settings powerbox/powercommander Raptor 700

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
gdog
Quadrider
Quadrider
Berichten: 344
Lid geworden op: vr 27 jan, 2006 19:56

Re: settings powerbox/powercommander Raptor 700

Bericht door gdog »

met een volledige lijn zou het nog beter gaan :D
dizzen
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 24 aug, 2007 15:52
Locatie: Oudegem

Re: settings powerbox/powercommander Raptor 700

Bericht door dizzen »

Ja wss wel maar dat is nog iets voor in de toekomst. Ik heb mijn oog al laten vallen op die voorbocht van FMF met dat 'vatje' in. Iemand hier ervaring mee?
Yamaha Raptor YFM 700 SE
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 18 mar, 2011 19:34

Re: settings powerbox/powercommander Raptor 700

Bericht door jordywillems1995 »

dizzen schreef:Inderdaad tjobbie, ik heb er geen spijt van, echt een aanrader voor iedere Raptor ook al staat ie nog volledig origineel.
Misschien kan jij de spits afbijten en je mods en settings even vermelden? Ik vond het wel een interressant topic want ik was er ook naar op zoek om een beetje op weg te geraken met de settings... :)

Ik zal binnenkort nog wat verder experimenteren met o.a. aairboxlid eraf en sparkarrester eruit... In afwachting van mijn uitlaat en luchtfilter, nog wat sparen want ik heb er nu geen geld voor... :(
voel je het fel dat er een power box of comander op heb zitten en wat doe je met je vertanding dan ik heb een yamaha raptor 700 met dubbele doma uitlaat ? en welke lucht filter zou ik zetten ? mvg en welke zou je aanraden
Yamaha700R
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 113
Lid geworden op: do 26 apr, 2012 13:28

Re: settings powerbox/powercommander Raptor 700

Bericht door Yamaha700R »

dizzen schreef:Hier zijn wa fotokes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De Green luchtfilter (airboxlid erop) heb ik ondertussen ook geplaatst en de settings veranderd van de box:

Green: 1,5
Orange: 2.5
Red: 1,5
Green/Bleu: 4
Orange/Bleu: 4
Red/Bleu: 5

Na wat experimenteren ben ik op deze settings uitgekomen en hij rijdt echt perfect! Wat een verschil als je altijd al standaard gereden hebt. Trekt heel goe op... :quad: en blijft trekken tot aan z'n topsnelheid (125)
Ik wil ook een monsterbox aanschaffen maar heb de Leo slip on wat voor settings zijn. Het beste met een mooie luchtfilter
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: settings powerbox/powercommander Raptor 700

Bericht door Jason McCoy »

Dizzen. Ik heb dat. Das een powerbomd, hierdoor blijft je uitlaat op druk. In combi met pcv en ander luchtfilter zit ik op 49 en een beetje pk

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
pitn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 19 okt, 2009 19:18
Locatie: houthulst

Re: settings powerbox/powercommander Raptor 700

Bericht door pitn »

mijn raptor met pcv en k&n en fp komt op net 51.1 pk volgens de ttestbank gegevens ; maar jammer genoeg heb ik nog geen goeie testrit kunnen maken met die winterse weeromstandigheden en die regen nu
Yamaha700R
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 113
Lid geworden op: do 26 apr, 2012 13:28

Re: settings powerbox/powercommander Raptor 700

Bericht door Yamaha700R »

Voor wat staan al die kleuren als ik vragen mag heb ook een leovince slip on en een motul schuimfilter ?
Plaats reactie