einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Heb je wat op overschot wat weg mag voor een prijsje? (enkel quads/quadonderdelen!)(enkele particulieren!)
MXStraining
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 73
Lid geworden op: do 16 jun, 2016 17:16

einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door MXStraining »

Beste,

Mijn verhaal leest nogal woelig, ik ben mij daarvan bewust :roll: echter alles heeft een logische verklaring...

Begin juli kocht ik mijn outlander 450L, echter om tegemoet te komen aan mijn gezin heb ik deze derde week van augustus ingeruild voor een Outlander 570 Max model 2017. Een super machine...

Zonder al te veel details te kunnen geven, ik ben werkzaam bij defensie en ons land heeft te maken met aanslagen en terreur. Vandaag 1/09 kreeg ik het onverwachte 'nieuws' dat ik ben opgeroepen om gedurende 9-12m ergens te gaan 'optreden'. Dit geheel onverwacht en onvoorzien doch niet onlogisch in mijn situatie. Dit maakt dat mijn spiksplinternieuwe quad wellicht nog heel weinig zal buitenkomen vermits mijn dienstplanning ook voor mij nog een raadsel is..

Ik heb daarom besloten om mijn nieuwe Can Am outlander 570 max - 150kms te koop aan te bieden aan. Met pijn in het hart weliswaar.

Hij is in absolute nieuwstaat, nog niet persoonlijk geprogrammeerd en voorzien van een koffer achteraan. Jullie kennen ongetwijfeld de nieuwprijs, POTK. Pas officieel ingeschreven 6/09
mvg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door MXStraining op wo 14 sep, 2016 11:51, 3 keer totaal gewijzigd.
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door Jazzy »

Tip: voeg even foto's toe. Persoonlijk ben ik trouwens groot voorstander van het noemen van een vraagprijs, dan weet de geïnteresseerde direct of jouw verwachtingen realistisch zijn. Succes met de verkoop!
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Gebruikersavatar
Quadrijder2
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: wo 26 mar, 2014 10:57
Locatie: Zuid Nederland

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door Quadrijder2 »

Das inderdaad een korte proefrit en om hem zolang te stallen is ook zonde.
Ik kan er wel een jaartje op letten hoor :D
Ja je baan is toch ook belangrijk en ik denk dat voor deze mooie quad zeker wel iemand te vinden is.
Heb je hem bij een dealer gekocht ?
Can Am Outlander L 500 DPS Max
Iedow
Quadrider
Quadrider
Berichten: 400
Lid geworden op: za 15 nov, 2014 17:41
Locatie: Drenthe

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door Iedow »

Persoonlijk snap ik hier werkelijk niets van... En lijkt het wel of je zelf dealer bent, of verkoopt voor een dealer..

Nette outlanders, met weinig km beide zeer kort gehad, eigenlijk niet, enkel op naam! Een 450l en nu weer een 570L

Succes met je verkoop, en als parate militair weet je toch dat je op ieder moment uitgezonden kan worden, dus dat komt nooit geheel onverwachts!
Can-am outlander L 570 max
MXStraining
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 73
Lid geworden op: do 16 jun, 2016 17:16

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door MXStraining »

Iedow schreef:Persoonlijk snap ik hier werkelijk niets van... En lijkt het wel of je zelf dealer bent, of verkoopt voor een dealer..

Nette outlanders, met weinig km beide zeer kort gehad, eigenlijk niet, enkel op naam! Een 450l en nu weer een 570L

Succes met je verkoop, en als parate militair weet je toch dat je op ieder moment uitgezonden kan worden, dus dat komt nooit geheel onverwachts!
Ik ben geen dealer noch militair ;)

450 gekocht voor eigen plezier, ingeruild tegen 570 om kids mee te nemen en om mee naar mijn werk te rijden - 2 cilinder is immers gunstiger om kms te malen op asfalt ..... Ik heb Paul er enkele weken geleden over gesproken trouwens.

Mocht ik verkopen voor een dealer dan zou ik ze verkopen aan nieuwprijs en niet inschrijven noch verzekeren? :shock: Niks achter zoeken Iedow, gewoon overhaaste beslissing van mij en ongunstige speling van het lot - in hetgeen ik doe worden beslissingen soms heel traag genomen en soms heel snel - het was niet in te schatten. Ik kan hem ook 9-12m in mijn garage laten staan maar daar heeft niemand iets aan.
MXStraining
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 73
Lid geworden op: do 16 jun, 2016 17:16

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door MXStraining »

