Adly 500S

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
hb2014
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 31 jan, 2014 16:00

Adly 500S

Bericht door hb2014 »

Sinds afgelopen vrijdag de eigenaar van een Adly 500 S.Het is wel geen A merk maar met motor van Subaru en onderdelen van de Polaris heb ik het vertrouwen dat ik hier een leuke eerste quad aan heb. Zal de quad vooral gebruiken voor op de weg en af en toe lekker het bos is. Zal wel binnen de korste keren wat aanpassen aan de quad zoals sportuitlaat. Dus heb jullie nog tip of adviezen verneem ik het graag.
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Adly 500S

Bericht door Paul Snip »

Ik heb een uitlaat van FMF gemonteerd. Voornamelijk omdat de oude er bijna af viel.

Resultaat meer vermogen en een geweldig geluid. Dus dat is een idee.
hb2014
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 31 jan, 2014 16:00

Re: Adly 500S

Bericht door hb2014 »

Paul Snip schreef:Ik heb een uitlaat van FMF gemonteerd. Voornamelijk omdat de oude er bijna af viel.

Resultaat meer vermogen en een geweldig geluid. Dus dat is een idee.
Heb het genoteerd, merk ken ik niet maat weet van mijn offroad motoren dat een goede sportuitlaat veel verschil maakt. 8)

Weet je toevallig nog een andres waar ik voordeling bagagerek kan aanschaffen?
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Adly 500S

Bericht door Paul Snip »

Toevallig heb ik nog een zo goed als nieuw bagagerek van een Triton liggen. Volgens mij past dat ook wel op jouw quad. Schroeft met 4 bouten vast daar waar nu je grabbar zit (die beugel aan de achterkant). Het is een bagagerek wat net zo groot is als je achterspatborden breed.
hb2014
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 31 jan, 2014 16:00

Re: Adly 500S

Bericht door hb2014 »

Paul Snip schreef:Toevallig heb ik nog een zo goed als nieuw bagagerek van een Triton liggen. Volgens mij past dat ook wel op jouw quad. Schroeft met 4 bouten vast daar waar nu je grabbar zit (die beugel aan de achterkant). Het is een bagagerek wat net zo groot is als je achterspatborden breed.
Zeker geen fotojes of link van. Wat zou je hiervoor moeten hebben en kan het verzonden worden.
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Adly 500S

Bericht door Paul Snip »

Afbeelding

Prijs 50 Euro, verzenden via Post moet lukken denk ik. Volgens mij kost dat 6,75 Euro.

Het is een universeel rek voor een sportquad. Zwart gepoedercoat. Niet beschadigd en geen roest.
hb2014
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 31 jan, 2014 16:00

Re: Adly 500S

Bericht door hb2014 »

Paul Snip schreef:Afbeelding

Prijs 50 Euro, verzenden via Post moet lukken denk ik. Volgens mij kost dat 6,75 Euro.

Het is een universeel rek voor een sportquad. Zwart gepoedercoat. Niet beschadigd en geen roest.
Hoi Paul, hou het even in gedachte, toch eerst een andere uitlaat
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Adly 500S

Bericht door Paul Snip »

Oke,

Ik zie nu dat hij nieuw 70 Euro éxclusief verzenden kost. (in de aanbieding in Duitsland). Adviesprijs 119 Euro.

Als ik hem inderdaad met de post kan sturen, dan is het 40 Euro ínclusief verzenden. Als ik wat moet opmeten, of als je extra foto's wilt dan is dat te regelen.

http://www.youtube.com/watch?v=6p7qPEyO80I

http://www.motorsportgoetz.com/Gepaeckt ... -RAM-Kasea
hb2014
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 31 jan, 2014 16:00

Re: Adly 500S

Bericht door hb2014 »

Krijg de quad volgende week vrijdag en zal dan de maten even opmeten, wat 40 euro is oke maar als niet past is het zonde.
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Adly 500S

Bericht door Paul Snip »

Het zou mij verbazen als het niet past.

Persoonlijk vind ik zo'n groot rek minder mooi. Je kunt ook een klein steuntje op de grabbar (laten) lassen, en daar dan een grondplaat voor een topkoffer op zetten. Zo heb ik het bij mijn beide quads gedaan:

Afbeelding
hb2014
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 31 jan, 2014 16:00

Re: Adly 500S

Bericht door hb2014 »

Paul Snip schreef:Oke,

Ik zie nu dat hij nieuw 70 Euro éxclusief verzenden kost. (in de aanbieding in Duitsland). Adviesprijs 119 Euro.

Als ik hem inderdaad met de post kan sturen, dan is het 40 Euro ínclusief verzenden. Als ik wat moet opmeten, of als je extra foto's wilt dan is dat te regelen.

http://www.youtube.com/watch?v=6p7qPEyO80I

http://www.motorsportgoetz.com/Gepaeckt ... -RAM-Kasea
hoi Paul,
Mis alleen op jouw foto en niet op het filmpje de opstaande beugel om wegglijden koffer tegen te gaan. Indien deze er wel bijzit en de maat tussen de bevestiging op grabbar 31,5 cm. Vind ik 40 euro inclusief verzenden oke.
groet, howard
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Adly 500S

Bericht door Paul Snip »

Die opstaande beugel zit er niet op, en heeft er ook nooit opgezeten. Dat zit namelijk gelast en is niet afneembaar. Misschien dat ik net een iets ander rekje heb liggen dan.

Moet ik hem alsnog opmeten?

Je zou ook voor de topkofferoptie kunnen gaan. Dat vind ik persoonlijk mooier.
hb2014
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 31 jan, 2014 16:00

Re: Adly 500S

Bericht door hb2014 »

ga toch ook iets bedenken met topkoffer, rek wordt wel erg groot. Bedankt voor het advies Paul
Plaats reactie