Super Raptor 700R, diverse opties.

Heb je wat op overschot wat weg mag voor een prijsje? (enkel quads/quadonderdelen!)(enkele particulieren!)
Plaats reactie
Minimalrene
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 17 sep, 2012 22:40

Super Raptor 700R, diverse opties.

Bericht door Minimalrene »

Hallo,

Gezien ik toch eerder dan gepland voor een huis aan het kijken ben, ben ik daardoor helaas wel genoodzaakt mijn Yamaha Raptor 700R te verkopen, bij deze wil ik dan ook kijken of er interesse voor is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Korte geschiedenis:
- De raptor komt uit 2006, en is een Yamaha 700R.
- In 2013 is de Raptor door de vorige eigenaar gekocht bij Bart Powersports.
- Begin 2014 is de motor compleet aangepakt op de juiste manier, Bart Powersports heeft namelijk het complete FMF uitlaatsysteem, de Hotcams stage 2 Nokkenas, open luchtfilter systeem, en de powercommander erop gebouwd.
- Daarna is dit alles bij Hilltech te Kaatsheuvel op de rollerbank perfect afgesteld zodat hij prachtig draait, en belangrijker nog alles netjes heel blijft.
- Naast het motorblok is er destijds ook nog een Vapor tellerunit opgebouwd, evenals spoorverbreders achter, dikke Nerfbars, A-arm beschermers, en bumper voor.
- Begin dit jaar heb ik de Raptor van de vorige eigenaar overgenomen, en ben er net zoals de vorige eigenaar echt als liefhebber mee omgegaan.
Altijd netjes binnen gestaan en voorzien van beschermhoes, regelmatig mee gereden en na elke rit direct schoongemaakt.
- afgelopen maand heb ik de Raptor nog een grote beurt gegeven, zo zijn alle vloeistoffen ververst, filters vervangen, is er een nieuwe bougie opgekomen, nieuwe remschijf achter (geventileerd) op gezet, alles nogmaals doorgesmeerd, enz enz...

Kortom een echte liefhebbers quad, met alle belangrijke opties en op de juiste manier gebouwd.
Optielijst:
- FMF uitlaatsysteem compleet.
- Hotcams stage 2 nokkenas.
- Powercommander.
- vapor tellerunit.
- geventileerde remschijf.
- spoorverbreders achter.
- open luchtfilter.
- Nerfbars.
- bumper voor.
- A-arm beschermers.

Ook komen er met de verkoop zeer veel reserveonderdelen met de Raptor 700R mee, zoals vloeistoffen, originele nokkenas, stickers, body protector, remslot enz enz...

Ook heb ik een map erbij zitten met alle bonnen, geschiedenis, papieren enz.
Dus ook de bonnen van de onderdelen, zo kosten de uitlaat nokkenas en powercomander bijv. al 1700,-euro samen.
Verder heb ik zeer veel foto's van de raptor 700R erbij van de afgelopen jaren.

Mijn vraagprijs voor de Raptor 700R is: 5950,-euro, daarvoor krijg je echt een zeer goed onderhouden liefhebbers Raptor.
De quad is te bezichtigen in Noord Brabant.
Voor vragen of een afspraak: renevervoort11@gmail.com, ik reageer dagelijks.

Met vriendelijke groet,

René Vervoort.
Laatst gewijzigd door Minimalrene op za 10 okt, 2015 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: Super Raptor 700R, diverse opties.

Bericht door Yair »

De raptor komt uit 2006 en is in 2004 gekocht, das knap.
_____________________________
Afbeelding
Minimalrene
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 17 sep, 2012 22:40

Re: Super Raptor 700R, diverse opties.

Bericht door Minimalrene »

Klopt was een typfoutje, moest 2014 zijn.
Maar is inmiddels aangepast.

Hij staat ondertussen in de winterstalling.
Daarom prijs tijdelijk omlaag, mag nu weg voor 5400,-euro
Staat nu ook op speurders.
Supernette vlugge quad voor jaren plezier.
Plaats reactie