Frame nummers overzetten

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Frame nummers overzetten

Bericht door yamahakoppel »

Dat kun je zonder problemen doen. Dat is toch ook nooit te achterhalen.
zonder problemen is een verkeerde woord keuze en nooit te achterhalen is ook nooit zeker

ik snap wat je bedoeld maar gelijk jij het zegt mag je het zomaar doen :?

je kunt het proberen te doen maar als ze u pakken kom niet janken hé

ik denk wel dat het soms gedaan word de kans dat iemand het ooit ontdekt is klein en als je zorgt dat de las ver van het nummer zit is het ook minder zichtbaar :wink:
wat ook wel gedaan word is een plaatje met frame nummer op het frame lassen, er zijn merken of type's die het origineel af fabriek zo hebben gewoon een plaatje op het frame gelast dus als je het niet weet denk je dat het origineel zo is :wink:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Frame nummers overzetten

Bericht door Jason McCoy »

Frame nummer moet je niet lassen joh. Die moet je dr gewoon inslaan.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Frame nummers overzetten

Bericht door yamahakoppel »

ja jij hebt even de *** sterretjes en de juiste letter grote bij u thuis liggen :) ik weet bij honda camino gebruiken ze een letter grote die je toevallig niet in de handel kunt vind of 1mm kleiner of 1mm groter maar de juiste grote vind je niet
en gewoon er in slaan ,is een holle buis :roll: is rond ofwel staan de letters er maar half in ofwel klop je de buis plat
gewoon het frame nummer uitslijpen en in je andere kader lassen is dan het simpelste of je klopt de nummers in een vlak plaatje wat je dan in model perst en op je frame last als je het niet weet, weet je niet beter

maar eigenlijk MAG HET NIET dus gewoon af blijven is de boodschap :bier:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
HondaTRX450r
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 722
Lid geworden op: za 24 dec, 2011 19:12

Re: Frame nummers overzetten

Bericht door HondaTRX450r »

Zelf erin slaan lijkt me niet slim haha
Een raptor op een bashan kenteken al helemaal niet aangezien raptors populaire quads zijn en de politie ook wel weet dat het geen bashan is :p

Het ging mij er gewoon om van:

Je ziet een andere trx450 die volledig klaar is maar er zit geen kenteken bij, je zet vervolgens alles over tot frame en motor nummer toe.

Dat is dan dus mogelijk en de motor inhoud blijft hetzelfde dus dat valt minder op.

Ik stelde de vraag vooral omdat ik het probleem niet zag dat als je een ander standaard frame pakt en daar je frame nummer overzet dat dacht ik dus dat dat geen kwaad kon maar toch wel :lol:

Maar verder is mijn frame prima in orde! was gewoon benieuwd :)
#5 Honda 450R

Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Frame nummers overzetten

Bericht door Jason McCoy »

hahaha dan verander je toch niks? Dan ben je gewoon je huidige quad aan t modden!!!
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
HondaTRX450r
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 722
Lid geworden op: za 24 dec, 2011 19:12

Re: Frame nummers overzetten

Bericht door HondaTRX450r »

dat ook weer niet naja.

De oude quad weer verkopen met daarin de nummers van de andere quad. dus dat de oude zonder kenteken is.
Dan heb je opeens een kant en klaren race ready quad op kenteken. stuk goedkoper als dat je zelf je hele quad moet verbouwen en dure onderdelen moet kopen.
Maar ik zeg al dit ben ik niet van plan, de mijne wil ik iig ook uit elkaar halen voor een klein project :oops:
#5 Honda 450R

Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Plaats reactie