna 610cc.
Het gala zal plaatsvinden op dinsdagavond 12 juni. Ik ben die avond chauffeur en zal een vriend van me afzetten. De stoet zal dwars door de stad heen gaan dus er zullen geen optrek stukken tussen zitten.
Uiteraard snap ik het punt van Gmpspeurhond.
(Een kenteken is niet perse nodig dacht ik. Er waren een week geleden ook mensen die op de zitmaaier kwamen of een complete crossclub, Ook allemaal zonder kenteken.)
Gmpspeurhond
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 33
Lid geworden op: di 23 jan, 2018 09:13

Re: Op de quad naar het gala

Bericht door Gmpspeurhond »

Waarom niet op je 610? Als ik vragen mag?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
japiedequad
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 20 jun, 2016 20:23

Re: Op de quad naar het gala

Bericht door japiedequad »

Gmpspeurhond schreef:Waarom niet op je 610? Als ik vragen mag?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
De 610 zak ook mee rijden. Daar zal een andere maat van mij op rijden tijdens het gala wanneer dit door gaat.
Plaats reactie