Update website 13 februari 2004 !

Plaats hier al je positieve of negatieve commentaar op de website van De Modderberen.
www.demodderberen.be
Plaats reactie
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Update website 13 februari 2004 !

Bericht door No Limit W-tec »

Steven heeft weer gezorgd voor een update van de site www.demodderberen.be

Er wordt nog wat aan gewerkt, maar intussen zijn er toch al heel wat mogelijkheden bijgekomen.

Het fotoalbum heeft een update gekregen
Er is een nieuwsrubriek toegevoegd
Links zijn intussen mogelijk en worden binnenkort toegevoeged
Je kan je inschrijven op onze nieuwsbrieven
De ledenregistratie is op punt gezet
De maandelijkse clubmagazines komen online voor leden
Er worden terug een nieuw pak foto's toegevoegd
...

Kortom onze webmaster heeft weer puik werk geleverd !

Ik stel voor om eens een "webmaster rit" te houden waarop we hem na afloop van de rit allemaal een pint trakteren. Als we evenveel volk hebben als op onze Westhoek rit zal hij proper naar huis kruipen ipv rijden... :twisted:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
BluePower

Bericht door BluePower »

Eerst en vooral mijn excuses dat ik de quadliefhebbers wat verwaarloosd heb maar ik had/heb het ontzettend druk met http://www.synaptech.be maar Nikolas heeft mij terug kunnen aanporren om de quadliefhebbers terug een website te geven waar ze recht op hebben. Er zijn nog enkele plannen die in uitvoering zijn. Ook is er nu een tool ontwikkeld zodat mensen die niks van html kennen ook bepaalde gedeelten van de website kunnen beheren. Binnenkort hopen we dan ook dat er mensen zijn die willen helpen met verslagen, artikels, faq, nieuws, ... helpen in te geven zodat onze website uptodate blijft en een referentie wordt voor de quadliefhebber. Meer hierover later.

Op aanvraag van Nikolas hebben de modderberen nu ook terug hun forum in de website. Op deze manier moeten we niet meer naar twee websites gaan zoals www.quadforumbenelux.com en www.demodderberen. Het blijft hetzelfde forum en dezelfde topics maar het is gewoon gemakkelijker geworden. Een goed voorstel van Grizzly en zo is het gebruikersgemak van de site nog groter ;-)

Ik zal vlug nog wat verder doen en ik houd jullie op de hoogte.

cu
Plaats reactie