Bikschote 22/8/04

Plaats hier al je positieve of negatieve commentaar op de website van De Modderberen.
www.demodderberen.be
cindy
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 23 aug, 2004 18:03

Bikschote 22/8/04

Bericht door cindy »

Dit moet me van het hart.
Ik en men vrienden hadden zondag op de wedstrijd wel wat anders verwacht.
Zoals op andere cross-wedstrijden hadden wij ook hier dingen verwacht die er helaas niet te vinden waren.
Een toilet was welkom geweest, vrouwonvriendelijk dus.
Onbevoorrade drank, en het was warm en dorstig.
Geen friettent te vinden, dus honger.
Te weinig trofees voor de winnaars. afgang dus.
Maar het allerergste voor ons mannen: er was geen deftige uitslag van de wedstrijd. Of toch niet voor iedereen, want ons mannen stonden niet eens op de lijsten.
Maar we hopen dat de beloofde foto's en uitslagen (van iedereen) alsnog op de website zullen verschijnen.
Ondanks mijn commentaar wil ik toch wel iets belangrijks zeggen:
ons mannen hebben zich mega-geamuseerd en kijken uit naar een volgende meeting. Groetjes en volgende keer beter!!
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ik denk dat je niet goed begrijpt hoe dit alles tot stand is gekomen en wat er allemaal schuilt.

1. Ten eerste zijn wij geen crossclub zoals de meeste clubs die MCLB wedstrijden organiseren en die tientallen medewerkers hebben. In feite is de hele organisatie in mijn handen en heb ik enkel de dag voordien van een viertal mensen hulp gehad voor het klaarmaken van het parcours, en de zondag twee stewards en de mensen van de puntentelling die het trouwens zwaar te verduren kregen. Dit ondanks oproepen aan onze 150 leden voor hulp is er niet zich komen aanbieden... :?

2. Voor toilet kon je aan de biertant vragen om naar toilet te gaan in het huis. Volgende keer komt dit wel in orde.

3. Wat betreft drank was dit niet in onze handen, dit was de eigenaar van het terrein die hiervoor zorgde en eveneens voor zijn rekening. We hadden hem de aantallen doorgegeven van wat er verkocht was op onze trial maar de opkomst en de dorst waren blijkbaar veel groter.

4. Er stond een BBQ met 100 worsten, we hebben er nog 100 bijgehaald, dus eten kon wel degelijk. Kun je mij eens zeggen welke frituur voor zo'n opkomst zou afkomen ? Adressen zijn altijd welkom, Verkindere was niet bereid omdat het de eerste keer was en geen zicht was op hoeveel publiek er zou zijn. In het dorp stond trouwens een frituur, amper 300 m stappen. Wil je volgende keer ook nog een pizza- en pittastand ?

5. Er is een misverstand geweest met de maker van de troffeeën, is vanmorgen al bijbesteld, morgen zijn ze klaar, komen deze week nog aan bij de drie winnaars van klasse 3.

6. De uitslag zal vanaf morgen online staan, samen met een verslag en een 500-tal foto's. Bij welke MCLB wedstrijd of BQR heb je dit ?


Zowat alle deelnemers hebben mij komen bedanken voor het mooie initiatief en hadden niets dan lof, ondanks de beginnersfouten. Maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen die eerder het negatieve dan het positieve zien. Door zo'n mensen krijg ik telkens het schijt en ligt het stoppen me dichter dan verder gaan. We stoppen binnenkort met de ritten en het magazine van de club omdat er weinig of geen medewerking is, enkel commentaar.

De fun factor en het proeven van het wedstrijdgebeuren was de belangrijkste reden van deze dag maar blijkbaar was dat niet echt duidelijk.

Trouwens, 80 % van de teams waren vooraf niet ingeschreven, waardoor we totaal geen zicht hadden op deelnemers of publiek. We hadden 20 teams verwacht, het zijn er 43 geworden, een overrompeling dus, en maar net haalbaar op het circuit. Ik heb zelfs schuinweg horen zeggen dat het geldklopperij was. Deze mensen beseffen niet wat ze zeggen.

