Inlog probleem

Plaats hier al je positieve of negatieve commentaar op de website van De Modderberen.
www.demodderberen.be
Plaats reactie
kees
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 18 nov, 2005 19:26
Locatie: Almere

Inlog probleem

Bericht door kees »

Hallo,
Op de hoofdpagina (modderberen.be) kan ik niet inloggen.
Wel op het forum hoe kan dit?
Gr kees.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
blaster200
Quadrider
Quadrider
Berichten: 439
Lid geworden op: zo 01 jan, 2006 11:52
Locatie: Deurne

Bericht door blaster200 »

heb ik ook maar volgensmij is het omdat je lid bent van het forum en niet van de club
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

Club bestaat niet meer of in iedergeval kan niemand zomaar inloggen op de modderberen.
bartgrefte
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 21 mei, 2007 19:00

Bericht door bartgrefte »

wilde net op de hoofdpagina een technisch artikel openen, maar daarvoor moet je ingelogd zijn wat mij dus ook niet lukt...

Er stond wel dat je voor accountproblemen een mailtje naar steven.vandooren@demodderberen.be kon sturen maar krijg Delivery to the following recipients failed.

Waarom kan ik daar niet inloggen? 't is alleen maar om die technische artikelen te kunnen lezen maar zonder account kan dat niet :?
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Aangezien de voormalige club de modderberen niet meer bestaat en aangezien Steven Vandooren, nu lange tijd, zich ook niet meer ontfermt over de site zelf, kan niemand zich registreren op de site. M.a.w. niemand heeft toegang tot de artikels, met uitzondering van de mensen die zich er indertijd registreerden, of tenzij ze ooit publiekelijk worden gemaakt.

Als je er zelf iets aan wil doen; Steven Vandooren werkt bij www.synaptech.be . Neem met ze contact op en leg ze uit dat je de artikels graag toegankelijk voor publiek had gezien. Ik kan je enkel maar die tip meegeven. :)

Ivoman
bartgrefte
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 21 mei, 2007 19:00

Bericht door bartgrefte »

Ivoman #7 schreef:Aangezien de voormalige club de modderberen niet meer bestaat en aangezien Steven Vandooren, nu lange tijd, zich ook niet meer ontfermt over de site zelf, kan niemand zich registreren op de site. M.a.w. niemand heeft toegang tot de artikels, met uitzondering van de mensen die zich er indertijd registreerden, of tenzij ze ooit publiekelijk worden gemaakt.

Als je er zelf iets aan wil doen; Steven Vandooren werkt bij www.synaptech.be . Neem met ze contact op en leg ze uit dat je de artikels graag toegankelijk voor publiek had gezien. Ik kan je enkel maar die tip meegeven. :)

Ivoman
okee!
nickon
Quadrider
Quadrider
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 12:34

Bericht door nickon »

Zijn de artikels al publiek gemaakt en zoja waar kan ik deze vinden?
Plaats reactie