Slechte reacties op jullie quads ?

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: Slechte reacties op jullie quads ?

Bericht door Jeroen1991 »

saxojet schreef:
omdat ik nogal recht voor de raap ben ben ik onvolwassen ???
wat dat gassen ect in het centrum enzo betreft , doe ik dat soms onveilig ?
es goed alles doornemen en een beetje begrijpend lezen zou ook niet mis staan .
Niet omdat je recht voor de raap bent, maar omwille van je aanvallende reacties steeds, geen reden om zo agressief te reageren..
Ik geef eerlijk toe dat ik ook een cowboy ben en zotte dingen doe op de weg, maar het heeft geen zin om dat hier allemaal te komen verkondigen, niemand hier zal heilig zijn. Je moet gewoon de gevolgen dragen als ze je ermee pakken dan.
Maar dat neemt niet weg dat je af en toe gewoon wat rustiger kunt doen op bepaalde momenten, daar ging het in eerste instantie om, en dat mag je gerust toegeven ipv je hier meteen voor te doen als een stoere paardrijder die het gas open gooit naast een paard en continu zit te driften en het verkeer op te houden..
Gewoon wat rustiger en minder direct reageren gaat ook.. Het ging me gewoon over je uitdrukkingen als "wat bazel je nou" en "belachelijke commentaar" en "lullen" en het overgrote deel uitmaken voor "quadhaters" en "boeren"..

Dat mensen niet zoveel van paarden kennen betekent niet dat ze niet ergens hun mening over mogen geven..
No hard feelings he maat, maar van vriendelijker zijn ga je niet dood. :bier:
Yamaha Raptor 660R!
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Slechte reacties op jullie quads ?

Bericht door Jason McCoy »

Ik weet ook niks van paarden, maar als ik dr 1 zie dan gaat t gas dicht en als ik dan soms zie hoe de reactie is dan gaat i even helemaal uit.
Ik hou ook niet zo van dat opschepperige gedoe eigenlijk.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
HondaTRX450r
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 722
Lid geworden op: za 24 dec, 2011 19:12

Re: Slechte reacties op jullie quads ?

Bericht door HondaTRX450r »

Lekker bezig hier :lol:
Laat hem lekker, ze'n rijbewijs pakken ze zo te horen wel een keer af en dan zit die op de bank te huilen :p

Ik krijg vaak negatieve reactie's van de ouderen die je of vies aan kijken of gebaren rustiger te rijden (Als je al 15km rijd)
De wat jonger generatie gebaard nogal eens "Wheelie " of "Sneller" of kijkt je na van Vet ding :wink:

Als ik paarden zie aan komen dan rijd ik of rustig of ik zet hem effe af dan krijg je altijd pluspunten bij de meisjes die erop zitten 8)

Over het algemeen rijd ik altijd gewoon normaal, en qua crossen ga ik altijd naar een industrie terrein of dergelijke waar je niemand lastig valt.

Goh wat kom ik braaf over :crosser:
#5 Honda 450R

Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Carlovdw
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: di 05 feb, 2013 07:48
Locatie: Kortessem

Re: Slechte reacties op jullie quads ?

Bericht door Carlovdw »

HondaTRX450r schreef:
Over het algemeen rijd ik altijd gewoon normaal, en qua crossen ga ik altijd naar een industrie terrein of dergelijke waar je niemand lastig valt.

Goh wat kom ik braaf over :crosser:

Dit is nu het zinnigste wat ik tot nu toe gehoord heb

Als je dan op 2 wielen wilt en er gebeurt iets is er teminste niemand die je kan raken ipv op en rondpunt waar fietsers, kinderen of ouderen onverw8 uit een hoek kunnen komen en die je kan raken
YOLO
Bekker
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 13 mar, 2013 20:29

Re: Slechte reacties op jullie quads ?

Bericht door Bekker »

Ik vind als ze over het lawaai van de quad gaan klagen amai en wat dan over die met hunne zware Harley die hebben toch heel wat meer lawaai bij als ze hier door het centrum komen en als we toch bezig zijn woon kort bij het schietveld van Helchteren als die jongens met hun F16's aan het oefenen zijn 's avonds ook gezellig. Ik vind dat de meeste quads dan nog goed meevallen de mensen kunnen gewoon niets meer verdragen en als je wat in de bos rondtoert amai ,bij ons zijn ervan die ziekelijke mensen die juist achter ene berg een gat graven van 1m. diep of nog erger hebben ze hier ook al tussen 2 bomen prikkeldraad gespannen gewoon triestig khoop ik zo eens bij ene uitkom die daar mee bezig is mmmm . Maarja als ik mountainbikers, wandelaars,ruiters,menners tegen kom rij ik hoffelijk van het padje af en zet hem stil,krijg ik een hoffelijk gebaar terug geweldig enzo niet geef ik terug gaas.
Can-am XT-p 1000 max/ Can-am renegade xxc 1000
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 25 jun, 2012 09:16
Locatie: ronse

Re: Slechte reacties op jullie quads ?

Bericht door saxojet »

Jason McCoy schreef:Ik ben hier niet degene die zn stuurstang krom had.... Dat was jij, en dat komt niet van netjes op 4 wielen rijden.
klopt komt omdat er 1 geen zin had voorang van rechts te geven had en vluchtmisdrijf pleegde . dus wat praat je :verymad:
come what may !! one life ,one chance ! .

yamaha raptor 350
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 25 jun, 2012 09:16
Locatie: ronse

Re: Slechte reacties op jullie quads ?

Bericht door saxojet »

Jeroen1991 schreef:
saxojet schreef:
omdat ik nogal recht voor de raap ben ben ik onvolwassen ???
wat dat gassen ect in het centrum enzo betreft , doe ik dat soms onveilig ?
es goed alles doornemen en een beetje begrijpend lezen zou ook niet mis staan .
Niet omdat je recht voor de raap bent, maar omwille van je aanvallende reacties steeds, geen reden om zo agressief te reageren..
Ik geef eerlijk toe dat ik ook een cowboy ben en zotte dingen doe op de weg, maar het heeft geen zin om dat hier allemaal te komen verkondigen, niemand hier zal heilig zijn. Je moet gewoon de gevolgen dragen als ze je ermee pakken dan.
Maar dat neemt niet weg dat je af en toe gewoon wat rustiger kunt doen op bepaalde momenten, daar ging het in eerste instantie om, en dat mag je gerust toegeven ipv je hier meteen voor te doen als een stoere paardrijder die het gas open gooit naast een paard en continu zit te driften en het verkeer op te houden..
Gewoon wat rustiger en minder direct reageren gaat ook.. Het ging me gewoon over je uitdrukkingen als "wat bazel je nou" en "belachelijke commentaar" en "lullen" en het overgrote deel uitmaken voor "quadhaters" en "boeren"..

Dat mensen niet zoveel van paarden kennen betekent niet dat ze niet ergens hun mening over mogen geven..
No hard feelings he maat, maar van vriendelijker zijn ga je niet dood. :bier:
aggressief lol ?? ben nogal vrolijke jongen moet je me es in real kenne .is maar hoe je het intepreteerd. trouwens heb al afgesproken om deze zomer eens te gaan rondtoeren vermits ik tielt nie eens ver vind .dus volgens mij was ik niet zo agressief tegen hem :D
come what may !! one life ,one chance ! .

yamaha raptor 350
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: Slechte reacties op jullie quads ?

Bericht door Zakie »

Paarden vlees lekker :P enne niemand is heilig alleen ikke :P Amen!

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk 4
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Plaats reactie