E-ATV Duitsland

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
08brothers
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 152
Lid geworden op: za 05 jan, 2013 22:50
Locatie: Omg. Rotterdam

E-ATV Duitsland

Bericht door 08brothers »

Zo, ik heb mijn Bombardier DS650X nu al weer bijna twee jaar & ben er nog heel erg happy mee! Je merkt wel dat je hoe langer je een quad heb staan hoe meer aftermarket parts je erop ga zetten. Gaf mij veel meer vermogen en een stuk meer herrie

Twee jaar geleden heb ik een topic geopend met de vraag welke quad het meest geschikt zou zijn om langere afstanden te rijden. Nu is het advies van de Bombardier zeker goed terecht gekomen daar ik er al heel wat leuke tripjes mee gemaakt heb. Alleen begin het toch weer te kriebelen om er misschien wat anders naarst te gaan zetten.

Nu kwam ik een hele tijd geleden al wat E-ATV post's tegen, nu vind ik het bijzondere quads en eigenlijk alleen de Adventure en Rallye modellen mij erg aanspreken. Ook zag ik er goede ervaringen van in de afgelopen jaren Dakar en gebruikers ervaringen over de grens.

Ik weet niet of er een aantal forum gebruikers zijn met deze quads? Als jullie er zijn ben ik erg benieuwd of het zoveel betere quads zijn om een eind te gaan rijden. Het is natuurlijk erg leuk dat je wat harder kan en sneller kan rijden met deze quads, maar heeft er iemand interesse in een long term review?!

Ook vroeg ik mij af of we in Nederland/België een officieel importeur hebben, weet dat ze wel eens bij een aantal quad zaken staan? Ik ben heel erg benieuwd!!
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Re: E-ATV Duitsland

Bericht door WJB#222 »

ik vind het erg gave quads (wel erg hard zadel :-P ) maar ik kan je zo niet helpen aan een dealer
wel weet ik dat alex brusselers er mee samen werkt/gewerkt heeft
dus die zou je eens kunnen benaderen
2017 raptor 700 SE
08brothers
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 152
Lid geworden op: za 05 jan, 2013 22:50
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: E-ATV Duitsland

Bericht door 08brothers »

Dank voor je reactie, zal volgende week eens een rondje gaan bellen.

Wat dat harde zadel betreft vind ik de bombardier ook al niet een al te zacht zadel hebben tov mn rappy 700 destijds. En om nou past van je reet te krijgen op een dergelijk dure machine is ook niet om al te enthousiast van te worden.......

Ik moet eigenlijk gewoon eens zo een quad kunnen zien en testen (:
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: E-ATV Duitsland

Bericht door petern »

Bij eatv bouwen ze op verzoek onder ieder motor 4 wielen dus wil je hogere snelheden ben je beter af met een betrouwbare Jap waarvan de onderdelen overal te verkrijgen zijn.
Plaats reactie