bande keuze

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
petoe
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 551
Lid geworden op: do 15 okt, 2009 20:07

bande keuze

Bericht door petoe »

ik vraag me eigelijk af welke banden jullie de beste vinden ik rij nu rond met de maxis spears maar zou is graag iets anders wille uitproberen ik zoek een mooi profiel en tog een goeie band imand tips voor mij of al bande ervaringen ? alvast bedankt grtz petoe
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: bande keuze

Bericht door yamahakoppel »

maxxis spears vind ik het beste voor in weer en wind te rijden
maxxis goldspeed silver slijten niks maar hebben ook minder grip dan spears heb een tijd zitten twijfelen om terug silver te nemen maar door een paar slippers in het verleden vertrouw ik enkel op de spears
maxxis goldspeed jellow zouden ook goede grip hebben volgens een maat van mij zelf weet ik het niet en je hebt ze ook in blue en red
innova's zijn fijn om te spelen en driften maar zelfs op droog hebben ze weinig grip en op nat durf je bijna niet aan je gas te komen ik zou ze durven opleggen als ik nog een reserve set velgen had met spears voor natte periode's
innova's zijn ook minder maat vast meet ze eer je ze oplegt anders heb je verschillende diameters en een 225 van innova zijn smaller dan een 225 van maxxis goldspeed
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie