is dit een goede beginners quad om te kopen?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
yvh
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: di 07 okt, 2014 01:02

is dit een goede beginners quad om te kopen?

Bericht door yvh »

Hallo, ik ben hier helemaal nieuw en zou eens jullie mening willen. Ik zou een rovach 300cc kopen voor 700euro. Alleen moet ik hem nog opnieuw spuiten(wat geen probleem is voor mij), een nieuwe voorrem hendelplaatsen + ontluchten. En waarschijnlijk binnenkort één van de rollagers en het achtertandwiel vervangen. Zou ik deze kopen of toch beter uitkijken naar een andere quad? Want ik lees niets veels goed over dit 'chineesje'.

Alvast bedankt!
AC67
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 911
Lid geworden op: ma 13 feb, 2012 09:25

Re: is dit een goede beginners quad om te kopen?

Bericht door AC67 »

Hallo,welkom op dit forum.
Normaal stellen nieuwe leden zich even voor in het voorstelgedeelte.
Maar je geeft al aan dat je niks goed hoort over deze quad en eerlijk gezegd kan je voor 700 euro niet veel goeds kopen tenzij het een project is of schade heeft.
Het merk zegt me niks en ik zou 2 dingen doen:verder kijken en verder sparen zodat je budget groot genoeg is voor een redelijke quad,dan kom je toch wel in de buurt van de 1250/1500 euro voor een beetje merkquad.

Kijk eens bijv naar een aeon/eton oid.Nu zal ik er wel een paar vergeten maar die namen worden waarschijnlijk al wel snel aangevuld door de mede forumlezers met verstand van zaken.
Daar kun je voor een redelijk bedrag leuke quadjes van kopen.
Klinken als rare merken maar in de praktijk blijkt dat deze merken toch wel leuke beginners quads zijn.
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: is dit een goede beginners quad om te kopen?

Bericht door Jason McCoy »

Rovach is een importeur. In feite is het gewoon een Bashan. En dan is 700 met zoveel werk dus echt veeel te veel geld.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
yvh
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: di 07 okt, 2014 01:02

Re: is dit een goede beginners quad om te kopen?

Bericht door yvh »

dutchmoose schreef:Hallo,welkom op dit forum.
Normaal stellen nieuwe leden zich even voor in het voorstelgedeelte.
Maar je geeft al aan dat je niks goed hoort over deze quad en eerlijk gezegd kan je voor 700 euro niet veel goeds kopen tenzij het een project is of schade heeft.
Het merk zegt me niks en ik zou 2 dingen doen:verder kijken en verder sparen zodat je budget groot genoeg is voor een redelijke quad,dan kom je toch wel in de buurt van de 1250/1500 euro voor een beetje merkquad.

Kijk eens bijv naar een aeon/eton oid.Nu zal ik er wel een paar vergeten maar die namen worden waarschijnlijk al wel snel aangevuld door de mede forumlezers met verstand van zaken.
Daar kun je voor een redelijk bedrag leuke quadjes van kopen.
Klinken als rare merken maar in de praktijk blijkt dat deze merken toch wel leuke beginners quads zijn.

Mijn excuses, wist niet dat ik me ergens moest voorstellen, daarom dat ik het erbij zette dat ik nieuw ben. Toch bedankt voor je info!
AC67
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 911
Lid geworden op: ma 13 feb, 2012 09:25

Re: is dit een goede beginners quad om te kopen?

Bericht door AC67 »

graag gedaan,een mens kan ook niet alles weten,
ik(en velen met mij hier)gaan uit van het goede in de mens,daarom krijg je ook gewoon een reactie,geen probleem.
Als je je even in dat gedeelte voorstel weten we met wie we het van doen hebben.
sucses verder,er zullen er wel misschien reageren die wel wat weten voor je,wie weet.
Plaats reactie