Tgb 325 (en gevonden..)

Laat je beurs niet toe om nieuw te kopen, post hier wat je nodig hebt !
martijn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 16:35
Locatie: noord-holland

Tgb 325 (en gevonden..)

Bericht door martijn »

Ik zoek een tgb blade.
Target twijfel ik nog over. (ben ik nog niet 100% over uit) moet wel een 325 zijn ivm betrouwbare motor.(sym)
Wel in goede staat graag dus een quad waar ik gelijk plezier van kan hebben.
Onderhoud graag bijgehouden en gewoon alles in orde.

Wie o wie heeft een tip?

Groetjes Martijn :quad:
Laatst gewijzigd door martijn op wo 28 nov, 2018 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
tgb 325 blade (2014)
Iedow
Quadrider
Quadrider
Berichten: 400
Lid geworden op: za 15 nov, 2014 17:41
Locatie: Drenthe

Re: Tgb 325

Bericht door Iedow »

Hallo Martijn, bij quadwise staat er een te koop..

https://www.quadwise.nl/nl/quad-occasio ... /a-9997-65
Can-am outlander L 570 max
martijn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 16:35
Locatie: noord-holland

Re: Tgb 325

Bericht door martijn »

Top! Bedankt voor je reactie :)
Had m wel eens gezien en staat op m'n lijst.
Ga eens contact met ze opzoeken....
tgb 325 blade (2014)
slowco
Quadrider
Quadrider
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 08 sep, 2010 15:32

Re: Tgb 325

Bericht door slowco »

martijn schreef:Ik zoek een tgb blade.
Target twijfel ik nog over. (ben ik nog niet 100% over uit) moet wel een 325 zijn ivm betrouwbare motor.(sym)
Wel in goede staat graag dus een quad waar ik gelijk plezier van kan hebben.
Onderhoud graag bijgehouden en gewoon alles in orde.

Wie o wie heeft een tip?

Groetjes Martijn :quad:
Ik weet je budget niet maar dit is de beste die ik voorbij zag komen:
https://www.speurders.nl/overzicht/tgb- ... +blade+325

Met maar 54km op de teller. Misschien kun je onderhandelen naar €3750,- of nog wat lager?
martijn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 16:35
Locatie: noord-holland

Re: Tgb 325

Bericht door martijn »

Ook zeker niet slecht, maar 'kan een kenteken op' moet nog gebeuren dus?
En dan de prijs...ff te stevig .( 3000,- max)
Maar bedankt voor het meezoeken!
tgb 325 blade (2014)
slowco
Quadrider
Quadrider
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 08 sep, 2010 15:32

Re: Tgb 325

Bericht door slowco »

martijn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 16:35
Locatie: noord-holland

Re: Tgb 325

Bericht door martijn »

Die was al verkocht...
Ik had al gebeld :|
tgb 325 blade (2014)
slowco
Quadrider
Quadrider
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 08 sep, 2010 15:32

Re: Tgb 325

Bericht door slowco »

Dan zou ik onder het mom "niet geschoten is altijd mis" een schandbod doen van ongeveer €3200,- incl. kenteken op naam voor die eerste die ik aangaf. Gaat waarschijnlijk niet lukken voor dat bedrag maar zou het zeker proberen.
martijn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 16:35
Locatie: noord-holland

Re: Tgb 325

Bericht door martijn »

Dat is zo maar ik ga eerst maar 's bellen voor de blade :D
tgb 325 blade (2014)
slowco
Quadrider
Quadrider
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 08 sep, 2010 15:32

Re: Tgb 325

Bericht door slowco »

martijn schreef:Dat is zo maar ik ga eerst maar 's bellen voor de blade :D
Als je die bij QuadWise met 7479km van €3150,- bedoelt waar de voorwielen van omgewisseld lijken, hoop ik dat je daar flink wat af krijgt. Anders is het wel erg duur t.o.v. die Target met maar 54km.
martijn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 16:35
Locatie: noord-holland

Re: Tgb 325

Bericht door martijn »

Die banden voor lijken inderdaad wel verkeerd om.
Was me nog niet opgevallen!

Zo te zien wel het latere model aan de neus/drl (?) te zien...
3150,- te duur vind je?
Hmmmm, dacht dat het meeviel als ik op www kijk wat sommige nog voor prijzen durven te vragen voor een bouwjaar 2010 of ouder. :shock:

ik val voor de sym 325 blokjes, hebben hun dienst bewezen.
Ik reed ooit quadlander en nooit spijt gehad!
Morgen er toch maar 'ff' langs om te kwijlen :o
Wish me luck!
tgb 325 blade (2014)
slowco
Quadrider
Quadrider
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 08 sep, 2010 15:32

Re: Tgb 325

Bericht door slowco »

Ik bedoelde duur in vergelijking met die Target 325 waar maar 54km op staat. Als je die gunstig (op kenteken) mee kunt krijgen zou ik daar voor gaan. Maar dat kentekenverhaal is wat vaag. Goed opletten wat dat inhoudt en wat het kost.
Aan de andere kant zou je die Blade misschien voor minder dan 3 mille mee kunnen krijgen kant en klaar.
martijn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 16:35
Locatie: noord-holland

