wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Gebruikersavatar
DirtDevil
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 15 mar, 2009 11:15

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door DirtDevil »

Hier was het eerst een heel gezever over hoe gevaarlijk ne quad wel nie is enz enz... :x
Nu dat mijn broer en ik allebei nen blaster hebben is het al veel minder :p

Zelfs mijn zus heeft al een aantal keer proberen te rijden en wil nu ook nen quad (wel nen automatique want ze krijgt het schakelen niet onder de knie :D )
G-town
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 20:32

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door G-town »

Hallo

Mijn vrienden: Vinden het wel gaaf en er zijn er bij die ook aan het overwegen zijn om een Qaud te kopen
Mijn familie : ouders vinden het levens gevaarlijk maar ze vinden het ook wel gaaf :p 8)
Mijn buren: ik denk iets minder leuk wanneer ik om half 7 smorgens lekker erbij vertrek :evil: :evil: :evil: . Heb ze nog niet horen plagen.

Politie: verlopig nog geen problemen gehad. laat het ook maar zo.


Ben ook maar pas een beginner.
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door petern »

Hallo,
Ik ben 42 en rijdt met mijn Grizzly voor 95% onverharde weg.

Mijn ouders noemen me een groot kind en zijn bang dat zoontje wat gebeurt op zo'n ding.

Mijn vrienden en ik wandelen ook veel en op zo'n weekend neem ik de quad wel eens mee.In t begin vonden ze t asociaal en nu kan ik blij zijn bij zo'n wandelweekend dat ik zelf eens op t ding kan.

Mijn vriendin heeft paarden en vindt t super asociaal dat ik met de Quad voor 80 % over niet openbare paden rij. :D

En ikzelf: ik probeer in gebieden te rijden waar ik zoweinig mogenlijk wandelaars tegenkom en indien ik ze tegenkom en ze boos zijn schaam ik me toch wel. :oops:

maar dat duurt maar 15 seconden :D

:crosser: :crosser:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door tjobbie »

G-town schreef:Hallo

Mijn vrienden: Vinden het wel gaaf en er zijn er bij die ook aan het overwegen zijn om een Qaud te kopen
Mijn familie : ouders vinden het levens gevaarlijk maar ze vinden het ook wel gaaf :p 8)
Mijn buren: ik denk iets minder leuk wanneer ik om half 7 smorgens lekker erbij vertrek :evil: :evil: :evil: . Heb ze nog niet horen plagen.

Politie: verlopig nog geen problemen gehad. laat het ook maar zo.


Ben ook maar pas een beginner.
kom jij toevallig uit geertruidenberg?

bij mij vind iedereen het gruwelijk vel geld voor zo,n ding maar tegelijkertijd toch stiekem wel heel vet.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
Bartr
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 120
Lid geworden op: di 19 aug, 2008 16:56
Locatie: Nederland

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door Bartr »

Ik vraag me alleen af hea,
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om over het fietspad te rijden? :?
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door Boncari »

Is niet zo moeilijk hoor, ipv dat je de weg op rijd, rij je het fietspad op. En dan blijf je daar rijden :P
Dat is soms sneller, of noodzakelijk om ergens door te komen.

Ik doe het bijna nooit, maar soms moet ik ergens zijn en dan kan ik 10minuten om rijden of ff 10 meter over het fietspad, dan ga ik wel over het fietspad, de raptor past ook net tussen de paaltjes door :)
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Wildcat250
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 04 nov, 2009 09:52

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door Wildcat250 »

In mijn familie heeft het quad-virus behoorlijk toegeslagen, men vindt het gewoon erg vet om met zo'n ding door de blubber te baggeren, etc. Tijdens het rondrijden merk ik dat iedereen wel even opkijkt, of je even na blijft kijken. Je ziet namelijk niet elke dag een quad rondrijden (de meesten althans). Maar ik merk ook dat sommige meiden het allemaal 'n beetje overdreven vinden, "stoerdoenerij" als je 't zo wilt noemen. Maar dat kan ook aan mij liggen, wanneer ik 'ns het gas open trek :lol: Herkennen jullie dat?
Mzzls, Marco

TGB Target 525 4x4 "Dakar" Limited Editon
Voorstelronde: viewtopic.php?f=32&t=35781



.
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door steve »

Herken ik niet in ieder geval :D

gewoon een beste weely trekken,,,,,they love it :bier:
Afbeelding

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK

http://www.swracing.nl

Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets

Kijk ook eens bij

www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
Gebruikersavatar
Bartr
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 120
Lid geworden op: di 19 aug, 2008 16:56
Locatie: Nederland

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door Bartr »

Boncari schreef:Is niet zo moeilijk hoor, ipv dat je de weg op rijd, rij je het fietspad op. En dan blijf je daar rijden :P
Dat is soms sneller, of noodzakelijk om ergens door te komen.

