ltr 450

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
BBO
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 23 jul, 2006 18:29

ltr 450

Bericht door BBO »

iemand bekend met deze quad?

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/qua ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

kan de ltr eventueel ruilen met mn raptor 700.. Ik ben bekend met de yfz 450 maar kijk zo nu en dan eens naar een ltr.. Is het een verstandige keuze om te ruilen of beter bij de raptor blijven
johnoss
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 164
Lid geworden op: di 20 aug, 2013 15:10

Re: ltr 450

Bericht door johnoss »

ik had deze ook gezien. is een erg nette. en vanaf nieuw op kenteken. dus niet eerst een wedstrijd quad geweest.

ligt er een beetje aan waar je beter mee bent. raptor heeft achteruit, ltr niet. raptor minder onderhoud als ltr. ltr is wel sneller.
de ltr is bedoeld als wedstrijdmachine. raptor voor allround.

het is keuzes maken
BBO
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 23 jul, 2006 18:29

Re: ltr 450

Bericht door BBO »

Ding is idd netjes.. Maar helemaal uit elkaar geweest en opnieuw gespoten coaten en blok revisi.. Ik vraag mij dan af, was dat ding dan zo gaar? Kentekenplaat die er op zit is de 4e..
AC67
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 911
Lid geworden op: ma 13 feb, 2012 09:25

Re: ltr 450

Bericht door AC67 »

ik denk dat je altijd heel kritisch alles moet bekijken,ook de nummers,bij twijfel niet doen.
Misschien heb ik het mis,voorzichtigheid is altijd geboden.
johnoss
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 164
Lid geworden op: di 20 aug, 2013 15:10

Re: ltr 450

Bericht door johnoss »

Basbemboom schreef:Ding is idd netjes.. Maar helemaal uit elkaar geweest en opnieuw gespoten coaten en blok revisi.. Ik vraag mij dan af, was dat ding dan zo gaar? Kentekenplaat die er op zit is de 4e..
hij is al een jaar of 6 oud. revisi is dan heel normaal. en na 6 jaar wat offroad rijden heeft de lak al wel veel geleden.
lak van suzuki is slecht (slecht gespoten, veel hoeken niet geraakt). ik heb een ltz van2008. en die is nog super netjes. maar als je wat beter kritisch gaat kijken, zie je in die hoekjes en vooral aan de onderkant toch wel roest.
Gebruikersavatar
DriveandgoSR
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 88
Lid geworden op: vr 12 mar, 2010 15:48

Re: ltr 450

Bericht door DriveandgoSR »

Ik ken deze quad wel is een prachtig apparaat. Staat vlakbij mij in lelystad
Gebruikersavatar
DriveandgoSR
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 88
Lid geworden op: vr 12 mar, 2010 15:48

Re: ltr 450

Bericht door DriveandgoSR »

Ik ken die gozer ook. Hij wil eigenlijk weer motor gaan rijden
Plaats reactie