Het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Bericht door petern »

In Amerika mag je ook niet meer alles.
https://www.youtube.com/watch?v=3OCwbVk ... e=youtu.be
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Bericht door Paul Snip »

Oost Europa is (nog) steeds het off-road paradijs. Daar kan en mag bijna alles nog. Albanië, Roemenië etc. Hier in West Europa zijn we eigenlijk veroordeeld tot terreinen zoals Furstenau of af en toe een georganiseerde rit als in Bievre.
Hier in Drenthe kon je tot voor kort nog bijna ongestoord raggen. Dat wordt ook al minder. Af en toe kom ik de politie zelfs al op zondagmorgen tegen. Of ze houden een soort van razzia. Zandpaden waar je vroeger langs mocht staat tegenwoordig een bordje bij.
RobZwier
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: za 23 mar, 2019 13:56
Contacteer:

Re: Het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Bericht door RobZwier »

Wij doen minsten een keer per jaar Roemenië aan en kan onderschrijven dat daar paradijs is.
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: Het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Bericht door petern »

Alhoewel het er heel heel mooi is heb Ikzelf geen tijd en ook geen zin helemaal naar oost-europa te rijden. Als ze me al ergens t quadje afnemen omdat ik een verkeerde afslag heb genomen dan liever in west-europa dan daar door een lokale agent die goed bevriend is met de grondeigenaar.
Ik geniet hier nog genoeg van openbare paden zonder slagbomen en als ik meerdere dagen wil ga ik lekker in Frankrijk rijden. Tja, als je off-road wil raggen denk ik dat je in dit dunbevolkt landje erg beperkt bent want om ieder bocht kom je op elk tijdstip wel iemand tegen. Dus ondanks dat alles zou deze jongen bij verlies of diefstal zo weer een andere grizzly 450 halen want zelfs na 15 jaar bijft dat quadrijden super leuk. :crosser:
08brothers
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 152
Lid geworden op: za 05 jan, 2013 22:50
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Bericht door 08brothers »

Kan zeker Roemenië aanraden, wat een top land om lange tochten te kunnen maken zeg! Tevens is mij opgevallen dat er in Roemenië zelf weinig tot niet veel gestolen word zoals dat hier word gedaan. LOL

Daarnaast ga ik altijd wel een aantal keer per jaar naar Finland, waar je ook mega leuk kan rijden! Alleen is de boot tocht er naartoe wel weer erg lang....
Plaats reactie