yamaha dt50 SM

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

yamaha dt50 SM

Bericht door z400_racer »

sinds vorige week woensdag in het bezit van men brommertje :wink:
tis ne yamaha dt50 super motard geworden,
trekt goed en rijd momenteel véél te rap (tegen de 90 :duimlaag: ) maar daar wordt aan gewerkt
opties (momenteel)
-tnt carbon schakelpookje
-carbon pinkertjes voorraan
-carenzi uitlaat(voorbocht&demper)
-speciaale blauwe ventieldopjes
-volledig afgesteld op uitlaat (oliepompje,carbu ge-rejet,...)

komt enkel nog een 'yamaha' of 'renthal' stuurmoesje op, andere tandwielverhouding,kapje op het einde van het spatbord eraf doen,eventueel led-lichtje, handvaten en handkapjes ofzo meer geef ik er niet aan uit
hier enkele fotootjes :knikduim:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ben benieuwd naar de reactietjes
Laatst gewijzigd door z400_racer op ma 25 aug, 2008 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

schoon machientje!
en goei uitlaatje!
de rest zal ook wel een beetje aangepast zijn zeker :mrgreen:
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

welja, volledig ontgrenst.. vind ik wel wat jammen, als ik nu een rolbank van de flikken tegenkom..
ojah, worden schakelbrommers snel op een rolbank gezet? of zijn het eerder alleen scooters?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
ibieboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 149
Lid geworden op: di 24 jul, 2007 22:40

Bericht door ibieboy »

Zéér mooie Dt !
Die uitlaat is wel prachtig ..
Grtz & veel plezier ermee :)
- QuadRacing is a Passion -
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 656
Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43

Bericht door cyclonedriver »

gij zij ne rijke student zenne, ne quad en nen brommer :shock:
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

cyclonedriver schreef:gij zij ne rijke student zenne, ne quad en nen brommer :shock:
quad is op de papa zen kosten é
brommer volledeg voor mijne portemonnee :wink:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Tom#11
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1730
Lid geworden op: za 11 nov, 2006 20:01
Locatie: Sint-Oedenrode

Bericht door Tom#11 »

Dt-tjes lopen altijd wel mooi. Ach bouw er een begrenzer ofzo op, of je zegt dat ie maar 3 versnellingen heeft zo achterlijk zijn die vaak ook wel :D
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

Tom#11 schreef:Dt-tjes lopen altijd wel mooi. Ach bouw er een begrenzer ofzo op, of je zegt dat ie maar 3 versnellingen heeft zo achterlijk zijn die vaak ook wel :D
dat is het juist in men 3de rijdt ik al ergens 70..
zo'n eurobegrenzer (met plug) is dat legaal? wanneer je de plug niet bijhebt?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

mooi machien
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
gerritds
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 16 mei, 2008 21:57

Bericht door gerritds »

schakels zetten ze ook altijd op de rollen en ze zijn niet achterlijk meer van maar x aantal versnellingen! Spreek uit ervaring!
Een half jaar geleden stonden ze er terug en hebben ze iedereen meegenomen naar de rollen en de flikken zetten er hun zelf op en geven volle gas en alles eruit met koude motor..
Bij een ander die begrenst was ook zo en plots ging ie sneller, wat ie normaal niet doet en halve minuut erna was het gedaan VASTGELOPEN! En de flikke hadden weer niks gedaan...
Mijne was in orde reed 62 op de rollen en dat viel juist binnen tolerantie konden ze niks doen. Maar omdat hij zolang op de rollen heeft staan trillen is men pinker om zeep gegaan en dat zagen ze net en konden ze daar weer boete voor geven 50€ en geen waarschuwing!

Ik vond nog volgende link...

http://www.auto55.be/nieuws/11781-bromf ... ht-bekeurd

lees maar eens goed!

greetz
Voor alle grond- en afbraakwerken, transport, containers, recyclagecentrum en zand uit eigen groeve. één adres!

http://www.zandgroeven-roelants.be/
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

gerritds schreef:schakels zetten ze ook altijd op de rollen en ze zijn niet achterlijk meer van maar x aantal versnellingen! Spreek uit ervaring!
Een half jaar geleden stonden ze er terug en hebben ze iedereen meegenomen naar de rollen en de flikken zetten er hun zelf op en geven volle gas en alles eruit met koude motor..
Bij een ander die begrenst was ook zo en plots ging ie sneller, wat ie normaal niet doet en halve minuut erna was het gedaan VASTGELOPEN! En de flikke hadden weer niks gedaan...
Mijne was in orde reed 62 op de rollen en dat viel juist binnen tolerantie konden ze niks doen. Maar omdat hij zolang op de rollen heeft staan trillen is men pinker om zeep gegaan en dat zagen ze net en konden ze daar weer boete voor geven 50€ en geen waarschuwing!

Ik vond nog volgende link...

http://www.auto55.be/nieuws/11781-bromf ... ht-bekeurd

lees maar eens goed!

greetz
wat ik dus ook al dacht, zo een rolbank kan alles behalve nauwkeurig de snelheid opmeten..
heb ook gelezen dat zo'n begrenzer met plus legaal is wanneer je de plug niet bij hebt
bedankt gerritds, hier heb ik wat aan :duimhoog:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
stijnvde16
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: di 14 mei, 2013 19:58
Locatie: Aalst

Re: yamaha dt50 SM

Bericht door stijnvde16 »

Ik ben zelf ook bezig aan een dt 50 , maar ik zit een beetje vast met de oliepomp aan te sluiten.
Zou je hier eens wat foto's van willen doorsturen ?
Mvg
erikalbring
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1600
Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
Locatie: ergens op een boerderij in nederland

Re: yamaha dt50 SM

Bericht door erikalbring »

ik denk dat je lang kunt wachten op reactie van z400_racer zelf, of je moet hem even een pb'tje sturen, dan krijgt hij waarschijnlijk een mailtje en heb je enigszins kans dat hij reargeerd

p.s. het is gebruikelijk je eerst voor te stellen in het daarvoor bestemde forumdeel
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
stijnvde16
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: di 14 mei, 2013 19:58
Locatie: Aalst

Re: yamaha dt50 SM

Bericht door stijnvde16 »

En hoe moet dat , want ik ben nog maar net nieuw hier .
Mvg
erikalbring
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1600
Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
Locatie: ergens op een boerderij in nederland

Re: yamaha dt50 SM

Bericht door erikalbring »

ucp.php?i=pm&mode=compose&action=quotepost&p=341194" onclick="window.open(this.href);return false;

ff tekst deleten en je vraag typen, met een klein beetje geluk reageert hij terug
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Plaats reactie