Goede quad voor een beginner?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
NoFear
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 09 jan, 2004 16:16
Locatie: Roosendaal

Goede quad voor een beginner?

Bericht door NoFear »

Hey, ik ben nieuw hier en heb nog geen quad. Ik heb ook helemaal geen verstand van quads, daarom ben ik ook op dit forum gekomen. Ik word in Juli pas 16 dus heb nog genoeg tijd om een goeie uit te zoeken. Kunnen jullie mij helpen met het zoeken naar een goeie quad? Ik zoek een niet te dure quad die nog aardig hard gaat. Ik heb geen idee waar ik er een kan kopen, hoe ik hem kan tunen, wat voor certificaat ik moet halen enz. Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen :D

Groetjes Mike
Fré
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2757
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
Locatie: Wingene (W-Vl), België

Bericht door Fré »

wat is je budget?
White LTZ-450 - powered by MSD -
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

Neem gewoon een Blaster. Goedkoop en dat gaat wel een beetje vooruit
NoFear
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 09 jan, 2004 16:16
Locatie: Roosendaal

Bericht door NoFear »

Fré schreef:wat is je budget?
Niet zo veel :oops: . Ik werk tegenwoordig en heb nog niet zo veel. Tegen de tijd dat ik 16 ben hoop ik iets meer te hebben en ik kan wel wat geld lenen van me ouders. Ik denk dat ik rond de 2500 moet zitten. Dus dat word een tweedehandsje :P
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2971
Lid geworden op: zo 19 jan, 2003 22:14
Locatie: bree
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

als je er vanaf 16 mee de baan op wil moet je een 50cc kopen, en dat zou ik NIET doen... zeker als je kracht wil en tuningmogelijkheden.