Advies voor het kopen van een quad

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
NightXDash
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: do 30 mei, 2019 19:33

Advies voor het kopen van een quad

Bericht door NightXDash »

Hallo ik ben sinds kort best geïnteresseerd geraakt in quads en ben nu mei 2019 nog 15 volgend jaar wordt ik 16 en het leek mij erg gaaf om een quad te kopen toen ik op internet zocht naar info kwam ik er al snel achter dat je een quad goedgekeurd als bromfiets mag rijden op je 16e dat houd in !! 50cc !! Ik zou deze quad gebruiken voor de openbare weg om O.A naar school mee te gaan dus GEEN !!kinderquad!!
Ik weet nog niet wat echt mij budget is maar ik wil ook weten hoeveel ik ongeveer kwijt zal zijn
Geen probleem met een 2e hands ik heb betaal liever wel iets meer voor een goede quad en geen cracky ding veel ervaring met quads heb ik niet dus ik weet niet echt wat goed is ik had online al een best gave quad gevonden de
: kymco mxu 50 op marktplaats 2e hands zôn €1500
Ik hoop dat ik hier wat advies kan vinden want ik weet niet echt waar ik voor moet sparen alvast bedank
GTI16VSC
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 17 jun, 2015 16:52

Re: Advies voor het kopen van een quad

Bericht door GTI16VSC »

Leuk dat je zo met de 'hobby' begint!

Ik had om mijn 16e een E-ton Tornado 50cc op bromfietskenteken. Niet de mooiste, maar wel veel plezier van gehad! Ik reed ermee 5 dagen per week naar mijn opleiding. Aardig wat kilometers mee gemaakt! +/-1200km per maand :mrgreen:


Ik zou zeggen, lees de 'sticky's' hier eens door met tips over aankopen en de betere merken quads.

Let bij aankoop gewoon even goed op wat je koopt, of neem iemand mee die er verstand van heeft. Wellicht als je een quad vind in een regio waar een member van hier woont zou diegene misschien mee willen gaan kijken.

Je hebt gelukkig nog tijd genoeg om je te verdiepen!
Plaats reactie