Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Bericht door JBX »

Ik heb een inklapbare aanhangwagen gekocht bij http://www.carrymate.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Als opties heb ik een reservewiel en oprijbalken genomen.
Ik werd er op een zaterdag zeer professioneel en vriendelijk geholpen.
Na enkele kopjes koffie een paar keer de aanhanger open en dicht gevouwen en de lichten getest.
Daarna er mee naar huis gereden. De wegligging is subliem; door de onafhankelijke vering huppelt de aanhangwagen niet achter de auto aan maar blijft hij plat op de weg. De binnenmaten van de bak zijn 125cm x 250cm. Alle onderdelen zijn gegalvaniseerd. De aanhanger is niet goedkoop, maar is wel héél handig op te bergen. De bodem klapt omhoog dmv een gasveer en dan vouw je de aanhanger dicht zoals een kartonnen doos. Dit kan in 15 seconden zonder materiaal! Alle modellen zijn ook geremd te verkrijgen. De oprijbalken kunnen op de bodem vast gemaakt worden tijdens het rijden. Op de website vind je een hele resem van accessoires en andere uitvoeringen of maten.

Afbeelding

Trefwoorden: aanhangwagen, aanhanger, opvouwbaar, inklapbaar, remorque
Laatst gewijzigd door JBX op di 23 mar, 2010 20:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Bericht door Jazzy »

Dat is nog eens een ideale oplossing! Aan de afmetingen te zien heb jij de Bakwagen Profi. Kun je een indicatie van de prijs geven, zonder accesoires?
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Gebruikersavatar
niko
Quadrider
Quadrider
Berichten: 439
Lid geworden op: do 30 okt, 2008 14:49
Locatie: waregem
Contacteer:

Re: Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Bericht door niko »

Zeer handig ivm plaatsgebrek idd. Ziet er wel grappig uit, zo opgeklapt!
porsche lover
eddy1
Quadrider
Quadrider
Berichten: 275
Lid geworden op: wo 19 mar, 2008 16:54

Re: Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ZmilleZ
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 212
Lid geworden op: ma 10 nov, 2008 21:33
Locatie: Anti quad land

Re: Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Bericht door ZmilleZ »

Ik heb daar ook over staan twijfelen om er zo éne aan te schaffen . Maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor een gewone aanhangwagen , omdat mijn quad zowieso al veel plaats nodig heeft t.o.v. mijn gagarge .
Ik laat de quad nu gewoon op de aanhangwagen staan in mijn garage , met de achterkant tegen de poort , dan kan ik hem er zo afrijden , en de remorque blijft gewoon staan .
Als ik verder van huis ga rijden , dan duw ik de aanhanger gewoon buiten , en koppel hem aan de wagen .
I 'm one of the two AKRA brothers
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Bericht door JBX »

Jazzy schreef:Dat is nog eens een ideale oplossing! Aan de afmetingen te zien heb jij de Bakwagen Profi. Kun je een indicatie van de prijs geven, zonder accesoires?
Prijs zit rond de 1800 a 2500 Euro afhankelijk van het model zonder opties. Vergeet geen fabriekskorting te vragen als je rechtstreeks in Nederland koopt ! ;-) Binnenkort komt er ook een budget model uit.
eddy1 schreef:Hey jbx dan kun de nou ook op verplaatsing.. :crosser: Gr.Eddy
Da's de bedoeling he Eddy, want onze vorige rit samen duurde maar 5 minuten. :mrgreen:
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
pk19000
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 186
Lid geworden op: za 29 dec, 2007 12:22
Locatie: brabantse kempen - hageland

Re: Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Bericht door pk19000 »

45 min he jbxken, 5 is wat weinig
moeten we maar eens snel bij den eddy gaan snorren
eddy1
Quadrider
Quadrider
Berichten: 275
Lid geworden op: wo 19 mar, 2008 16:54

Re: Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Bericht door Mark_T »

ZmilleZ schreef:Ik heb daar ook over staan twijfelen om er zo éne aan te schaffen . Maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor een gewone aanhangwagen , omdat mijn quad zowieso al veel plaats nodig heeft t.o.v. mijn gagarge .
Ik laat de quad nu gewoon op de aanhangwagen staan in mijn garage , met de achterkant tegen de poort , dan kan ik hem er zo afrijden , en de remorque blijft gewoon staan .
Als ik verder van huis ga rijden , dan duw ik de aanhanger gewoon buiten , en koppel hem aan de wagen .
Altijd makkelijk. Kunnen de dieven hem zo aankoppelen :lol:
Raptor 660 SM
Gebruikersavatar
ZmilleZ
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 212
Lid geworden op: ma 10 nov, 2008 21:33
Locatie: Anti quad land

Re: Inklapbare aanhangwagen Carrymate

Bericht door ZmilleZ »

Mark_T schreef:
ZmilleZ schreef:Ik heb daar ook over staan twijfelen om er zo éne aan te schaffen . Maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor een gewone aanhangwagen , omdat mijn quad zowieso al veel plaats nodig heeft t.o.v. mijn gagarge .
Ik laat de quad nu gewoon op de aanhangwagen staan in mijn garage , met de achterkant tegen de poort , dan kan ik hem er zo afrijden , en de remorque blijft gewoon staan .
Als ik verder van huis ga rijden , dan duw ik de aanhanger gewoon buiten , en koppel hem aan de wagen .
Altijd makkelijk. Kunnen de dieven hem zo aankoppelen :lol:
Als ze het slot los krijgen wel ja . Maar ik woon in een zeer drukke straat waar da ze alles gezien hebben . Plus er liggen nog 2 Boxers te wachten op een vette kluif . :D
Afbeelding
I 'm one of the two AKRA brothers
Plaats reactie