ltz 400 tandwiel
ltz 400 tandwiel
Ikwil niuewe tandwielenop mijn ltz en op advies van forum genoten was 15 36 het best nu heb mv quads enkel de 35 of 37 hij gaf mij dan advies 14 35 te doen?
Wat denken jullie hiervan. Elnkel weggebruik
Wat denken jullie hiervan. Elnkel weggebruik
-
- Quadracer
- Contacteer:
Re: ltz 400 tandwiel
ik rij ook enkel op de weg met 15/36 en als ik ver weg moet of over een 100weg dan leg ik mijn 16 erop van voor
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
- jumper2110
- Quadracer
Ik heb altijd al met 15-35 gereden. Mijn quad is nu binnen voor onderhoud en ik laat nu opnieuw dezelfde tandwielen steken want ik ben er tevreden van. Ideaal voor op de weg.
-
- Easy Quadrider
Ik reed op de ltz 15 - 37.
Kun je beter driften vind ik.
Gaat goed op verhard en onverhard en maakt toch niet te veel toeren als je rond de 90 - 100 rijd.
Mvg Davy.
Kun je beter driften vind ik.
Gaat goed op verhard en onverhard en maakt toch niet te veel toeren als je rond de 90 - 100 rijd.
Mvg Davy.
Voor diegene die graag spelen met tandwielen is dit een handige tool
http://www.gearingcommander.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gearingcommander.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
A motorcycle is God's gift to mankind
Oke allemaal zeer verschillend dus eigenlijk weet niet wat te doen achter 35 of 37 of voor 15 of 14 ik wil wel snel kunnen optrekken maar niet teveel toeren rijden bij de 80 0f 100 km want heb nu 14 40 vertanding en sinds me 10inch douglas velgen trekt die erg hard maar ziet ik bij 70 in de hoogste versnelling met 6000 7000 toeren beetje tedus. Heb vandaag ook power gemonteerd weet niet of dat nog beetje extra koppel geeft.
GEEF ME DE BESTE COMBI TANDWIELEN AUB voor redelijk pittig optrekken maar wel rustig 90 100 kunnen rijdenrijd namelijk ook met motorrijders mee
GEEF ME DE BESTE COMBI TANDWIELEN AUB voor redelijk pittig optrekken maar wel rustig 90 100 kunnen rijdenrijd namelijk ook met motorrijders mee
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
ik rijd met aangepaste hub 15-31 met baanbanden, wil ik offroad dan moet ik mijn hub en ketting verwisselen en rijd ik met 15-36, best wel een werkje maar je moet er iets voor over hebben zeg ik dan.
Als je meer wil weten over die aangepaste hub dan moet je maar eens contact opnemen met jenzie van het forum.
Grtz
Als je meer wil weten over die aangepaste hub dan moet je maar eens contact opnemen met jenzie van het forum.
Grtz
- yamahakoppel
- Quad GOD
die combinatie bestaat nietGEEF ME DE BESTE COMBI TANDWIELEN AUB voor redelijk pittig optrekken maar wel rustig 90 100 kunnen rijdenrijd namelijk ook met motorrijders mee
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
ik heb voor mijn raptor 700 en mijn warrior elke combinatie liggen van 13 tot 16 en van 40 tot 36 en zelfs 31en 32 voor een aangepaste hub en ben zelfs aan het twijfelen om terug 16/36 op mijn raptor te steken was fijner voor de ardennen tegen 70-100 maar die 15/31 wat ik nu heb is fijn voor vlakke wegen 90-120 en moet dus ook een beslissing maken wat wil ik want nu tegen 70 zit ik in 3de of 4de te schipperen in de ardennen de ene is te hoog toerig en de andere krijgt het niet vlot getrokken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Oke dat is een goede uitleg wordt dan haal ik er gewoon extra tandwiel voor voor bij wordt de combi 14 37 kan ik altijd nog 15 voorop zetten toch dat is dan hetzelfde als 14 35 toch in vergelijking
- yamahakoppel
- Quad GOD
1 tand vanvoor meer is zelfde als 3 vanachter minder ongeveer
1 tand meer is +- 5à6 km/u verschil in top
1 tand meer is +- 5à6 km/u verschil in top
Groetjes Kris
-
- Easy Quadrider
Heb het al geschreven 15 - 37.
Heb van alles geprobeerd en dat vind ik echt beste overbrenging op ltz met laagprofiel baan bandjes.
15-35 is te tam onderin is mijn mening.
Mvg Davy.
Heb van alles geprobeerd en dat vind ik echt beste overbrenging op ltz met laagprofiel baan bandjes.
15-35 is te tam onderin is mijn mening.
Mvg Davy.
14 35 toch dan ongeveer hetzelfde als 15 37 als je het omrekent
- yamahakoppel
- Quad GOD
ongeveer is niet het zelfde 15/37.5 zou het zelfde zijn als 14/35 maar half tanden bestaan niet dus ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
Groetjes Kris
-
- Quadracer
- Contacteer:
doe gewoon eens wat Den Eddy zegt.
kun je alles zien hoe hard bij hoeveel toeren welke versnelling! ALLES
je kan 3 verschillende setup's invoegen en alles vergelijken![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
kun je alles zien hoe hard bij hoeveel toeren welke versnelling! ALLES
je kan 3 verschillende setup's invoegen en alles vergelijken
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
- yamahakoppel
- Quad GOD
als ik mijn tandwiel verhouding in geef dan zou mijn raptor 190 lopen op 8000 toeren met standaard banden
hij houd toch op bij 148 km/u en dan moet er nog niet veel mis zijn dus klopt langs geen kanten
theorie en praktijk is dag en nacht verschil
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
theorie en praktijk is dag en nacht verschil
Groetjes Kris