Trike

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
baasken
Quadrider
Quadrider
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 11 okt, 2006 08:58
Locatie: zelzate

Re: Trike

Bericht door baasken »

Het is de bedoeling om tegen volgend jaar in de zomer er mij buiten te komen.
de volgende dingen moeten gebeuren
volledig uit elkaar halen en kader laten poederlakken in het wit , bezinetank spuiten eerst bultje uithalen natuurlijk,achteras opkuisen en versterken want ze is al een keer gelast maar zeer slecht gedaan en natuurlijk ook spuiten of poederlakken,nieuwe voor en achterspatbord zal wel niet gemakkelijk zijn om aan te raken misschien passen die van latere jaren ook daar ben ik niet zeker van, achteras laten zandstralen en spuiten in een kleur waar ik nog niet uit ben en tot slotte verlichting monteren , die heb ik er bij gekregen voorlicht en pinkers,achterlicht en achterpinkers moet ik me nog aanschaffen maar kheb tijd zat.
Dit jaar begin ik wel aan reserve motor ,licht volledig uit elkaar samen te bouwen , kzal vraagbaak moeten raadplegen om motor in elkaar te krijgen wan kweet zelfs niet of alle stukken van reservemotor aanwezig zijn hopelijk wel.
Motor die in trike is gemonteerd draait van eerste kik, wel met shoke en klein beetje rook komt uit demper zal wel aan zuiger veren liggen denk ik.
Tzal lang duren voor 2de foto maar ik doe mijn best. :buig:
boelie
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1431
Lid geworden op: za 09 apr, 2011 20:37
Locatie: Zeeland met de zon aan de zee kant
Contacteer:

Re: Trike

Bericht door boelie »

als je ze gewoon stuurt naar mij via mail zal ik ze zsm plaatsten voor jou!
:bier:
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
baasken
Quadrider
Quadrider
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 11 okt, 2006 08:58
Locatie: zelzate

Re: Trike

Bericht door baasken »

Ok Boeli zal da doen. :mrgreen:
baasken
Quadrider
Quadrider
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 11 okt, 2006 08:58
Locatie: zelzate

Re: Trike

Bericht door baasken »

Vandaag manual besteld ATC bj 81tot 84 , hopelijk volgende week in mijn bezit dan kan ik beginnen met reservemotor samen te bouwen.
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: Trike

Bericht door Yair »

baasken schreef:Vandaag manual besteld ATC bj 81tot 84 , hopelijk volgende week in mijn bezit dan kan ik beginnen met reservemotor samen te bouwen.
Ze staan gratis op internet zoals ik al eerder zei in een van mijn posts...
Hij was toch ook uit 85 ?

Edit: Hier is de link:
http://www.oscarmayer.net/atc/manuals/" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________________
Afbeelding
baasken
Quadrider
Quadrider
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 11 okt, 2006 08:58
Locatie: zelzate

Re: Trike

Bericht door baasken »

Nee man het is er eentje van bj83
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: Trike

Bericht door Yair »

In je eerdere posts stond 85 maar goed boeien xd
_____________________________
Afbeelding
baasken
Quadrider
Quadrider
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 11 okt, 2006 08:58
Locatie: zelzate

Re: Trike

Bericht door baasken »

Gisteren begonnen met achteras te demonteren en alsook achterbrug , as moet opgekuist worden en brug moet gelast en versterkt worden. Zal zo snel mogelijk fotos plaatsen maar het kan nog enkele dagen duren want fototoestel is naar de knoppen.
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: Trike

Bericht door Yair »

Misschien heb je hier nog wat aan.
http://www.cmsnl.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kan je parts bestellen en de partnummers vandaan halen.
_____________________________
Afbeelding
baasken
Quadrider
Quadrider
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 11 okt, 2006 08:58
Locatie: zelzate

Re: Trike

Bericht door baasken »

Bedankt man deze site kan ik zeer goed gebruiken :buig: aangezien mijn 2de motor volledig uit elkaar licht en ik verwacht dat er misschien kleine onderdelen niet bij zijn ,verkoper zij nochtans dat gedemonteerd blok compleet is maar ja we zijn wel.
Heb trouwens vandaag email gekregen dat vraagbaak binnen is en zaterdag rij ik er om.
Hoe zit het trouwens met u trikeproject ?
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: Trike

Bericht door Yair »

Ik wacht sinds 15 maart op een kering voor rechtsachter bij de trommelrem, ze hebben gezegd dat hij deze week binnen moet komen. Daar is het wachten op eigenlijk.
Maar ik heb ze niet zo onderhanden genomen als jij van plan bent met alles op nieuw spuiten :P. Ik vind het mooier om het origineel te houden zeg maar.
_____________________________
Afbeelding
boelie
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1431
Lid geworden op: za 09 apr, 2011 20:37
Locatie: Zeeland met de zon aan de zee kant
Contacteer:

Re: Trike

Bericht door boelie »

nieuwe updates van Baasken

Afbeelding
frame gestript

Afbeelding

Afbeelding

:applaus:
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
baasken
Quadrider
Quadrider
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 11 okt, 2006 08:58
Locatie: zelzate

Re: Trike

Bericht door baasken »

Bedankt he boeli, kheb er nog wat werk aan maar dat komt wel goed ,volgende zomer doe ik er eens een ritje mee en als alles goed gaat zal ik keuze moeten maken Trike of den TRX kweet het nog niet :buig:
baasken
Quadrider
Quadrider
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 11 okt, 2006 08:58
Locatie: zelzate

Re: Trike

Bericht door baasken »

Mijn project ligt voorlopig wat stil, kmoet wat werken in mijne tuin zegt tvrouwken daarna verder doen met project.
Zal binnenkort bestelling moeten doen van voor en achterspatbord en frame moet naar de poederlakker ,zal wel prijskaarjte aan hangen maar ja dat wist ik op voorhand he.
Laat zeker iets weten naargelang de veranderingen die er gebeuren.
baasken
Quadrider
Quadrider
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 11 okt, 2006 08:58
Locatie: zelzate

Re: Trike

Bericht door baasken »

Frame staat klaar om te poederlakken en ben van plan voor en achterspatborden te bestellen alleen zijn deze te verkrijgen in rood of zwart .Wat denken jullie welke kleur ik zal gebruiken? :buig:
Plaats reactie