Welke raptor is beter

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
DhrKuiper
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 05 jun, 2019 14:47

Welke raptor is beter

Bericht door DhrKuiper »

Hallo allemaal,

Ben al een tijdje aan het kijken naar een mooie en vooral kwalitatieve goede raptor met een goede kwaliteit/prijs verhouding.

De volgende drie kan ik overnemen:

optie 1: https://www.marktplaats.nl/a/motoren/qu ... ousPage=lr

mag ik overnemen voor de prijs van 6150.

Optie 2: https://www.marktplaats.nl/a/motoren/qu ... ousPage=lr

Mag ik overnemen voor 6000. Eerder werd mij verteld dat het spuiten van de kappen snel los laat. De desbetreffende eigenaar heeft dit op de volgend manier gespoten: 1x autospuit, 2x met plastic primer. Factuur van 1000 euro is aanwezig.

Optie 3: https://www.marktplaats.nl/a/motoren/mo ... ousPage=lr

mag ik overnemen voor 6000.

Ik heb al het een ander met verschillende personen overlegd. Graag zie ik jullie meningen nog eens naar voren komen. Als je een nog een leuke quad voorbij ziet komen of toevallig weet die op marktplaats staat voor een budget tussen de 5000-6000 hoor ik dat ook graag.

Erwin
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Welke raptor is beter

Bericht door yamahakoppel »

dan zou ik voor de eerste gaan de jongste en properste

de 2de is opgespoten je weet dus niet wat er mee gebeurd is ik zie liever origineel met krassen dan blinkend opgespoten dan zie je hoe de quad gebruikt is
als de quad bij een carrosserie zaak is gespoten dan zal het wel goed zijn mijne warrior 350 is ook al 10jaar gespoten en blinkt nog zonder lak schade

de 3de 330u en maar amper 10.000km wilt zeggen een gemiddelde snelheid van 30km/u is dus mee gecrosst want op de weg haal je rap een gemiddelde van 50km/u ik had op 600u een 32.000km
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
DhrKuiper
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 05 jun, 2019 14:47

Re: Welke raptor is beter

Bericht door DhrKuiper »

Is het trouwens raar dat hij 7 eigenaren heeft gehad? Twee in NL de rest in het buitenland. 7000km
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Welke raptor is beter

Bericht door yamahakoppel »

weet niet waar jij vind hoeveel eigenaars een quad gehad heeft, maar ik ken iemand koopt nieuwe quad bouwt hem compleet om voor straat gebruik breed plat tegen de grond koste 15.000€ alles samen en na 650km verkoopt hij hem terug wou terug een motor
de volgende eigenaar koopt hem vrijdags en maandag staat hij terug te koop met 800km op de teller niet ingeschreven geweest even nummerplaat van zijn motor voor een weekend erop man had spier ziekte en kwam van een motor en dacht dat quad minder belastend zou zijn voor zijn spieren
de volgende eigenaar koopt hem veranderd nog een paar dingen en na 2 jaar waarvan hem 14maand heeft stil gestaan verkoopt hij hem met 2500km op de teller
quad is op dat moment 2jaar en 2maand met 2500km op de teller en 3 eigenaars gehad, quad rijd zelfs beter dan mijne want ik heb hem omgebouwd voor eerste en derde eigenaar dus aan rijgedrag kan het niet liggen

sommige mensen hebben hoge verwachtingen als ze zo iets kopen en merken dan dat het niet voor hun is en kost uiteindelijk ook wel veel geld dus na een tijdje moet dat weg
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie