Medion wificamcorder

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 22 dec, 2013 20:10
Locatie: Vlaams-brabant

Medion wificamcorder

Bericht door Joren »

Ik krijg vandaag het boekje van de aldi binnen. Zaterdag is er de medion md 87005 actioncam, voor 99,99 euro!

Meteen filmpje of review gezocht, vind enkel een medion actioncam md 86xxx. Dus ik veronderstel een oud model... Ziehier het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=vTGaUAGKH54" onclick="window.open(this.href);return false; en https://www.youtube.com/watch?v=R1TC744ti1U" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel redelijk wat geruis van de wind, maar voor 100 euro, met geheugenkaartje van 32 gb 118 euro.

Zou dit te wagen zijn? Ik twijfel al een tijdje om zoiets aan te schaffen, maar de prijs van een gopro is voor mij te hoog, niet van niet te kunnen aankopen, maar wil er gewoon geen 350 euro tegenaan smijten :p

Misschien is de liquid image ego dan een betere oplossing voor een 80 euro meer..?

Meningen? :)
Yamaha raptor 350 '07
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Medion wificamcorder

Bericht door yamahakoppel »

met een GO PRO kun je ook last hebben van geruis van de wind ik heb de eerste editie nog van go pro en was van de week ook aan het denken om die van de aldi aan te schaffen als het echt niks is dan is het maar 100 € weg gegooid :roll: maar mijn persoonlijke ervaringen van medion en andere producten van de aldi gelijk hun gereedschap top craft is allemaal wel goede kwaliteit voor dat geld :wink:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
jumper2110
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15

Re: Medion wificamcorder

Bericht door jumper2110 »

Sluit me volledig aan bij die mening Kris.
In het slechtste geval (maar daar ga ik zeker niet van uit) is het idd €100 weggegooid.. voor de meeste mensen zijn er ergere dingen ;)
Prijs-kwaliteit is dat zeker niet mis!
Gebruikersavatar
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 22 dec, 2013 20:10
Locatie: Vlaams-brabant

Re: Medion wificamcorder

Bericht door Joren »

Het is natuurlijk waar voor zen geld, daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Ik weet gewoon nog niet of ik "nood" heb aan betere kwaliteit eens ik het heb. Een vriend van mij, waarmee ik altijd ga crossen met de quad, heeft een gopro, denk de 2 met afstandsbediening, en dan zit je al direct aan 350 minstens denk ik? batterij gaat ook niet zoo lang mee vond ik... Hoe lang zou de medion het volhouden...

Ik begin nu toch wel echt te denken van zo eentje aan te schaffen :p
Yamaha raptor 350 '07
Thomaz
Quadrider
Quadrider
Berichten: 448
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 17:07

Re: Medion wificamcorder

Bericht door Thomaz »

Wat ik hier over denk ..
Lijkt me inderdaad een leuke prijs. Jezelf afvragen waar je het voor gaat gebruiken. Dit is opgenomen op een vlakke baan. Waar zit dat kwaliteitsverschil? Ik weet dat mijn Gopro 3 Black editie een beeldstabilisator heeft. Crossen, of op men r/c helikopter. Beeld blijft zuiver. Hoe goed blijft dit bij Medion? Fish eye lens voor een breed beeld. Mijn batterij gaat ongeveer 68 min mee. Filmen op 1080p 60 frames. Kan je met de medion ook 720 @ 120 frames filmen? Slowmotion? Wil je dit kunnen? Misschien een okazie Gopro3 kopen van iemand die dat 2 keer heeft gebruikt voor bv €200? Ik kan bv instellen dat als mi Gopro ondersteboven hangt ik normaal kan filmen. Dit voor mijn r/c helikopter , passen gopro accessoires? Zijn ze genoeg voorradig bij Aldi?,.. Enzo enzo,..

Thomaz
Gebruikersavatar
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 22 dec, 2013 20:10
Locatie: Vlaams-brabant

Re: Medion wificamcorder

Bericht door Joren »

Beeldstabilisator zal ie niet hebben, staat niet bij de specificaties.. ik denk dat ik het zo ga laten en de tweedehandsmarkt eens bekijk..
Of ik echt de kwaliteit van een gopro nodig heb, denk ik niet.. maar beter meteen goed dan eerst 100 euro wegsmijten..
Bedankt voor je reactie :)
Yamaha raptor 350 '07
Carlovdw
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: di 05 feb, 2013 07:48
Locatie: Kortessem

Re: Medion wificamcorder

Bericht door Carlovdw »

Ik d8 gelezen te hbb dat ie een uur kan filmen
YOLO
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Re: Medion wificamcorder

Bericht door JdmhatchR »

GoPro replica uit china kopen man... Kost 70Euro ofzo. Kwaliteit ervan is gewoon goed :bier:
Gebruikersavatar
Duck
Quadrider
Quadrider
Berichten: 302
Lid geworden op: do 24 jan, 2013 12:56
Locatie: Antwerpen

Re: Medion wificamcorder

Bericht door Duck »

Ik heb deze gekregen van mijn vriendin...

http://www.jvc.be/product.php?id=GC-XA2BEU&catid=100297

Moet zeggen dat ik er heel blij mee was, kost de helft van een go pro en doet bijna hetzelfde :wink:
Plaats reactie