nieuwe rijder met vragen.
nieuwe rijder met vragen.
hallo beste quadrijders,
Ik zal me eerst even voorstellen! ik ben sam, 19 jaar oud uit noord-branbant. ik lees al een tijdje mee op het forum en ben zelf al een tijdje serieuse plannen aan het maken om een quad aan te gaan schaffen. Ik heb zelf uren en dagen het internet uitgekamt opzoek naar informatie over verschillende quads en ik heb mooie quads gezien. nu heb ik niet zo geweldig groot budget, namelijk 2500 euro. mijn keuze is uiteindelijk bij een smc captain uitgekomen en daar wil ik in de komende weken naar gaan kijken.
nu heb ik toch wel een aantal vragen:
- bijna alle quads die ik tegenkom in en rond de 300 cc klasse hebben 15 kw (± 20 pk als ik me niet vergis). hoe komt dat?
- wat moet ik verwachten aan onderhoud(skosten) bij een tweecilinder van 300 cc.
- mijn maat gaat donderdag voor een raptor 350 2010 model kijken (hij werkt ondertussen al en zijn budget is een stuk groter). kan ik een beetje met hem meekomen? natuurlijk begrijp ik dat hij een stuk sneller is maar is het voor mij ( of voor hem) wel leuk om samen te rijden.
- iemand die voor mijn budget nog een andere leuke quad in gedachte heeft?
Groetjes!
Ik zal me eerst even voorstellen! ik ben sam, 19 jaar oud uit noord-branbant. ik lees al een tijdje mee op het forum en ben zelf al een tijdje serieuse plannen aan het maken om een quad aan te gaan schaffen. Ik heb zelf uren en dagen het internet uitgekamt opzoek naar informatie over verschillende quads en ik heb mooie quads gezien. nu heb ik niet zo geweldig groot budget, namelijk 2500 euro. mijn keuze is uiteindelijk bij een smc captain uitgekomen en daar wil ik in de komende weken naar gaan kijken.
nu heb ik toch wel een aantal vragen:
- bijna alle quads die ik tegenkom in en rond de 300 cc klasse hebben 15 kw (± 20 pk als ik me niet vergis). hoe komt dat?
- wat moet ik verwachten aan onderhoud(skosten) bij een tweecilinder van 300 cc.
- mijn maat gaat donderdag voor een raptor 350 2010 model kijken (hij werkt ondertussen al en zijn budget is een stuk groter). kan ik een beetje met hem meekomen? natuurlijk begrijp ik dat hij een stuk sneller is maar is het voor mij ( of voor hem) wel leuk om samen te rijden.
- iemand die voor mijn budget nog een andere leuke quad in gedachte heeft?
Groetjes!
Laatst gewijzigd door Boncari op ma 15 okt, 2012 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar Sport Bespreking merken en types
Reden: Verplaatst naar Sport Bespreking merken en types
>>>>Suzuki LTZ400<<<<<
Re: nieuwe rijder met vragen.
bijna elke quad heeft 15 kw op de kenteken anders komt hij niet door de keuring
oke dat verklaart een heleboel, iemand enig idee wat het vermogen van een smc dan ongeveer is?
>>>>Suzuki LTZ400<<<<<
Een ltz400 past ook in je budget.
Daar heb je net wat meer quad mee.
Een fijne snelle makkelijke quad.
Als je goed zoekt vind je een mooie voor 2500 tot 3000
Daar heb je net wat meer quad mee.
Een fijne snelle makkelijke quad.
Als je goed zoekt vind je een mooie voor 2500 tot 3000
Ja had mn topic op een beetje verkeerd geplaatst! Ja een ltz is voor mij een droomquad in vergelijking met een smc. Weer jij of iemand anders er toevallig geen te staan? Mik heb zelf regelmatig gezocht maar zonder resultaat. De meeate kosten zo rond de 3500/4000 euro en dat kan ik echt niet opbrengen.....
>>>>Suzuki LTZ400<<<<<
-
- Pro Quadrider
lang leve belgie daar vind je ze wel
- Jason McCoy
- Quad GOD
In nederland is de straatwaarde voor een enigsins fatsoenlijke ltz rond de 4000 met kenteken dan he.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ja ik dacht al dat t die richting inging, is het rendabel om het kenteken over te zetten naar nl? En zo ja, wat kost het? Zal vast en zeker genoeg te vinden over zijn op t forum? Hoeveel zou zoiets ongeveer kosten dan?
>>>>Suzuki LTZ400<<<<<
-
- Pro Quadrider
je komt uit eindhoven das al een voordeel hoef je minder ver te rijden ik heb ze gezien voor rond de 2000 keuren kost je ong 400 dan kan je voor minder als 2500 op een ltz rijden ltz's zijn geweldige quads
Bedankt voor de tips, ga er meteen werk van maken!
>>>>Suzuki LTZ400<<<<<
Ik heb er een te koop staan.
http://nl.kapaza.be/vi/66189190.htm?ca=2_s
http://nl.kapaza.be/vi/66189190.htm?ca=2_s
bedankt voor de reacties! vandaag eerste raptor 350 gekeken. zaterdag de tweede. die van net uit 2007, zaterdag uit 2008! en dat voor 2500. ben voor een grote fout behoed!
1000x dank
1000x dank
>>>>Suzuki LTZ400<<<<<
-
- Pro Quadrider
ok mooi ik zou toch opzoek gaan naar een ltz/kfx 400 die zijn een stuk sneller
Ik denk dat ik wel even zoet ben met n raptor 350! En daarbij zijn raptors 350 stukken goedkoper als suzuki of kawasaki en vind ik ze persoonlijk ook stukken mooier!
>>>>Suzuki LTZ400<<<<<
nou, ik wilde mn voor n tweede keer een raptor gaan bekijken. was wel 200 km rijden maar dat nam ik voor lief! kom ik daar aan bij een jonge belse kerel, aardige gast op eerste indruk. wel flink aan het blowen, ik was er met mijn vader en die houd daar op zn zachtst gezegt niet zo van maar dat maakte op dat moment niks uit. de kerel zei dat hij de quad in een opslagplaatsje in kortrijk had staan, ongeveer een kwartier rijden.
dus wij onderweg naar die opslagplaats en hij belde de persoon die in het bezit was van de sleutel van die opslagplaats. tijdens dat gesprek dat hij had zat raakte hij een beetje over zn toeren. op t moment dat hij zn telefoon ophing vertelde hij ons t slechte nieuws, sorry de quad is al verkocht . voor niks 400 km gereden. we zijn direct bij een vluchtheuvel gestopt en hebben hem eruit gezet, aan de snelweg.
nu a.s. woensdag kijken voor een suzuki ltz, hopelijk heb ik daar meer succes.
dus wij onderweg naar die opslagplaats en hij belde de persoon die in het bezit was van de sleutel van die opslagplaats. tijdens dat gesprek dat hij had zat raakte hij een beetje over zn toeren. op t moment dat hij zn telefoon ophing vertelde hij ons t slechte nieuws, sorry de quad is al verkocht . voor niks 400 km gereden. we zijn direct bij een vluchtheuvel gestopt en hebben hem eruit gezet, aan de snelweg.
nu a.s. woensdag kijken voor een suzuki ltz, hopelijk heb ik daar meer succes.
>>>>Suzuki LTZ400<<<<<