kawasaki ksf250
-
- Quad Expert
kawasaki ksf250
heeft iemand ervaring met de kawasaki ksf250?
k ben voor dit jaar een beetje rond aan het kijken voor een xc quadje waar ik niet zo zuinig op hoef te zijn.
zo'n ksf koop je tegenwoordig voor bijna niks dus vandaar.
iemand die er mee gereden heeft? waar is het mee te vergelijken kwa vermogen?
k ben voor dit jaar een beetje rond aan het kijken voor een xc quadje waar ik niet zo zuinig op hoef te zijn.
zo'n ksf koop je tegenwoordig voor bijna niks dus vandaar.
iemand die er mee gereden heeft? waar is het mee te vergelijken kwa vermogen?
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadracer
ik heb er een jaartje mee rond gereden en was er zeer tevreden van, nu rijd er een kameraad van me mee en die is er ook zeer tevreden van.
wat je moet doen is altijd het oli peil in het oog houden want ze verbruiken redelijk veel olie.
verbreden is misschien ook iets dat je kan doen want die staan zeer smal.
voor de rest zeker geen klachten van gehad mits dingen die men eigen schuld waren maar ja je leert uit je fouten.
wat je moet doen is altijd het oli peil in het oog houden want ze verbruiken redelijk veel olie.
verbreden is misschien ook iets dat je kan doen want die staan zeer smal.
voor de rest zeker geen klachten van gehad mits dingen die men eigen schuld waren maar ja je leert uit je fouten.
raptor 660 power
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
Re: kawasaki ksf250
de goedkoopste z400 op marktplaats vragen ze 3750euro
een ksf vind je al vanaf 1500euro
toch een aanzienlijk verschil.
een ksf vind je al vanaf 1500euro
toch een aanzienlijk verschil.
CustomCoatingsHelvoirt
- cyberdrone
- Quadracer
Zo een KSF is een goed bakske en niet te onderschatten voor een 250cc
Ik heb ook een 250, en die kawa had merkbaar meer koppel en een hogere topsnelheid dan de mijne.
Ik heb ook een 250, en die kawa had merkbaar meer koppel en een hogere topsnelheid dan de mijne.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik heb een jaar competitie gereden met de ksf, ik heb me er super mee geamuseerd! Gaat goed vooruit vond ik.
Voor crosscompetitie was die quad wel wat te zwaar, we hebben hem dan ook enkele keren moet lassen, maar ik heb er wel mooie resultaten mee gehaald!
Als ik jou was zou ik zeker één kopen om je er wat mee te amuseren.
Voor crosscompetitie was die quad wel wat te zwaar, we hebben hem dan ook enkele keren moet lassen, maar ik heb er wel mooie resultaten mee gehaald!
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
- Quad Expert
Quadracer 74 schreef:Ik heb een jaar competitie gereden met de ksf, ik heb me er super mee geamuseerd! Gaat goed vooruit vond ik.
oke dan, k zal een wat rond kijken komend seizoen mischien dat ik er een vind die me aan staat op het moment dat ik er het geld voor heb.
k had wel een paar mooie foto's gevonden maar ksf's die ze hadden opgebouwd voor mx die waren wel erg mooi moet ik zeggen.
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Easy Quadrider
zou je die eens willen posten?epix no-fear schreef:Quadracer 74 schreef:Ik heb een jaar competitie gereden met de ksf, ik heb me er super mee geamuseerd! Gaat goed vooruit vond ik.
oke dan, k zal een wat rond kijken komend seizoen mischien dat ik er een vind die me aan staat op het moment dat ik er het geld voor heb.
k had wel een paar mooie foto's gevonden maar ksf's die ze hadden opgebouwd voor mx die waren wel erg mooi moet ik zeggen.
-
- Quad Expert
Ik heb een ksf 250 te koop staan ==> http://www.kapaza.be/detail/7186867/
Het zijn echt sterke quads die op ieder terrein zijn mannetje staat, die quad rijdt gewoon OVERAL door, vroeger ben ik dikwijls gaan rijden met enkele kfx400 en raptor 350 quads, wanneer die vast zaten begon het voor ik pas!
Moet zeker niet onderdoen in het optrekken tegen een 350 in z'n top gaat de 350 mss iets sneller (de 250 heeft 4kleppen de 350 maar 2 )
En qua onderhoud is het de gemakkelijkste quad die ik ken!
Groeten Bram
Het zijn echt sterke quads die op ieder terrein zijn mannetje staat, die quad rijdt gewoon OVERAL door, vroeger ben ik dikwijls gaan rijden met enkele kfx400 en raptor 350 quads, wanneer die vast zaten begon het voor ik pas!
Moet zeker niet onderdoen in het optrekken tegen een 350 in z'n top gaat de 350 mss iets sneller (de 250 heeft 4kleppen de 350 maar 2 )
En qua onderhoud is het de gemakkelijkste quad die ik ken!
Groeten Bram
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
-
- Quad Expert