handvatten

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 18 mar, 2011 19:34

handvatten

Bericht door jordywillems1995 »

op quads bij duimgas vind in niet veel soort of mooi handvatten meet veel grip. maar voor draaigas wel , kan je draaigas handvaten op duimgas stuur zetten mvg ? en zo ja hoe ? en is hett handig of onhandig ? :)
Laatst gewijzigd door jordywillems1995 op vr 17 jun, 2011 22:37, 2 keer totaal gewijzigd.
raptordegekste
Quadrider
Quadrider
Berichten: 477
Lid geworden op: zo 20 sep, 2009 11:02
Locatie: noord brabant

Re: handvatten

Bericht door raptordegekste »

Wat ik er van kan begrijpen... Is dat je graag draaigas op je quad wilt? Daar is toevallig al een uitgebreid topic over. :wink:

http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... of+duimgas" onclick="window.open(this.href);return false;
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: handvatten

Bericht door tjobbie »

Ik snap nooit geen fuck van wat je allemaal zegt door die vage msn taal, dus ik hoop dat ik je een beetje begrijp.
Draaigas handvatten passen wel op een stuur voor duimgas alleen zul je deze een beetje moeten bijtapen ofzo aangezien het handvat van het draaigas een grotere diameter heeft.
andersom past het niet, oftewel kun je geen duimgas handvatten op een draaigas syteem zetten.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 18 mar, 2011 19:34

Re: handvatten

Bericht door jordywillems1995 »

tjobbie schreef:Ik snap nooit geen fuck van wat je allemaal zegt door die vage msn taal, dus ik hoop dat ik je een beetje begrijp.
Draaigas handvatten passen wel op een stuur voor duimgas alleen zul je deze een beetje moeten bijtapen ofzo aangezien het handvat van het draaigas een grotere diameter heeft.
andersom past het niet, oftewel kun je geen duimgas handvatten op een draaigas syteem zetten.
ja srry had het juist aangepast ma je had het al gestuurt heb juist na gelezen nu klopt het tamelijk genoeg dus en ja dat had iemand mij al gezegt van plakband maar voel je dat niet of is het niet beetje ambetant of anders ofzo ? mvg
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: handvatten

Bericht door Jeroen1991 »

leestekens in je reacties zijn wel zo handig voor de mensen die je willen helpen..
Yamaha Raptor 660R!
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 18 mar, 2011 19:34

Re: handvatten

Bericht door jordywillems1995 »

Jeroen1991 schreef:leestekens in je reacties zijn wel zo handig voor de mensen die je willen helpen..
heb er nu leestekents en msn taal nog aangepast nu moet het duidelijk zijn mvg :D
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: handvatten

Bericht door tjobbie »

als je een dualgasser koopt ben je van heel het probleem af.
dan kun je normale handgasvatten monteren zonder te tapen en je kun het zowel met je hand als met je duim bedienen.
opgelost :D
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3106
Lid geworden op: wo 27 jan, 2010 15:01
Locatie: Meeuwen

Re: handvatten

Bericht door -Laurens- »

http://www.motosport.com/atv/category/A ... ols/Grips/
ik denk dat je hier wel n stel goeie handvatten kunt vinden
Yamaha YFZ480Build in progress
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 18 mar, 2011 19:34

Re: handvatten

Bericht door jordywillems1995 »

tjobbie schreef:als je een dualgasser koopt ben je van heel het probleem af.
dan kun je normale handgasvatten monteren zonder te tapen en je kun het zowel met je hand als met je duim bedienen.
opgelost :D
ja ik had er al aan gedacht voor dat te stekken maar ze zeggen dat de duim gas er van tamelijk zwaar is en past het op originele kabel van raptor 700 en gaat het niet snel stuk ofzo . want had ook ergens gelezen da iemand die er competieti bij deed da die paar keer uit gevallen was door zoo een dualgasser :)
raptordegekste
Quadrider
Quadrider
Berichten: 477
Lid geworden op: zo 20 sep, 2009 11:02
Locatie: noord brabant

Re: handvatten

Bericht door raptordegekste »

En ze zijn vrij prijzig...
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 18 mar, 2011 19:34

Re: handvatten

Bericht door jordywillems1995 »

raptordegekste schreef:En ze zijn vrij prijzig...
ja dat had ik ook al ondervonden dat ze zeer prijzig zijn :p
jordywillems1995
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 18 mar, 2011 19:34

Re: handvatten

Bericht door jordywillems1995 »

tjobbie schreef:als je een dualgasser koopt ben je van heel het probleem af.
dan kun je normale handgasvatten monteren zonder te tapen en je kun het zowel met je hand als met je duim bedienen.
opgelost :D
de dualgasser vind ik te duur na mijn mening maar ik heb gekeken op internet naar draaigas gewoon voor yamaha raptor 700 maar de een kit kost 30 de andere 50 en nog ne andere 100 en ze lijken alemaal op elkaar waar licht het verschil dna in als ik kan vrgn het is niet voor competitie gebruik mvg ?
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Re: handvatten

Bericht door z400_racer »

zou ook wel zou een dualgasser willen, vind ze alleen wat te duur jammer genoeg..
setje spider handvatjes ben ik zeer tevreden over, was ergens 15 euro en hebben veel grip
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
dommelsch
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 24 aug, 2009 19:41

Re: handvatten

Bericht door dommelsch »

spidergrips zijn zeer goed en verschillende hardheden te verkrijgen
renthal atv kevlar grips zijn ook goed
www.ktmracing.be the orange army
Plaats reactie