De sleutelblunder topic

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door WJB#222 »

nee zo gekocht haha

gelukkig loopt die nu zoals die moet lopen :mrgreen:

mijn sleutel blunder:
proefrijden met de benzine kraan dicht hahahah
of op de crossbaan aankomen zonder kilswitch
2017 raptor 700 SE
cilinderhead
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1548
Lid geworden op: do 04 mar, 2010 19:28
Locatie: zuid-holland

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door cilinderhead »

Een quad op knappen.... niet lopend krijgen nadat hij ongeknapt is en maar zo verkocht omdat ik het ding zat was...

Belt de nieuwe eigenaar schaterend van het lachen op, dat ik vergeten was een poetsdoek uit de luchtinlaat te halen.
CilinderHead-

Honda TRX450R

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk

www.donutracing.nl
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door tjobbie »

cilinderhead schreef:Een quad op knappen.... niet lopend krijgen nadat hij ongeknapt is en maar zo verkocht omdat ik het ding zat was...

Belt de nieuwe eigenaar schaterend van het lachen op, dat ik vergeten was een poetsdoek uit de luchtinlaat te halen.
Hihihi das een goeie. :D

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
TheMask
Quadrider
Quadrider
Berichten: 438
Lid geworden op: di 06 mar, 2012 20:56
Locatie: Etten-Leur

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door TheMask »

Ik zal jullie mijn dure blunder ook niet onthouden...

Mijn Barossa haperde wat en het leek alsof hij af en toe begrensd was.
Vuile carb dacht ik, deze schoon gemaakt en hij deed het... Even..
Toch even weggebracht en daar kwamen ze erachter dat het de CDI unit wel eens kon zijn.... Die met heeeel veel moeite gevonden, besteld en bij binnenkomst gelijk eronder gegooid.... Hij leek het weer even te doen, maar hij liep nogsteeds ruk (de fustratie liep al wat hoger op) met wat na meten leek het erop dat de spanningsregelaar iets teveel volt gaf en dus de cdi wederom defect moest zijn..
Goed, spannings regelaar en CDI nummer 2 aan laten rukken..
Beiden units vervangen en een totale rekening van tegen de 450 euro verder... Weer niets...
Toch maar eens een filmpje van gemaakt en hier op het forum gepost. Blijkt jason het verlossende antwoord te hebben...
Een lullige rotte sensor van de achteruit (die je notabene met een los stekkertje op de cdi aansluit)
Dat kabeltje eruit getrokken en hij liep weer als nooit tevoren DOH

Iemand nog op zoek naar een cdi van een barossa, heb nog 2 goeie ;)
Afbeelding
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door JdmhatchR »

Veerpoten vergeten vast te zetten, wielen vergeten vast te zetten...Allebei gelukkig goed afgelopen.
Ik lag onder de quad, wil een bout los draaien...Steeksleutel vliegt ervan af tegen men gezicht. Bloedlip en losse tand :bier:
micky010
Quadrider
Quadrider
Berichten: 385
Lid geworden op: za 16 jan, 2010 16:26

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door micky010 »

Vinger tussen een griptang :x
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door Jazzy »

Ik heb wel eens een quad proberen te starten zonder bougie er in.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Robin95
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 689
Lid geworden op: wo 08 jun, 2011 18:35
Locatie: Wellen

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door Robin95 »

Mijn chineesje werd verkocht en er kwam iemand kijken ernaar, die had een testrit gedaan maar hij had de quad stil gereden. De quad wou maar niet meer starten. We hadden echt alles nagemeten en we wisten maar niet hoe het kwam dat de bougie geen stroom kreeg, na een uur bleek dat die man het gekende rode on/off knopje had herzet voor hem stil te leggen... wij gebruikte altijd gewoon de sleutel en hadden daar dus niet aan gedacht...
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Brammes
Quadrider
Quadrider
Berichten: 410
Lid geworden op: za 13 okt, 2012 11:12

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door Brammes »

ik heb exact hetzelfde gehad :lol: moest ff naar de bouwmarkt maar kreeg hem niet meer gestart toen ik weg wilde rijden.
Heb daar ongeveer 30min lang geprobeerd dat ding te starten denkende aan alles wat mis kon zijn, bleek ik de on-off knop per ongeluk ingedrukt te hebben :verymad:
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door Zakie »

1x mijn linker voor wiel verloren op de weg omdat ik de velg wel had vast gezet maar de verbreder niet.... 1x naar goes gereden om me quad af te stellen , had de nacht daarvoor me koppeling pakking gemonteerd maar olie bout vergeten terug te monteren, kom ik aan zonder olie en bout... gelukkig hadden ze alles. 1x een moer zo vast gezet van me verbreder dat hij was door gedraaid vloog 2meter tegen de garage deur aan , koppijn dat ik had aw aw haha.. ik ben al meer dan 300boutjes verloren hahaha zelf bouten met borgmoeren :P en nog zoveel maar ja gelukkig altijd goed gekomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk 4
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Gebruikersavatar
cor
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 724
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 17:54
Locatie: omg rotterdam

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door cor »

Zakie schreef:1x mijn linker voor wiel verloren op de weg omdat ik de velg wel had vast gezet maar de verbreder niet.... 1x naar goes gereden om me quad af te stellen , had de nacht daarvoor me koppeling pakking gemonteerd maar olie bout vergeten terug te monteren, kom ik aan zonder olie en bout... gelukkig hadden ze alles. 1x een moer zo vast gezet van me verbreder dat hij was door gedraaid vloog 2meter tegen de garage deur aan , koppijn dat ik had aw aw haha.. ik ben al meer dan 300boutjes verloren hahaha zelf bouten met borgmoeren :P en nog zoveel maar ja gelukkig altijd goed gekomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk 4
heb je ook nog een keer zien aankomen dat je veren nog niet vast zaten :)
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door Zakie »

Hahahaha, dat klopt indderdaad

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk 4
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
boelie
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1431
Lid geworden op: za 09 apr, 2011 20:37
Locatie: Zeeland met de zon aan de zee kant
Contacteer:

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door boelie »

paar jaren geleden bij mn bashan nieuwe achteras lagers gestoken de dag erna gaan crossen breekt heel de as af bij het wiel.
dat was ook lekker
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door Jason McCoy »

Das niet echt een sleutelblunder, dat was een aankoopblunder
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: De sleutelblunder topic

Bericht door Yair »

haha +1
_____________________________
Afbeelding
Plaats reactie