Quadrijder2 schreef:Das inderdaad een korte proefrit en om hem zolang te stallen is ook zonde.
Ik kan er wel een jaartje op letten hoor :D
Ja je baan is toch ook belangrijk en ik denk dat voor deze mooie quad zeker wel iemand te vinden is.
Heb je hem bij een dealer gekocht ?
Ja uiteraard en er behoorlijk wat geld op verloren. Eerst ééncilinder voor anderhalve maand en nu dit.... Ik zit er wel wat mee maar denk dat verkopen de beste oplossing is :-|
michelpet
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: wo 29 jun, 2016 21:12
Locatie: noord holland

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door michelpet »

zonde man als je knap kan stallen zou ik daar voor gaan dan loopt je geld ook niet weg.
let niet op me taal ben woord blind aub.
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 812
Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
Locatie: Dubai
Contacteer:

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door Pindapotje »

Dit is inderdaad kapitaalvernietiging :shock: (en wat je er nu voor vangt krijg je waarschijnlijk over een jaar nog met dezelfde kilometers)
En kan in de tijd dat je weg bent je partner er niet mee rijden met de kids?
08brothers
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 152
Lid geworden op: za 05 jan, 2013 22:50
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door 08brothers »

Ik heb nog wel een plekje in de loods over, stallen we hem gewoon hier, laat ik hem af en toe, helemaal gratis gewoon ff voor je draaien 8)

Zonde inderdaad dat je moet verkopen! Prachtige machine!! Het is dat het niet in het budget zit, anders zou ik er de lange tocht wel mee gaan aandurven naar scandinavie.
Gebruikersavatar
ysie
Quadrider
Quadrider
Berichten: 260
Lid geworden op: ma 20 okt, 2014 13:10

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door ysie »

Wegdoen is geldverlies. Ik zou hem gewoon houden. Zoals er hier al zeiden binnen een jaar krijg je er evenveel voor.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Ab amicis honesta petamus. :) :D
MXStraining
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 73
Lid geworden op: do 16 jun, 2016 17:16

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door MXStraining »

Pindapotje schreef:Dit is inderdaad kapitaalvernietiging :shock: (en wat je er nu voor vangt krijg je waarschijnlijk over een jaar nog met dezelfde kilometers)
En kan in de tijd dat je weg bent je partner er niet mee rijden met de kids?
Hallo, neen het interesseert haar niet... Ook deel van het probleem :? , t staat wellicht beetje in hare weg als ik er nie ben en ik mocht dergelijke uitgave doen in het kader van woon-werkverkeer, we sparen dan immers een wagen uit. Dit is nu ook niet meer het geval :|

Nu iedereen heeft een beetje gelijk maar ik hoop van nu nog wat van de waarde te krijgen, een quad van een jaar ouder zal sowieso nog minder waarde zijn, me dunkt....

Ik hoop zo snel mogelijk iemand gelukkig te kunnen maken met deze prachtige machine.
indra
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 26 apr, 2013 23:39

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door indra »

Ik heb wel interesse maar ik vrees dat je vraagprijs toch wat hoog is.
Deze quad is (zonder opties) nieuw te koop voor 9599 euro.
Jou quad heeft alleen een koffer als optie....
Als je bereid bent om je prijs te laten zakken mag je me altijd contacteren via pb.
never drive faster than your guardian angel can fly
KennyH
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 25 apr, 2016 15:31

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door KennyH »

Sorry dat ik echt twijfel aan je verhaal!

Ik werk zelf bij defensie en je word echt niet zomaar even 9-12mnd ergens heen gestuurd en vooral niet op zoon korte termijn. (alleen als je bij de kct zit misschien).

Ik ga zelf in maart naar Jordanië voor 4,5 maand. DAT zijn realistische tijden! Ben wel heeeel benieuwd wat jij dan doet ;)

Maar dit terzijde!

Zonde van je overhaaste aankoop en succes met de verkoop!!
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door Yair »

Totaal offtopic maar wat ga je in Jordanië doen? Of mag je dat niet vertellen.
_____________________________
Afbeelding
MXStraining
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 73
Lid geworden op: do 16 jun, 2016 17:16

Re: einde van de korte rit - verkoop Can Am Outlander 570 max 2017!

Bericht door MXStraining »

KennyH schreef:Sorry dat ik echt twijfel aan je verhaal!

Ik werk zelf bij defensie en je word echt niet zomaar even 9-12mnd ergens heen gestuurd en vooral niet op zoon korte termijn. (alleen als je bij de kct zit misschien).

Ik ga zelf in maart naar Jordanië voor 4,5 maand. DAT zijn realistische tijden! Ben wel heeeel benieuwd wat jij dan doet ;)

Maar dit terzijde!

Zonde van je overhaaste aankoop en succes met de verkoop!!
Hallokes,

u mag twijfelen, defensie is een breed begrip, nietwaar. De aankoop was inderdaad overhaast :?
Plaats reactie