Access SP50S Review

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Gebruikersavatar
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 134
Lid geworden op: di 25 nov, 2008 20:45
Locatie: Snits
Contacteer:

Re: Access SP50S Review

Berichtdoor iaccaloco » di 06 mar, 2018 13:51

Op dataparts.eu/de/triton/baja-50 kun je bijna alles vinden wat je nodig hebt...

En voor vrijwel alle(op de tandwielkast na)motorische delen kun je op elke scooter-onderdelensite terecht voor Minarelli Horizontaal LC spul.
Dit blok zit o.a. op de Yamaha Aerox LC.

Op Marktplaats enz. is ook een hoop gebruikt spul te vinden...
Let erop dat vaak de hele dikke cylinderkits een 12mm pistonpen hebben i.p.v. een 10mm wat ie standaard heeft.
12mm pengat zit in racekrukassen voor mina hori.

Voor 'frame-gerelateerde' dingen kun je spullen voor Suzuki LTZ modellen zoeken.
Frame is, zoals in de review meermaals wordt aangegeven, gelijk aan de LTZ op de achterbrug enz. na.


Voor degenen die op zoek willen gaan naar een leuk velgensetje, de steekmaat van een Acces SP50S is:
115mm voor en 110mm achter. :wink:
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555

rulio
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: do 15 mar, 2018 14:39

Re: Access SP50S Review

Berichtdoor rulio » do 20 sep, 2018 14:31

hoi allemaal, ik heb een vraag over mijn access sp50, ik wil een ander blok eronder liefst een 4 takt boven de 150cc, weet iemand welk blok eronder past zonder de ophang punten te veranderen? mag gwn een automaat zijn. heb gezien dat de gy6 blokken redelijk hetzelfde zijn, alvast bedankt voor de reacties!

Gebruikersavatar
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 134
Lid geworden op: di 25 nov, 2008 20:45
Locatie: Snits
Contacteer:

Re: Access SP50S Review

Berichtdoor iaccaloco » do 20 sep, 2018 15:04

Kan ik heel kort en duidelijk over zijn.....

Geen enkele....
Lassen ontkom je nie aan, en als je toch gaat lassen, prik er dan een AM6 schakelbkokkie onder, heb ik ook gedaan!
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555

rulio
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: do 15 mar, 2018 14:39

Re: Access SP50S Review

Berichtdoor rulio » do 20 sep, 2018 15:42

bedankt voor de reactie! sorry voor de vraag maar wat moet ik juist gaan veranderen? wielen omdraaien? kabelboom? ontsteking... alvast bedankt voor de hulp!
mvg
ruben

Gebruikersavatar
iaccaloco
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 134
Lid geworden op: di 25 nov, 2008 20:45
Locatie: Snits
Contacteer:

Re: Access SP50S Review

Berichtdoor iaccaloco » do 20 sep, 2018 15:58

Ik heb je een PB gestuurd, anders wordt 't zo'n lang verhaal ;)
2007 GOES 450X 54HP.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?f=42&t=41555

karperquad
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 09 jan, 2019 20:58

Re: Access SP50S Review

Berichtdoor karperquad » zo 20 jan, 2019 15:07

heel erg bedankt voor deze review , ik hen ook een nieuwe acces sp50 gekocht bouwjaar 2018 en dit is mijn eerste quad . ik ga er een viskar achter hangen en er voornamelijk mee vissen . goed te horen dat de trekkracht onderin best goed is . dat is info waar ik echt wat aan heb . fijn dat er mensen zijn die hier de moeite voor nemen , echt top

Gebruikersavatar
Paul Snip
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1468
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Access SP50S Review

Berichtdoor Paul Snip » zo 20 jan, 2019 22:05

rulio schreef:hoi allemaal, ik heb een vraag over mijn access sp50, ik wil een ander blok eronder liefst een 4 takt boven de 150cc, weet iemand welk blok eronder past zonder de ophang punten te veranderen? mag gwn een automaat zijn. heb gezien dat de gy6 blokken redelijk hetzelfde zijn, alvast bedankt voor de reacties!


Beetje late reactie maar ik kwam het nu pas tegen.

Deze quads zijn in Duitsland heel veel verkocht als 250 en 300 cc. Onder de naam Triton (Mijn vriendin heeft er 1 gehad, prima ding). Ook als Access worden ze verkocht met het 250 of 300 cc blok. Zo'n blok zou er dus zonder laswerk onder moeten passen. Wel ben je dan de juiste motorsteunen erbij nodig.

Het frame zelf schijnt weer een kopie te zijn van een Suzuki LTZ frame. Dus daar is ook nog wat mogelijk.

Het loont allemaal niet echt. Een 250 of 300 cc Triton of Access is compleet ook niet zo duur meer in Duitsland. En dan heb je het tenminste legaal voor elkaar.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 5cdcc6e354


Terug naar “Sport Tips, Trucs en Reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten