CrazyMudfreaks.tk

Interessante links kan je hier posten. (geen sluikreclame, a.u.b.)
Plaats reactie
crazymudfreaks.tk
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 127
Lid geworden op: ma 09 apr, 2007 20:14
Contacteer:

CrazyMudfreaks.tk

Bericht door crazymudfreaks.tk »

Hey collega's

Neem een kijkje op onze site.


www.CrazyMudFreaks.tk

Voor meer info verwijs ik naar het gastenboek of te mailen.

groetjes

Roel en co.
Tripod
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 14:25
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Bericht door Tripod »

Hey leuke site, ik heb een tip voor het logo ik zou .tk weghalen. Stel voor dat je nu dus t-shirts laat maken met .tk erop en over een tijdje neem je een be site, dan is het vervelend dat er nog tk op de shirts staat enzo snapie ;)
Plaats je quad site op deze toplijst, en zie zo wie de beste quad site heeft van nederland & belgie.
http://www.topsiteguide.com/top.asp?site=Quad
crazymudfreaks.tk
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 127
Lid geworden op: ma 09 apr, 2007 20:14
Contacteer:

Bericht door crazymudfreaks.tk »

Waarom betalen voor een site als het gratis ook gaat?
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

waarom?

- Extra ongewenste reclame... (ik houd nie zo van die reclame-banners bovenaan, waar de .TK eigenaars mee verdienen), regelmatig popups met reclame/beltonen als ik jullie site bezoek.
- Meer mogelijkheden op betalende server (PHP, MySQL, ...)
- backup mogelijkheden...
- Je bent nooit zeker van je adres, als .TK besluit om jou account weg te gooien, of ermee te stoppen, sta je daar met je site. Of als je 'n tijdje weinig tot geen bezoekers krijgt, wordt je domeinnaam ook stopgezet.

Ik moet eerlijk zeggen, ik mijd .TK domeinnamen. Als ik er niet écht moet zijn, blijf ik er weg.

Een goeie betalende hosting heb je al voor 40-60€per jaar, met alles erop en eraan.
Als je 'n quad kan kopen, zal dit wel niet echt de extra kost betekenen denk ik ?
Neem maar es contact met me op.

Erwin
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
crazymudfreaks.tk
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 127
Lid geworden op: ma 09 apr, 2007 20:14
Contacteer:

Bericht door crazymudfreaks.tk »

ik kon die reclame weg hebben gedaan maar voor ik het door had zat ik aan meer dan het dubbel aantal bezoekers om dat bannerke te kunnen verwijderen.

ik vind een .tk niets minder dan een .be of .com.

met die banner op de site gooien ze ons minder snel eraf dan dan zonder denk ik
omwille van de mogelijke kliks op die banners.

als ze het wouden doen hadden ze het al lang gedaan vrees ik.


en we doen ook een beetje aan liefdadigheid
omdat een .tk een heel klein landje is en die verdienen die aan ons.


een collega ligt ook altijd te zeggen begin er eens geld tegen te gooien maar waarom?
ik samen met de andere leden vinden onze site mooier en soms overzichtelijker dan andere collega sites.

en als we dan toch na een .be moeten overstappen dan zullen we ook maar nieuw t shirts moeten laten maken enzo. tegen die tijd zijn de onze al versleten en voor vernieuwing toe. hehehehehehe[/url]
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Waarom is het gratis?
Simpel: Je krijgt van ons een gratis domeinnaam die jij naar je webpagina laat doorverwijzen. Op deze pagina zetten wij, geheel geautomatiseerd, een advertentie. Maak je geen zorgen, de advertentie is optioneel en kan gemakkelijk en in de meeste landen zelfs ZONDER KOSTEN verwijderd worden. In Nederland en Belgie kan je de advertentie verwijderen door te betalen voor je domeinnaam (hiermee verwerf je de eigendomsrechten van het domein) of door een SMS te versturen per mobiele telefoon. Aan deze SMS oplossing zijn wel enige (lage) kosten verbonden.
Als je die reclamebanner wil verwijderen, moet je dus betalen :)

En er zit toch wel een groot verschil tusen de hosting die jullie nu met scarlet hebben (alleen HTML) of betalende hosting, naar snelheid én gebruiksgemak toe.

Zolang dat het bij enkele bezoekers per dag blijft ga je hier niets van merken, ga je grotere aantallen hebben, of filmpjes enzo aanbieden gaat het merkelijk trager worden, en héél belangrijk : Het dataverkeer dat je website veroorzaakt gaat van de eigenaar zijn mandelijks volume af ! Zeker een probleem bij aanbieden van filmpjes en veel foto's enzo.

Maar zoals je zegt, dat is natuurlijk jullie keuze :)

In ieder geval veel succes met de site !

Erwin
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Plaats reactie