Verzekering kost 900 €, terrein kost 500 €, samen al 1400 €, de inkomsten waren welgeteld 1800 €, winst van de worsten inbegrepen. Dan hebben we nog 400 € over voor : piketten, linten, drukken affiches, verzending affiches naar dealers, telefoons, kilometers rondrijden voor bekers en ander materiaal, kraan huren voor effen te trekken achteraf. Wie kan rekenen en tellen weet dus dat de clubkas geld heeft investeerd in dit evenement !

Volgende week danken we alle medewerkers van trial en endurance met een paar uurtjes jetskiën, nog eens een kostenplaatje van 1000 €. Die mensen hebben het dubbel en dik verdiend !

Ik nodig je alvast iedreeen uit om volgend jaar mee te organiseren. Als het is zoals altijd ga ik wel zelf terug mijn plan trekken. Vraag me altijd af waarom ik het doe.

Iedereen wil steeds rijden, maar zelf de handen uit de mouwen steken is meestal teveel gevraagd.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
JAN15-10
Quadrider
Quadrider
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 21:47
Locatie: noord Brabant Nederland

Re: Bikschote 22/8/04

Bericht door JAN15-10 »

ons mannen hebben zich mega-geamuseerd en kijken uit naar een volgende meeting.
Daar gaat het toch om . :?

Vrouwen plassen tegenwoordig ook gewoon int bos :wink:

En tja,een hollander heeft altijd zelf eten en drinken bij,voor als ......... :wink: :D

Jan 8)
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Gebruikersavatar
Yamaster
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 17 mei, 2004 21:04
Locatie: Vlaams Brabant ( Kortenaken )
Contacteer:

Bericht door Yamaster »

Ik vind het zeer schoon wat ge voor de quadsport doet. Als het niet zo ver van hier was, kwam ik zeker helpen. Volgend jaar ben ik zeker van de partij. Respect man.
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Berichten: 421
Lid geworden op: di 24 feb, 2004 13:21
Locatie: De Kust (België)
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Nicolas, trek het je niet aan, je hebt altijd zo'n zage vrouwen die altijd maar slechte kritiek hebben op alles en nog wat. Ze staan soms niet stil bij welke verantwoordelijkheden dit alles moet dragen om zoiets te organiseren. Jammer dat ik moest werken, maar ik ben er zeker van dat het de moeite was!!!

Ook jammer dat je wss stopt met het organiseren van... Dit alles komt door zo'n mensen die altijd kritiek hebben zoals deze hierboven!
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2971
Lid geworden op: zo 19 jan, 2003 22:14
Locatie: bree
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

nja ik vindt het aan de ene kant wel leuk dat ze het melden, maar niet op deze manier.

volgende keer zijn wij ook aanwezig!!!

super goed geregeld nikolas!! zo zijn er weinigen!! zo evenementen moeten er meer zijn zodat elke "amateur" rijder ook eens kan meten met vrienden en andere rijders!

super :!:
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Geert
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 03 nov, 2003 20:42
Locatie: Kontkrabbersdijk

Bericht door Geert »

als er volgend jaar (of eerder zoiets ) geregeld word, en we kunnen ergens overnachten, dan komen wij zeker, en wij zijn niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken
sjarty
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 680
Lid geworden op: ma 31 mei, 2004 10:15
Locatie: sjakamake

Bericht door sjarty »

:D ga zo door no lymit :D
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Heey No Limit YFZ

Ik vind het ook een btje vage kritiek: niet alles kan perfect zijn he

En dan ja: beginnersfouten zijn er altijd, hoe goed je het ook probeerd te doen

Ik heb dan ene btje meegeholpen met de organisatie van de Quadcross in Heerde (31 dec. 2003) en heb toen gezien hoeveel erbij komt kijken

En echt: als ik zie wat voor organisatie er achter een wedstrijd ofzo zit, ja, dan kan ik die mensen alleen maar bedanken, anders kon ik er niet rijden zonder die mensen

Oja, als er geen plee is plas ik ook int bos :wink:
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Volgend jaar delen we gratis plastuiten uit, zoals op het Folkfestival in Dranouter ! :lol:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Wahha..... die heb je ook op een ansicht kaart die je dan kan uitdrukken en vouwen