Ik doe het bijna nooit, maar soms moet ik ergens zijn en dan kan ik 10minuten om rijden of ff 10 meter over het fietspad, dan ga ik wel over het fietspad, de raptor past ook net tussen de paaltjes door :)
Nee ok dat kan wel,
maar ik heb soms quads over fietspaden zien rijden alleen om het verkeer sneller af te zijn,
wat ik eigenlijk asociaal vind..
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door Boncari »

Wildcat250 schreef:In mijn familie heeft het quad-virus behoorlijk toegeslagen, men vindt het gewoon erg vet om met zo'n ding door de blubber te baggeren, etc. Tijdens het rondrijden merk ik dat iedereen wel even opkijkt, of je even na blijft kijken. Je ziet namelijk niet elke dag een quad rondrijden (de meesten althans). Maar ik merk ook dat sommige meiden het allemaal 'n beetje overdreven vinden, "stoerdoenerij" als je 't zo wilt noemen. Maar dat kan ook aan mij liggen, wanneer ik 'ns het gas open trek :lol: Herkennen jullie dat?
Dat merk ik ook!, sommige mensen kijken erg raar op als je eraan komt en veel kijken je na. Sommigen willen je niet zien. En als ik op een bospad stapvoets langs mensen met kinderen op rijd dan vinden ze het helemaal geweldig :D

Ik heb alleen nog nooit een auto ofzo gehad die een sprintje tegen me wilde doen :? :p

Het is idd erg associaal om over het fietspad te rijden om het verkeer sneller af te zijn :verymad:
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Gebruikersavatar
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 742
Lid geworden op: wo 17 dec, 2008 16:46

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door AdlyRS »

Boncari schreef:
Wildcat250 schreef:In mijn familie heeft het quad-virus behoorlijk toegeslagen, men vindt het gewoon erg vet om met zo'n ding door de blubber te baggeren, etc. Tijdens het rondrijden merk ik dat iedereen wel even opkijkt, of je even na blijft kijken. Je ziet namelijk niet elke dag een quad rondrijden (de meesten althans). Maar ik merk ook dat sommige meiden het allemaal 'n beetje overdreven vinden, "stoerdoenerij" als je 't zo wilt noemen. Maar dat kan ook aan mij liggen, wanneer ik 'ns het gas open trek :lol: Herkennen jullie dat?
Dat merk ik ook!, sommige mensen kijken erg raar op als je eraan komt en veel kijken je na. Sommigen willen je niet zien. En als ik op een bospad stapvoets langs mensen met kinderen op rijd dan vinden ze het helemaal geweldig :D

Ik heb alleen nog nooit een auto ofzo gehad die een sprintje tegen me wilde doen :? :p

Het is idd erg associaal om over het fietspad te rijden om het verkeer sneller af te zijn :verymad:
whahah;)
Mijn extra grote KittyCat
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2187
Lid geworden op: zo 23 nov, 2003 20:25
Locatie: Oezbekistan

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door SlOoT »

Mijn pa en broertje rijden ook quad.

En mijn vriendin stapt ook zo op mijn quad en rijdt er mee weg :D
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1401
Lid geworden op: do 10 nov, 2005 10:38
Locatie: in een huis op een stuk grond

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door vanpee jelle »

als ik op de parking van de school van mijn kinderen sta. komen de ouders vragen of de kinderen er eens mogen opzitten en vragen ze ook wel eens info over wat je allemaal kan doen met dat ding op 4 wielen.
best wel leuk en de kinderen vinden het ook wel tof dat hun papa zo een quad heeft.

grtz jelle
raptor 660 power
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door Boncari »

Haal jij meerdere kinderen op met je quad??
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
diakrite
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 08 nov, 2009 21:13

Re: wat vind je vriendin/kennis(en) van je hobby, quadrijden?

Bericht door diakrite »

Ook al heb ik een standaard Access SP50 (53km/h max.) Buren,vrienden en vriendinnen vonden het wel heel tof en moesten allemaal ff een rondje proberen op ons woonerf.. Misschien dat ik een paar zieltjes heb gewonnen. Vooral kinderen vinden het machtig mooi.

Zelfs als ik over een zandpad bol waar veel weekendwandelaars komen, krijg ik eigenlijk alleen maar vrolijke gezichten te zien..gek genoeg. Ik ga wel expres heel kalm tuffen, of stop zelfs, als er ruiters aankomen. Paarden kunnen nu eenmaal onvoorspelbaar in paniek raken. 'T zandpad is trouwens de enige plek waar ik vlotter ga dan auto's...haha :D
'T gekke ding wil op terrein zelfs een stugge 40km/u volhouden :o . Tot mijn allergrootste verbazing.

De automobilisten die achter me vast zitten als ze er niet langs kunnen door inhaalverbod, zijn er wat minder verguld van... :lol:(In Nederland mag je met een bromquad niet op het fietspad binnen de bebouwde kom, zelfs als de doorgaande weg ernaast 60km is, moet je nog op de weg en mag je eigenlijk maar 30km/u whahahahahaha..idiotie van een wereldvreemde regering die niet weet wat ze met bromquads en brommers i/h algemeen, aan moeten...vandaar..)
Is dat duur, zo'n Kwats?
Plaats reactie