Lievelingsfilm

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Lievelingsfilm

Bericht door Tramonto »

Hej aangezien dat de winter voor de deur staat, zullen we meer binnenzitten en dus ook o.a meer films bekijken.

Nu was mijn vraag wat is jouw favo film.

Ik biijt de spits af :D

Afbeelding
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

ziet er vet uit :applaus:

iet waar cross in komt natuurlijk :crossercool:

supercross - huevos
Laatst gewijzigd door ProBlaster op za 17 nov, 2007 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
2-takt zal altijd het beste blijven :)
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

ProBlaster schreef::applaus: ziet er vet uit
Is hij ook :yummie:

Problaster jouw favo film? :wink:
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

heb gewijzigt^
2-takt zal altijd het beste blijven :)
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2307
Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
Locatie: Aalst
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

ik heb er 2 en kan niet kiezen welke de beste is dus zet ik ze maar alletwee (als het mag)
biker boyz:
Afbeelding

american history X:
Afbeelding
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

american history X:
die is goed man aleen het iende niet snapy :lol:



hier en foto van supercross


Afbeelding
2-takt zal altijd het beste blijven :)
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

@ Problaster: ok, vind ik ook goede film vooral supermotard-scene.

@ Nicholas: Als je Bikerboyz top vind, moet ge is Torque ( als je hem nog niet kent) bekijken, ook megavet :p
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

iedereen kent dit en het is vet 2 TaKT

Afbeelding

:applaus: :rock:
Laatst gewijzigd door ProBlaster op za 17 nov, 2007 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
2-takt zal altijd het beste blijven :)
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2407
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50

Bericht door epix no-fear »

huevos 5 is al grotendeels 4takt.
die quad op de cover ook want dat is august goebel met zijn 400ex


quatros locos en huevos 1, 2, 3 en 4 zijn wel 2takt
CustomCoatingsHelvoirt
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

ik heb ze niet alemaal heb hier maar tot de 4 dus dit is de laatste met trx'en

hier dan en 2takter

Afbeelding


hier is en ferme trx maar die motor :duimlaag:

Afbeelding
2-takt zal altijd het beste blijven :)
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2209
Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
Locatie: ternat
Contacteer:

Bericht door Robby »

die torque en bikerboyz vind ik nu is zo een enervante films zie... krijg het schijt als ik die fake acties zie en dan is het precies of de moto past in de ghetto negercultuur. Ooit al ne neger op ne moto gezien? zelden of nooit inderdaad (marokanen das natuurlijk iets anders , tis dan ook niet van hun :) )
ik ga nu ff een vriend vanop supermotard.be quoten over bikerboyz
woefiemotard:

Bikerboyz...
Wel leerrijke film want ik wist ni dat :

-ge 300km/u kunt knalle met ne pothelm of zonder helm en zonder wapperend haar...

-Als uw mederacers 300+ vlamme kunde blijkbaar uw zo goe as standaard Gix nog rustig omhoog pitsen en nog een vitesseke bijschakelen ...

-als ge ne 400 meter sprint vanuit stilstand doet ge daar met 300pk minstens 2 minuten over ...

-Als ge de ultieme coolness wilt zijn moete van die leren homo-neuk-broeken dragen en ne systeemhelm van BMW...

-ache een sjalleke voor uwe mond doe en ge rijdt 250+ dan wappert da ni ...

-Quads kunne rustig mee met 1000's kwestie power...

-Draggen op ne zandweg aan 320+ is geen probleem zolang ge maar 8 vitessen hebt en het eindpunt blijkbaar minutenlang toch ni nadert...

-Ne coole slogan hebt ge absoluut nodig ache ne club begint ...

-Ache ne club begint dan moete eerst voor een reeks homo's komen die daar over beslissen...

-ache prospect zijt kunde alleen maar rukken en vanaf dache uw eigen flikkerclub hebt poept ge eender welke superbabe waar blijkbaar niemand op de hele wereld interesse in heeft behalve gij...

-Als ge ne mega-hard-core biker zijt die moto's prepareert voor nen dikke moustache-neger woont ge blijkbaar in een modelhuis met een modelfamilie en nerges in heel da kot is iets van uw hobby te bespeuren...

-ache tege 320+ aant dragge zijt kunde blijkbaar uw moto met verlengde achterbrug gewoon wa van links naar rechts sturen alsof ge 50 rijdt...

-ache dan op uw bakkes gaat aan 320+ dan hebt ge alleen wat stof op uw pak en is uw smoel helemaal ni herleid tot spijs ache ne pothelm draagt ...

