Oude vs nieuwe blaster

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Re: Oude vs nieuwe blaster

Bericht door JdmhatchR »

waar laat ge het doen?
Combineer het met een 28mm (PWK carb) en ander membramen om max profijt van het poorten te hebben :wink:
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3495
Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
Locatie: ridderkerk

Re: Oude vs nieuwe blaster

Bericht door bonzaiking »

Wat een onzin wordt hier allemaal verkondigd zeg ik weet niet eens waar te beginnen :o
stijnvw
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 23 mar, 2014 19:46

Re: Oude vs nieuwe blaster

Bericht door stijnvw »

Onzin?
Heb hem binnen gedaan bij
http://www.vhs-tuning.nl
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Oude vs nieuwe blaster

Bericht door Jason McCoy »

Kickstartverhaal slaat in mijn ogen ook nergens op. Maar dat is ook het enige dus ben benieuwd
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3495
Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
Locatie: ridderkerk

Re: Oude vs nieuwe blaster

Bericht door bonzaiking »

Het begint al met een 240 kit dat dat niks is nou ik kan je zeggen als je een snelle 4t wil bijhouden is een 240 kit een musthave

Poorten van je cilinder 300e yeah wright ,kost
170e max en dan zeggen dat dat beter werkt als
een bb kit :?

En dan nog dat membraan verhaal 140e uitgeven
voor een iets betere gas reactie das weggegooid
geld zeker omdat die plastic dingen heel snel lekken niet doen zeg ik
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3495
Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
Locatie: ridderkerk

Re: Oude vs nieuwe blaster

Bericht door bonzaiking »

Bijna vergeten e95 in je blaster gooien als je dr vanaf wil moet je dat doen :verymad:
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Re: Oude vs nieuwe blaster

Bericht door JdmhatchR »

bonzaiking schreef:Het begint al met een 240 kit dat dat niks is nou ik kan je zeggen als je een snelle 4t wil bijhouden is een 240 kit een musthave

Een stage 2 gepoorte cilinder met gevlakte kop is beter dan die big bore vito kit...Ik heb het niet over CT, wat praktisch veel te duur is

Poorten van je cilinder 300e yeah wright ,kost
170e max en dan zeggen dat dat beter werkt als
een bb kit :?

Tel alles eens samen, Boren + Honen, pakkingen, naaldlager, zuiger, poortwerk, kop vlakken....Dit moet gewoon samen gebeuren

En dan nog dat membraan verhaal 140e uitgeven
voor een iets betere gas reactie das weggegooid
geld zeker omdat die plastic dingen heel snel lekken niet doen zeg ik
Raar...Ik heb alleen maar voordelen...Waarom zorgen dat hij zen uitlaatgassen sneller afvoert, zonder te zorgen dat hij beter kan ademen?
Ik ga hier verder niet op in, lijkt mij een welles/nietes verhaal. Ik heb er persoonlijk ook koud of warm aan, als de TS tevreden is is het goed, ongeacht wat hij doet ermee
stijnvw
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 23 mar, 2014 19:46

Re: Oude vs nieuwe blaster

Bericht door stijnvw »

Ben benieuwd. Normaal mag ik hem zaterdag terug gaan halen. Wou hier geen oorlog starten.
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3495
Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
Locatie: ridderkerk

Re: Oude vs nieuwe blaster

Bericht door bonzaiking »

Haha doe maar lekker wat je zelf wilt ik kan alleen maar zeggen kwa blaster heb ik echt alles gehad en geprobeerd wat er kwa opvoeren mogelijk is
Ook de verkeerde dingen, lees anders mn topic een keer door wat er gezegd wordt klopt niet en wat ik er over gezegd heb klopt 100% alles getest en bewezen
Plaats reactie