gps-routes

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
pk19000
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 186
Lid geworden op: za 29 dec, 2007 12:22
Locatie: brabantse kempen - hageland

gps-routes

Bericht door pk19000 »

Mss zou het wel interressant zijn om een gps-topic te beginnen op het forum. Zo kunner er gps-routes uitgewiseld worden.
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: gps-routes

Bericht door cyberdrone »

Zeker interessant, maar ik denk dat niemand zomaar routes zal gaan posten .. Ik geef eerlijk toe dat ik ook alleen maar routes deel met mensen waarvan ik weet dat ze de natuur, omgeving en medemens respecteren ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05

Re: gps-routes

Bericht door stephkewillems1 »

wat tof zou zijn is dat ,zoals ge " gr " "grande randonnee " routes hebt voor de wandelaar op alle niveau.
ze ook " QR " quad randonnee , routes zouden maken,zou misch helpen om mensen weg te houden van plaatsen waar ze niet hoeven te komen.ipv ons te verbannen ons een klein beetje in banen lijden.wat de respect voor natuur betreft moeten we allen helpen de mentaliteit te verbeteren door het goede voorbeeld te geven en te durven reageren op verkeerd gedrag.

grts , fun 4 all
Gebruikersavatar
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 202
Lid geworden op: vr 28 aug, 2009 22:12

Re: gps-routes

Bericht door kwatter »

Pas op met gps routes zomaar te vertrouwen ,wij reden ook op een gedigitaliseerde weg voor quads en zijn ook opgepakt in natuurgebied en de gps gaf dit niet aan.Zie maar topic over 19 quads aangeslagen in Lummen.
Greetz kwatter
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05

Re: gps-routes

Bericht door stephkewillems1 »

wat jullie is overkomen is nie juust,gewoon een bende gefrustreerde onnozelaars dei beter een hobby zou vinden en een beetje
buiten komen.ipv mensen te kloten die iets doen met hun leven.de wereld loopt vol van die mensen,maar als ze een kepie dragen zijn ze de man en kunnen we er weinig tegen beginnen,zij zijn de cowboy van de wet.ze hadden u ook gewoon een boete kunnen geven en u laten rijden.we leven gelijk in een dictatuur.binnenkort gaan we toestemming moeten vragen om met de hond te gaan wandelen .het doet mij allemaal een beetje denken aan de tijd dat ik skater was in gent.moesten we om de 5 min gaan lopen voor politie,bekeken als uitschot.maar een paar jaar later zijn ze overal skateparkskes beginnen bouwen.dus we kunnen maar hopen dat het met de quads hetzelfde is en dat ze ons binnenkort tolereren en plaats geven om ons uit te leven.
democratie my ass .
hoe zit het trouwens ,zijn jullie quads al terrecht? is de politie er zelf nie mee gaan crossen?
ik wens jullie veel courage,en hoop dat de situatie snel opgelost geraakt

grts :crosser:
fretje-pitbull
Quadrider
Quadrider
Berichten: 439
Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen

Re: gps-routes

Bericht door fretje-pitbull »

dat ist :bier:
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: gps-routes

Bericht door Mark_T »

kwatter schreef:Pas op met gps routes zomaar te vertrouwen ,wij reden ook op een gedigitaliseerde weg voor quads en zijn ook opgepakt in natuurgebied en de gps gaf dit niet aan.Zie maar topic over 19 quads aangeslagen in Lummen.
Greetz kwatter
Hebben jullie die quadsooit nog terug gekregen ?
Raptor 660 SM
Gebruikersavatar
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 202
Lid geworden op: vr 28 aug, 2009 22:12

Re: gps-routes

Bericht door kwatter »

ja die hebben we na drie dagen en 125 euro stageld te betalen terug gekregen maar nu het proces sinds de 26 ste mei geweest is wachten we op ons vonnis dat wordt geveld op 23 juni.
greetz Kwatter
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05

Re: gps-routes

Bericht door stephkewillems1 »

jep,

is al goed dat ge uw quad terug hebt,nu nog te hopen dat uw vonnis positief is.
wat denk je zelf?hoe is proces verlopen?

grtz stephan
Gebruikersavatar
kwatter
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 202
Lid geworden op: vr 28 aug, 2009 22:12

Re: gps-routes

Bericht door kwatter »

we kunnen niks zeggen ,en we weten ook ni waar het naartoe gaat gaan ,afwachten en hopen op het beste ,de rechter zag er niet de slechtste uit en is zelf ook fervent motorrijder en heeft ons geen onverantwoordelijk gedrag verweten.
Dus hopen he.
Greetz Kwatter
Plaats reactie