[TE KOOP] access sp50 met werk

Heb je wat op overschot wat weg mag voor een prijsje? (enkel quads/quadonderdelen!)(enkele particulieren!)
Plaats reactie
ironhead
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 24 jan, 2016 21:08

[TE KOOP] access sp50 met werk

Bericht door ironhead »

merk & type: access sp50
bouwjaar: 2009
opties:
-led voorstralers
-led knipperlichten voor
-led dagrijlicht
-dubbele luchthoorn onder zadel

richtprijs: 750
reden verkoop: geen tijd voor reparaties i.v.m. vertrek buitenland

Een stoere bromquad waar het een en ander aan moet gebeuren voordat deze weer de weg op kan.
de quad rijdt nog wel maar tijdens het rijden klinkt er een krakend geluid vanaf de achterkant. Dit is voor mij een reden om er niet meer mee te rijden en aangezien ik binnenkort naar het buitenland vertrek ga ik hem ook niet meer opknappen. Afgezien van het gekraak moet er een nieuwe spanningsregelaar op en behoefd de remmerij achter ook wat liefde, de klauw zit nu opzij getywrapt. De quad is voorzien van led stralertjes op de voorpoten, ook de knipperlichten voor en de dagrijverlichting is in led uitgevoerd. De voorlamp is een xenonlook lamp voor iets feller, witter licht. Ook is het beestje voorzien van een trekhaak en zit er onder het zadel een stevige luchthoorn ingebouwd aangezien het standaart toetertje niks is. kortom een quad die zeker potentie heefdt maar even in een moeilijke periode zit. De quad staat op kenteken en mag dus met een am rijbewijs bereden worden. Kijken is mogenlijk en ook de motor kan gehoord worden maar een proefrit zit er helaas niet in vanwege het gekraak.

indien 750 teveel gevraagd is is een goed bod ook welkom
Afbeelding
ik ben niet zo bijster goed met computers en deze foto heefdt me ongeveer een half uur gekost, wil je meer foto's pb dan even je email adres
ironhead
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 24 jan, 2016 21:08

Re: [TE KOOP] access sp50 met werk

Bericht door ironhead »

prijs verlaging 650 euries en hij is van jou!
Figuur
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 14 jun, 2019 07:57

Re: [TE KOOP] access sp50 met werk

Bericht door Figuur »

Is hij toevalig nog te koop?
Plaats reactie