FMF uitlaat yamaha yfz450

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Gebruikersavatar
keesie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 634
Lid geworden op: ma 21 jun, 2004 19:59

FMF uitlaat yamaha yfz450

Bericht door keesie »

afwerking en uiterlijk
-stainless demper en stainless midpijp
-demper en losse middenpijp van fmf, factory 4, geperforeerde binnenpijp is in 2 stages gewalst voor enig tegendruk, dit in tegenstelling van andere merken die vaak een cylindrische geperforeerde pijp hebben.
-midden pijp zit vastgetrokken in de demper dmv 2 trekveren.
-afwerking is mooi en de demper zit dmv 2 rvs banden en 2 alu afstandsbussen vast aan de originele yamaha ophangpunten en is komt iets schuin weg, zodat de achterremklauw de demper niet kan raken bij
bottoming.

praktijk
-mooi diep zwaar geluid.
-wat zeer goed merkbaar is, is voornamelijk winst aan koppel in onder en middengebied.
in een bepaalde bocht op een zanderig mx terrein hoefde ik niet 1 versnelling terug te schakelenin om toch over voldoende trekkracht te beschikken.

jetting: de meegeleverde keihin hoofdsproeier #162 is voor ons aan de te arme kant en hebben deze dan ook niet gebruikt maar een #172.

gekocht bij ralph, www.quadtuning.nl

Afbeelding
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Kijk dat zijn de betere reviews!

Nice work.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: ma 08 mar, 2004 07:38
Locatie: geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

ja goed gezegd, kort en goed. vind ikzelf één van de mooiere uitlaten die er zijn, veel s6 ermee!!!
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2463
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl

Bericht door Dutje#82 »

Super !!! Wnr plaats je foto van de volledige quad lijk me een sobere getunde quad maar toch zeer mooi !! puik werk


grtz
BERT'S RACING SHOP


For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
matthias_quadracer

Bericht door matthias_quadracer »

YFZ--Lover schreef:Super !!! Wnr plaats je foto van de volledige quad lijk me een sobere getunde quad maar toch zeer mooi !! puik werk


grtz
"een sobere getunde quad" Stop toch eens met die negatieve commentaar!

Btw zeer mooie review ;-), en succes nog met je machien! :wink: :P
Gebruikersavatar
Yamaster
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 17 mei, 2004 21:04
Locatie: Vlaams Brabant ( Kortenaken )
Contacteer:

Bericht door Yamaster »

Met een foto van de hele quad zie je de uitlaat + het geheel :roll:
Knap werk keesie 8)
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2463
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl

Bericht door Dutje#82 »

dat is geen commentaar !!! ik zeg gwn dat ik foto's wil zien van een getunede quad in beginstadium !!!! :roll:

grtz
BERT'S RACING SHOP


For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2971
Lid geworden op: zo 19 jan, 2003 22:14
Locatie: bree
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

nice!!!

geluid TE hard voor een recreatie rijder denk je?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2209
Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
Locatie: ternat
Contacteer:

Bericht door Robby »

YFZ--Lover schreef:dat is geen commentaar !!! ik zeg gwn dat ik foto's wil zien van een getunede quad in beginstadium !!!! :roll:

grtz
wie zegt dat dit een beginstadium is???? kerel gij zijt echt niet te doen.
zeer mooi uitlaatje en heb ze al gehoord een vet geluid ook. en trouwes knappe quad.
en yfz-lover, koop 1st zelf een quad, tune 1st zelf voor je op iemand zen kap gaat zitten. Je bent ochiere 15jaar en hebt wat fotos gezien van amerikaanse bommen en je denkt dat je er het beste van weet.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Me agree with Blast.
Lewis
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 651
Lid geworden op: vr 12 mar, 2004 20:22
Locatie: Grimbergen

Bericht door Lewis »

Ferm uitlaatje :!: staat er zeer mooi onder :D yfz lover , man man ten eerste wanneer koop jij u is een quad ?? en ni iedereen wil zijn quad volledig uitbouwen, zie er trouwens ni het nut van in voor een gewone sportieve rijder is een standaard rartor of yfz ... al meer dan genoeg, en trouwens moesten wij dat willen kan iedereen zijn quad volledig tunen, dat is gewoon een kwestie van willen we daar ons geld aan geven of niet ! maar bij u zitten de zaken beetje anders denk ik , jij moet nog veeeel sparen voor een deftige standaard sportquad ! :twisted:
matthias_quadracer

Bericht door matthias_quadracer »

Lewis schreef:Ferm uitlaatje :!: staat er zeer mooi onder :D yfz lover , man man ten eerste wanneer koop jij u is een quad ?? en ni iedereen wil zijn quad volledig uitbouwen, zie er trouwens ni het nut van in voor een gewone sportieve rijder is een standaard rartor of yfz ... al meer dan genoeg, en trouwens moesten wij dat willen kan iedereen zijn quad volledig tunen, dat is gewoon een kwestie van willen we daar ons geld aan geven of niet ! maar bij u zitten de zaken beetje anders denk ik , jij moet nog veeeel sparen voor een deftige standaard sportquad ! :twisted:
Hahaha :D ! Correct, maar zo een yfz standaard of niet het blijft toch wel een beest eh! echt knap... :wink:
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2463
Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 20:47
Locatie: West-Vl

Bericht door Dutje#82 »

Okè gewonnen !! mijn excuses voor m'n kritiek twas niet slecht bedoelt maar het wordt hier toch altijd verdraait :cry: !!

grtz
BERT'S RACING SHOP


For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

Zeker mooi uitlaatje, en dat geluid ook om te smullen. Maar nu mag je wel weer poetsen om hem zo mooi te krijgen.
R rider
Quadrider
Quadrider
Berichten: 368
Lid geworden op: za 21 feb, 2004 22:37
Locatie: dto
Contacteer:

Bericht door R rider »

vind het ook maar schele zever van jou yfz-lover, jaloezie dat is toch iets he jongen :wink: . hoop voor jou dat je zo in omgang ook niet bent :roll:
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Plaats reactie