Mwahhahah :D

Dan test ik wel ff hahahha
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
BluePower

Bericht door BluePower »

Het was ons eerste jaar dat we een cross organiseerden. Ik ben de eerste om toe te geven dat er een aantal zaken zeker moeten veranderen als we dit volgend jaar opnieuw organiseren. Maar om dan speciaal u te registreren om 1 bericht op het forum te plaatsen om van uw zak te maken, dit voelt als een mes dat in mijn hart snijd en ik ben er zeker van dat alle medewerkers dit voelen als ze dit lezen. :(

Zo'n opkomst hadden we nooit verwacht (mede doordat het aantal vooraf ingeschrevenen klein was). Het succes werd ons nadeel. Normaal waren er jasjes voorzien met nummers vooraan en achteraan. Die persoon die ze ging leveren is niet afgekomen! We hebben meer dan een maand voor het evenement een bedrijf aangesproken die wedstrijdregistraties doet maar ze waren al bezet met drie wedstrijdregistraties op die dag. Ook door het verlof in dat bedrijf had men een personeeltekort om er nog een vierde wedstrijd bij te nemen op die dag. En zoals No Limit zegt was het systeem met telling via transponder te risicovol door de grote kost en de weinig aantal inschrijvingen. Maar dit zal zeker via transponder gebeuren in volgende organiseerde cross. Door het succes zaten er ook veel quads op het terrein van 1km. Ook hiervoor hebben we al een oplossing. Volgend jaar gebeurt de wedstrijd bij ons en zal mijn vader een terrein van 8ha ter beschikking stellen en zal het parcour zeker 2.5 km worden.

Er werden meer dan 200 houten piketten gezaagd en met voorhamer ingeklopt! Waarbij een aantal meermaals verzet werd na het inrijden en bijsturen van het parcour. Er werden overal linten aangebracht. Er werden 5 à 6 aanhangwagens banden aangevoerd. Het parcour van 1 km werd dus meermaals afgelopen. En na de race werd dit nogmaals allemaal terug verwijderd. Er werden enkele vuilniszakken met afval verzamelt op de weide.

De voorbereidingen lopen meer dan een maand. Het is teveel om allemaal op te noemen. Iedereen heeft ook nog eens een job die meer is dan "9 to 5".

Dus Cindy, we hebben echt ons best gedaan en geprobeerd met de middelen dat we hebben om er een leuk evenement van te maken. Sorry voor de ongemakken maar we hebben ervan geleerd en hopen volgend jaar beter te doen. We zullen in ieder geval nog beter voorbereid zijn.
cindy
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 23 aug, 2004 18:03

Bericht door cindy »

Amaai, zo een reacties op mijn berichtje. dat had ik niet verwacht.
En ja ik geef toe dat het voor jullie misschien hard overkwam, maar dat was zeker niet mijn bedoeling. :(
Ik weet ook wel dat zo een organisatie veel tijd en moeite kost,
daarom dat wij het zo super vonden!!
het waren gewoon de kleine simpele dingen die jullie over het hoofd zagen,
en daarom dat ik juist daarop heb gereageerd.
Tuurlijk moeten jullie dit verder blijven organiseren, zoals ik al zei: het kan alleen maar beter worden.
Ja ik had misschien beter ook direkt mijn goede commentaar gemeld.
Maar degene onder jullie die ermee lachen om in het bos te gaan plassen: ik ben geen preuts ding, tuurlijk heb ik dat ook gedaan of wat dachten jullie!!
Aan de mensen die ik een messteek gegeven heb:
mijn excuses, en doe gerust verder.
groetjes,C :wink:
JAN15-10
Quadrider
Quadrider
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 21:47
Locatie: noord Brabant Nederland

Bericht door JAN15-10 »

Ik vind dit erg lief van je Cindy :wink:

Jan 8)
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Heey Cin

Cool dat je ook meer dan 1 bericht zet, en natuurlijk ook goeie reacties meld

Vet!!

Maarre... ik heb ut dus ook wel int bos gedaan, wij komen ook vaak op crossen waar echt veel minder is dit weekend

Kben dus ene vrouwtje die rijd op een quadje haha

Greeeetzz
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie