adly 300 cross road

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
kwiebus
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 30 jul, 2006 08:19
Locatie: willebroek

adly 300 cross road

Bericht door kwiebus »

Hey vrienden sta op het punt een adly 300 cross road te kopen en graag had ik jullie advies hierover.
ben naar veel gaan kijken en vond de adly het beste of ben ik verkeerd?
grote doel van de quad is veel op de baan en soms de bossen in .

groetjes kurt.


Ps : zijn er testen van gedaan dat jullie weten ?
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1516
Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
Locatie: zakkemakke

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

zijn op zich wel leuke quads, wat is je budget voor een quad dan? anders een raptor 350, of z400,kfx400...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
kwiebus
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 30 jul, 2006 08:19
Locatie: willebroek

Bericht door kwiebus »

mijn budget is 4000€ en ik hou niet zo tweedehands .
heb juist een test gelezen van de adly 300 sport en die was toch goed zeer krachtige motor .
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

doorsparen tot een yamaha raptor.

Er staat een geweldige korting op dacht ik.
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1516
Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
Locatie: zakkemakke

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

Sharky #3 schreef:doorsparen tot een yamaha raptor.

Er staat een geweldige korting op dacht ik.
klopt www.quadshop.be, 5250 euro gloednieuwe raptor 350.
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

Yamaha Grizzly 700 schreef:
Sharky #3 schreef:doorsparen tot een yamaha raptor.

Er staat een geweldige korting op dacht ik.
klopt www.quadshop.be, 5250 euro gloednieuwe raptor 350.
Goed gezien jongeman :bier:
bacardi
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 10 jul, 2006 13:23
Locatie: Ramsel

ADLY 300 cross road

Bericht door bacardi »

Ik en mijn vriendin hebben beiden een Adly 150cc cross road en zijn er tot nu toe heel tevreden van. .. We doen ook niet aan het ruigere terreinwerk. Af en toe een een veldweggetje, een padje of beetje water kan geen kwaad...
kwiebus
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 30 jul, 2006 08:19
Locatie: willebroek

Bericht door kwiebus »

heb sinds gisteren mijn speelgoedje.
heb bijna 120 km op teller staan en tot nu toe zeer tevreden van .
Alleen wil ik meer door veld wegjes rijden waar het mag weten jullie waar ?alle info welkom.

groetjes Kurt

ps: zijn hier nog mensen van omgeving willebroek ?
bulletjeh
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 16 aug, 2006 14:26
Locatie: Noord-brabant

Bericht door bulletjeh »

ik ga morgen een test ritje rijden op een 300cc crossroad. en als hij bevalt bestellen (zal wel:P).
een mooie zwarte met nerfbars en aluminium voorbumper, zonder vind ik ze ietwat kaal.

groetjes Johan.

(ps) ik type morgen wel mijn ervaringen:)
kwiebus
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 30 jul, 2006 08:19
Locatie: willebroek

Bericht door kwiebus »

hey Johan

ik ben van de mijne zeer tevreden ik heb de rode keuze van de vrouw had liever ook de zwarte maar ben al blij dat ik mijn nspaalgoedje heb gekregen .
Mijne maat verdeeld adly mijn maat heeft me wel moeten overtuigen maar ben er tevreden over .

groetjes Kurt
bacardi
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 10 jul, 2006 13:23
Locatie: Ramsel

Bericht door bacardi »

Kwiebus, ik zie dat ge van Willebroek zijt, hebt ge uwen Adly dan ook van bij Frank (fpbikes)? Is volgens mij wel ne goeie gast. Wij hebben van't weekend Houffalize en omstreken wat verkend met onze quads, zowel on-road als off-road en hebben echt een MEGA weekend gehad... :tongduim:
bulletjeh
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 16 aug, 2006 14:26
Locatie: Noord-brabant

Bericht door bulletjeh »

Ik heb vandaag dus een test ritje gereden, MAN als er iets een kick geeft dan is het wel het rijden met een quad:).
Ik was gelijk verkocht en heb dus een adly sport 2 300cc besteld (blauw want zwart stond niet meer bij de importeur en over laten komen overzee duurt weken omdat ze er niet 1 tegelijk bestellen he).
Ik heb er gelijk nerfbars, aluminium voor bumper en carbon handkappen bij besteld en natuurlijk outfit (cross helm, handschoenen,bril en jas gratis). hij moet alleen nog op kenteken (is vorige week al aangevraagd dus hopelijk snel geregeld) en dan komt het nieuwe speeltje naar mij:). Ik heb nog geen andere quads bestuurd maar ik moet zeggen dat de power van die 300cc niet tegenvalt. Hij heeft genoeg koppel om hem op zijn achterwieltjes te trekken. Ik kan al niet wachten om hem te gaan gebruiken.
kwiebus
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 30 jul, 2006 08:19
Locatie: willebroek

Bericht door kwiebus »

bulletjeh schreef:Ik heb vandaag dus een test ritje gereden, MAN als er iets een kick geeft dan is het wel het rijden met een quad:).
Ik was gelijk verkocht en heb dus een adly sport 2 300cc besteld (blauw want zwart stond niet meer bij de importeur en over laten komen overzee duurt weken omdat ze er niet 1 tegelijk bestellen he).
Ik heb er gelijk nerfbars, aluminium voor bumper en carbon handkappen bij besteld en natuurlijk outfit (cross helm, handschoenen,bril en jas gratis). hij moet alleen nog op kenteken (is vorige week al aangevraagd dus hopelijk snel geregeld) en dan komt het nieuwe speeltje naar mij:). Ik heb nog geen andere quads bestuurd maar ik moet zeggen dat de power van die 300cc niet tegenvalt. Hij heeft genoeg koppel om hem op zijn achterwieltjes te trekken. Ik kan al niet wachten om hem te gaan gebruiken.
hij zou even rap zijn dan de yamaha 350 cc.
ik was aan het twijfelen tussen de sport of de cross road en is de cross road geworden he met het voordeel van grotere kappen te hebben zodat het regen word ik minder rap nat van het spatten van de wielen .
en inderdaad de quads laten komen is met volle conttainer ik ken de invoerder zeer goed hij woont ni ver van bij ons .
van waar bent u ergens?
bulletjeh
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 16 aug, 2006 14:26
Locatie: Noord-brabant

Bericht door bulletjeh »

Ik kom uit Nederland (noord brabant),
En of ze even snel zijn als een raptor 350 weet ik niet maar ik heb er geen problemen mee om het een keer uit te testen:O

Ik kon in het begin ook niet kiezen tussen utility en cross quad. Maar bij ons in de buurt is er meer plek om te crossen dan echt het trial en road book rijden, maar het liefst zou ik alle 2 willen doen maja kan niet alles tegelijk he.En ik heb nou eenmaal een zware voet:). Maar als ik utility had gekozen was het een linhai geworden denk ik.
Adly4
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: do 13 apr, 2017 13:45

Re: adly 300 cross road

Bericht door Adly4 »

Ik zoek onderdelen
Wie weet waar ik kan onderdelen bestellen voor adly moto 300cc
Plaats reactie