Gereedschap

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
bieske
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 22 sep, 2013 20:58
Locatie: den bosch

Re: Gereedschap

Bericht door bieske »

geen enkel merk heeft garantie zoals facom die heeft ....
allemaal zg. levenslange garantie, maar facom is de enige die meteen zonder vragen en zonder kosten omruilt voor nieuw!
en het maakt helemaal niks uit of je het nou zelf nieuw gekocht hebt of dat je de 3de of 10de eigenaar bent.
als jij je ratel kapot hebt rij je naar een facom dealer, je hoeft er nog geen rekening bij te hebben . inleveren en je krijgt een nieuwe zonder vragen.
gedore ed. moet je bijbetalen of opsturen en weet ik het allemaal niet wat voor smoesjes .

en mannesmann is leuk voor af en toe, maar moet je echt kracht zetten dan scheuren je doppen gewoon open... das dus nieuwe kopen want dan ben je niet goed omgegaan met het gereedschap, weg garantie ...
bij facom scheuren de doppen ook weleens als het goed vast zit, dop terug naar de winkel en meteen een nieuwe mits je er niet met een luchtsleutel op hebt liggen hameren.
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Gereedschap

Bericht door Jason McCoy »

Ik heb nog nooit een dop van mannesmann kapot gemaakt, ook niet als ik er met een luchtsleutel op klap hoor. Facom geeft geen garantie aan 2e hands spul. Of je hebt mazzel met je dealer misschien.
Anyway, je hebt een complete gereedschapswagen van mannesmann voor de prijs van 1 ratel setje van facom. Ofwel de prijs kwaliteit van mannesmann ligt hoger dan van facom.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Gebruikersavatar
Verhulst
Quadrider
Quadrider
Berichten: 343
Lid geworden op: ma 19 sep, 2011 20:54

Re: Gereedschap

Bericht door Verhulst »

Iemand interesse in combi dewalt
Schroefklopboormachine + boloneur 18v in de doos..
Burn the rubber.. Not you'r soul..

1) Yamaha raptor 350 2007 ( sold )
2) Yamaha grizzly 700 2008 ( sold )
3) Yamaha grizzly 550 2011 ( sold )
4) Yamaha raptor 700 ( sold )
5) Yamaha yfz 450 ( sold )
6) Yamaha raptor 700 SE ( sold )
7) ???????????
Plaats reactie