-Harleyrijders hebbe blijkbaar altijd hun mannelijke "bitch" bij die met nen pickup en nen dragmoto heel den dag achter hun aan rijden voor het geval ze wille draggen ...

-Je maakt ongelooflijk veel indruk ache allemaal samen aankomt en pas uw pootje uitklapt als de opperhomo da ook doet ...

-Als er ene u aan 300 een duwke geeft en ge crasht en uwe Gix is in spijs dan is achteraf een verontschuldigingske genoeg om het goe te maken ...

-Tis cool van een superjanet in de buurt te hebben die overal waar ge met uw hoopke bikers komt een waanzinnige lezing afsteekt over hoe graaf ge wel zijt ...

-Elke coole beestigen biker moet af en toe met zen maten een emotioneel klapke doen da op het randje ballanceert van mekaar just geen dikke tong te draaien ...

-Geen een van die bikers zet blijkbaar zen masjien van
30000euro in zen garage...

-Met nen Gix kunde blijkbaar evenver en hoog springen als met ne full-cross...

-Ge moogt geen ene second normaal doen ,ge moet altijd wandelen alsof er just ne camion over uw tenen gereden heeft en altijd stoere machopraat verkopen ...

-nen echte biker knuffelt en mept den hele dag door zen maten ...

-Elke club heeft een clubhuis ter grootte van de Zillion en met meer lichtshows en effekten dan een liveconcert van Robbie Williams...

-Als ge voor 500dollar en nen afschuwlijk lelijke Arai van 800euro aant koersen zijt en nen achterlijke op nen Gix komt daar effe zen eigen mee moeien nadat 'm tegen 200 effe tussen eulle in springt is da geen probleem...

-Elken goeien dragger ziet al op voorhand het tunneleffekt nog voor zene moto in eerste staat ...

-sommige moto's starten door met de sleutel te draaien ...

-Hoe afschuwelijker de paintjob ,hoe cooler uwe moto...

-ne Gix kunde in eerste even rap laten optrekken as ne verlengde 'Busa
met 300pk+ zonder dat'm omhoog komt...

-Als ge dragt moete altijd wa reserve houden en eerst heel traag optrekken naar 70mph en daar wa met uw gas spelen en as den andere dan voor u rijdt moete wa gas bijgeven om hem in te halen ...en dit tot de eindstreep...

-Als ge metalen ski-zolen meepakt voor wa naast uwe moto te hangen op de snelweg rammelen ze blijkbaar ni ache ze onder uw zadel steekt en zijn deze blijkbaar ook ni ambetant voor in uwe jas mee te pakken ...

-Er rijden en stunten alleen maar negers ...dit is een pure zwarte cultuur..de enige blanken die daaraan meedoen zijn schijnheilige adders zonder eergevoel...

-Als ge nen ongelooflijke "special gix" hebt en ge wilt nen tattoo van ne moto dan laat ge op uw borst beter ne standaard bike zette dan uw eigen special...

-Als uw mama in een kast van een villa woont met designmeubels etc..dan moet ge die wel geld geven want ze is maar krap bij kas...

-ache nen die-hard mean motherfucking biker zijt moete altijd naar uw mama luisteren...

-een kind kan onmogelijk op 8maand geboren worden ,het is altijd op de kop 9 maand...

-Als nen asociale mean biker van iemand te horen krijgt dat'm na 19 jaar blijkbaar ne zoon heeft dan trekt dieje zen eige da aan...

-...etc...eindeloos ...




ik ben nu slim ...


bij deze dus effe duidelijk maken dat deze film evenveel met motards te maken heeft as een door een hitsige poedel verkracht popje van "My little pony"...

greetz:

ps mijn favoriete films: 28days later
28weeks later
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Bericht door yamahakoppel »

bikerboys

hebben wij al 3 keer beginnen te kijken en al 3 keer na 30 minuten in slaap gevallen
we hadden beter elke keer van het laatste wat we gezien hadden verder gekeken dan hadden we hem misschiens eens volledig gezien :lol:

wij vinden hem dus eigenlijk saai maar zullen hem nog eens proberen te kijken maar deze keer s' morgens kan zijn dat we dan niet in slaap vallen hopenlijk :zzz:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

Moeilijk te kiezen , weet dat het 1 van deze 3 moet zijn :rock:

Bad Boys
Afbeelding

Black Hawk Down
Afbeelding


of The Rock !
Afbeelding
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

the gladiator rules !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: ma 08 mar, 2004 07:38
Locatie: geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

allé 'k zal ik maar eens eerlijk zijn :mrgreen: :

Afbeelding
Erasmus all the way!
Plaats reactie