Re: Tgb 325

Bericht door martijn »

slowco schreef:Ik bedoelde duur in vergelijking met die Target 325 waar maar 54km op staat. Als je die gunstig (op kenteken) mee kunt krijgen zou ik daar voor gaan. Maar dat kentekenverhaal is wat vaag. Goed opletten wat dat inhoudt en wat het kost.
Aan de andere kant zou je die Blade misschien voor minder dan 3 mille mee kunnen krijgen kant en klaar.
Ik heb natuurlijk niets in te ruilen dus kan het gunstig voor me uitpakken.
Ik heb telefonisch contact gehad en ga morgen ff langs om te kijken/keuren.
Wie weet wat er van komt....
Ik ga wel voor wegbanden anders kan ik elk half jaar nieuwe banden omleggen!
Morgen breng ik hier uitslag van 'het avontuur' .
Bedankt allen voor het meedenken en tips!
tgb 325 blade (2014)
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Tgb 325

Bericht door Paul Snip »

Als de voorbanden niet aangedreven worden, worden ze wel vaker omgekeerd geplaatst. Dus dat kan bewust zo gedaan zijn.

Ik heb jaren met een TGB 250 gereden. Letterlijk onsloopbaar. In het terrein komt ie wel behoorlijk kracht te kort. Maar op de weg is het een fijne machine. Zuinig en betrouwbaar. Die van mij heeft het tot 23.000km volgehouden. En toen heb ik hem verkocht.

Origineel zitten er 23" banden onder op 10" velgen. Mooiste is om er een setje 25" wegbanden bij te zoeken. Die moeten dan wel vaak weer op 12" velgen gemonteerd worden. Dan heb je een iets hogere topsnelheid op de weg. (Ca 90 km per uur). De kleine bandjes houd je dan mooi voor het terrein. Is ook weer goed voor de trekkracht.

De 325 is gelukkig wel iets krachtiger dan de 250. Maar verwacht er geen wonderen van. Zolang je in het vlakke gebied blijft gaat het allemaal prima. In de bergen blijkt het vermogen snel te mager. Op asfalt gaat het allemaal prima. Maar zodra je offroad omhoog moet wordt het soms duwen.

Enige bekende zwakke punt van deze TGB's is de achterbrugophanging. Daar waar hij in het frame zit wil nog wel eens ruimte op de bussen komen. Is allemaal wel te vervangen maar kost al snel 200 Euro. Goed smeren is het advies! (zit een nippel op). De achterbrug zelf wil ook nog wel eens inscheuren. Dus daar zal ik even goed naar kijken.

Dus eigenlijk kan ik je deze quad alleen maar aanbevelen. De firma Quadwise is sowieso een bedrijf die zo'n quad alleen maar verkoopt als ze er zelf ook vertrouwen in hebben.
martijn
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 16:35
Locatie: noord-holland

Re: Tgb 325

Bericht door martijn »

Paul Snip schreef:Als de voorbanden niet aangedreven worden, worden ze wel vaker omgekeerd geplaatst. Dus dat kan bewust zo gedaan zijn.

Ik heb jaren met een TGB 250 gereden. Letterlijk onsloopbaar. In het terrein komt ie wel behoorlijk kracht te kort. Maar op de weg is het een fijne machine. Zuinig en betrouwbaar. Die van mij heeft het tot 23.000km volgehouden. En toen heb ik hem verkocht.

Origineel zitten er 23" banden onder op 10" velgen. Mooiste is om er een setje 25" wegbanden bij te zoeken. Die moeten dan wel vaak weer op 12" velgen gemonteerd worden. Dan heb je een iets hogere topsnelheid op de weg. (Ca 90 km per uur). De kleine bandjes houd je dan mooi voor het terrein. Is ook weer goed voor de trekkracht.

De 325 is gelukkig wel iets krachtiger dan de 250. Maar verwacht er geen wonderen van. Zolang je in het vlakke gebied blijft gaat het allemaal prima. In de bergen blijkt het vermogen snel te mager. Op asfalt gaat het allemaal prima. Maar zodra je offroad omhoog moet wordt het soms duwen.

Enige bekende zwakke punt van deze TGB's is de achterbrugophanging. Daar waar hij in het frame zit wil nog wel eens ruimte op de bussen komen. Is allemaal wel te vervangen maar kost al snel 200 Euro. Goed smeren is het advies! (zit een nippel op). De achterbrug zelf wil ook nog wel eens inscheuren. Dus daar zal ik even goed naar kijken.

Dus eigenlijk kan ik je deze quad alleen maar aanbevelen. De firma Quadwise is sowieso een bedrijf die zo'n quad alleen maar verkoopt als ze er zelf ook vertrouwen in hebben.
Dat dacht ik ook Paul.
De quad is dan ook aan mij verkocht en ik laat er onroad banden onder plaatsen.
Deze zijn incl. Oude offroads neem ik mee.
Al met al niet slecht dacht ik zo...
Ben er blij mee en bedankt voor de toelichting!
tgb 325 blade (2014)
Plaats reactie