Twee doden quad ongeluk

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Twee doden quad ongeluk

Bericht door Yair »

Bij een ongeluk met een quad zijn vannacht in Andijk (N-H) twee mensen om het leven gekomen. Het zijn jongens van 18 en 19 jaar, die samen op de quad zaten.

Een voorbijganger vond een van de jongens zwaargewond bij het motorvoertuig. De tweede jongen werd later in het water gevonden. Beide jongens zijn op de plaats van het ongeluk overleden. Volgens de politie was het een eenzijdig ongeluk.

Het Noordhollands Dagblad schrijft op basis van politieonderzoek vannacht dat de twee tegen een brug zijn gereden. Er zijn geen sporen zijn die naar de brug leiden, maar wel aanwijzingen dat de twee in de buurt een aantal rondjes hebben gereden.

http://nos.nl/artikel/667982-twee-doden ... -quad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________________
Afbeelding
Gebruikersavatar
Quadrijder2
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: wo 26 mar, 2014 10:57
Locatie: Zuid Nederland

Re: Twee doden quad ongeluk

Bericht door Quadrijder2 »

Zo heftig dit ,wat zal er gebeurd zijn ?
Zware tijd voor de familie van de jongens.
Het is een prachthobby maar je moet echt blijven opletten.
Can Am Outlander L 500 DPS Max
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Twee doden quad ongeluk

Bericht door yamahakoppel »

yamaha blaster

smalle quad, hoog op zijn cross banden, 2 jong gasten, grote bocht voor de brug, en in de buurt sporen dat ze daar gereden hebben, moet daar verder nog een tekening bij :roll:

veel te snel en te zot gereden.

altijd erg dat zo iets moet gebeuren :cry: en dan uw leven er moet bij laten maakt het alleen maar erger :( 1 ding is zeker ze hebben fun gehad tot de laatste minuut :oops:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
myfm
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 811
Lid geworden op: ma 28 nov, 2011 19:17

Re: Twee doden quad ongeluk

Bericht door myfm »

yamahakoppel schreef:yamaha blaster

smalle quad, hoog op zijn cross banden, 2 jong gasten, grote bocht voor de brug, en in de buurt sporen dat ze daar gereden hebben, moet daar verder nog een tekening bij :roll:

veel te snel en te zot gereden.

altijd erg dat zo iets moet gebeuren :cry: en dan uw leven er moet bij laten maakt het alleen maar erger :( 1 ding is zeker ze hebben fun gehad tot de laatste minuut :oops:

denk dat de laaste minuten niet zo fun waren :|
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650

ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
Plaats reactie